K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-12-2010, 23:20   #19
Smidt
Klart Afhængig af K10
 
Smidts avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2009
Lokation: København
Alder: 61
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 11
Styrke: 15
Smidt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af malofa Se meddelelser
Jeg tillader mig lige at tænke lidt som ergoterapeut her :-) Håber det er OK! Har du nogen som helst kognitive problematikker? Er du undersøgt af neuropsykolog? Som jeg læser det, får du ikke noget tilbud om kognitiv genoptræning. Du får et (usselt) tilbud om kompenserende kognitiv træning højst sandsynligt udført af pædagoger, som ikke har nogen basis viden omkring hjerneskader. Forhåbentlig har de noget relevant efter- og videreuddannelse. Men for mig at se mangler den ergoterapeutiske vinkel i det tilbud, du modtager. Måske er det bare mig, der er fagidiot, men jeg har endnu i min "karriere" ikke mødt pædagoger, der kunne varetage den kognitive træning efter en hjerneskade.

Heldigvis er det ikke mig, der skal være tilfreds med tilbudet - og jeg håber inderligt det giver mere mening for dig end det gør for mig...
Hej malofa!! Jeg er meget glad for at du kommer med din mening, for jeg har i den grad brug for input fra fagpersoner.

Jeg blev undersøgt af en neuropsykolog på center for hjerneskade (som var der de havde tilbudt mig et 12 ugers genoptrænings forløb) men det vil Kbh’s kommune ikke bevilge fordi de mener de selv kan klare det, jeg kan kun give dig ret det er et (usselt) tilbud der bliver udført at speciallærer, de har ingen uddannelse i neuro og hvad de har af videreuddannelse ved jeg ikke.

Lige den ergoterapeutiske vinkel har jeg efterlyst hele vejen igennem, og lige pt. ved jeg overhoved ikke hvad ”Genoptræning København” er og hvad de kan tilbyde mig…..men som min rådgiver fra DUKH sagde til mig, at hvis de ikke lever op til det de selv siger, at de kan klare at genoptræne mig, så må vi klage.

Men det med at være fagidiot, det er jeg også, ok jeg kommer aldrig til at arbejde inde for mit fag igen, men derfor kan man godt være fagidiot, jeg er pædagog med stort P, og jeg har aldrig stødt på i hele min karriere eller under min uddannelse at pædagoger varetager genoptræning af hjerneskade= der skal man bruge fagpersoner som er uddannet til det…

Men jeg kan jo komme med tilføjelser til det referat og det kan jo være at jeg vil have den ergoterapeutiske vinkel med i tilbuddet…..

Men jeg må indrømme at jeg er møj forvirrede og ikke forstår hele det referat............
__________________
DU SKAL HUSKE AT PASSE PÅ DIG SELV!!

Førtidspension d 01.09.10

http://forsoergelsespligt.skrivunder.dk/

Sidst redigeret af Smidt; 01-12-2010 kl. 23:22.
Smidt er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Faldt lige over dette... Faxe kommune mawebbro Politik og Samfund 4 27-07-2013 13:12
Nu fik jeg altså bare lige nok. Dette er uhyrligt. Zastrow Politik og Samfund 22 02-07-2013 10:42
Skal bare lige have luft... Antoniette Dit og Dat 18 08-12-2010 08:58
Prøv lige og læs dette!!!!! Kjersti Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-02-2010 23:57
Lægekonsulentens rolle - hvad er lige dette????? lena Lægekonsulenternes Rolle 17 29-08-2008 17:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension