K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 30-01-2013, 21:45   #1
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
DR2: Debat om frivillighed ...

http://www.dr.dk/dr2/deadline2230#/68991

Så sidder i nogle der ude og har praktisk hjælp behov, så ring til: Mete Bock, MF, Liberal Alliance ... hun kommer gerne personlig under fuld mediebevågenhed og hjælper til hver uge fremadrettet ... =8-)

Og til slut i debatten kommer Mete Bocks egentlige ærinde ... fyring af 40.000 offentlige ansatte ... for at jeg kan få mere rødvin i min vinkælder ;-)


Mette er jo vokset op i et ... radikalt miljø ... så ... ja ... det der med at mele sin egen kage ... og håbe på at alle andre ikke opdager det ... det er næppe ukendt.

Rigtig synd at hun (mis)bruger sit intellekt til ren demagogi
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 02:33   #2
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Tjahh...Hvis hun har erfaring med kloakarbejde, og kan finde ud af at skifte kilerem på en Transporter årgang '96, må du gerne sende hende ud til mig. Jeg skal gerne donere noget mel til hendes kage som tak for hjælpen.
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 11:48   #3
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Hun kan komme og grave min have... absolut nok at tage fat på

Har ikke meget tilovers for de liberale fiduser ellers...

Men da jeg sad fast i det offentlige system for nogen år tilbage, mødte jeg en stor ineffektiv kommunal maskine som kørte rundt og rundt for at fodre sig selv, og flytte masser af papirbunker rundt, med dokumenter ingen havde læst...Har på fornemmelsen at det er det samme i dag.... eller værre...

Tror nemt der kunne spares adskillige tusinde offentlige ansatte væk i det overadministrerede Danmark, uden at nogen opdagede det... eller de behøvede frivillige som erstatning...



.....
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-01-2013, 15:29   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige minde om til dem der er interesseret at der i næste penge magasin onsdag d. 6 feb kommer om frivillighed og om det koster alm lønnede ansatte i kommunerne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Aktuel debat ??? Multe Det er da strengt ! 2 27-02-2011 20:18
Spændende debat - LÆS DEN!!! zuza Det er da strengt ! 1 10-03-2009 02:40
Debat om retssikkerhed zuza Det er da strengt ! 0 22-02-2009 20:38




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension