K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-08-2014, 10:04   #501
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af tumnus Se meddelelser
Hvor er det dejligt med en dato, så man ved hvad man har at rette sig efter - godt gået


Mange tak.

Det har dælme også taget hårdt på en, det har ikke altid været en dans på roser.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-08-2014, 13:49   #502
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja det er desværre ganske hårdt og opslidende at være syg i vores samfund..

Nu kan vi så kun krydse fingre for at der kommer et positivt udfald når sagen bliver afgjort.....det fortjener du så ganske afgjort..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 14:30   #503
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Så kom dagen

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er desværre ganske hårdt og opslidende at være syg i vores samfund..

Nu kan vi så kun krydse fingre for at der kommer et positivt udfald når sagen bliver afgjort.....det fortjener du så ganske afgjort..


Så kom dagen hvor det skulle afgøres hvad Retten i Odense havde at sige til min sag, desværre kunne Retten ikke sendes deres tilkendegivelse da deres IT system var nede, men min advokat fik læst det sidste op af kendelsen og resultatet er ikke til min fordel.

Advokaten vurdere umiddelbart ikke at der vil kunne gives fri proces til en sag som er tabt i byretten.

Så der er brugt 3 år på at kæmpe og så falder det ud til min side, trist siger jeg bare.

På tirsdag vil jeg fremlægge rettens tilkendegivelse så i kan se hvorfor jeg ikke fik medhold.


Til alle jer der har fulgt med og følger med og til jer som har hjulpet mig igennem dette, i skal have et stort tak, uden jer ingen sag!!!!

Uden K10 ingen sag!!!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 14:39   #504
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Er ked af at høre, at det ikke gik som du forventede.

Jeg kender ikke din sag, men håber at resultatet også kan være med til at skabe en ny start for dig.. Uanset hvad du har været igennem..
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2015, 16:03   #505
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg fatter det sg ikke....helt lost...jeg var ret sikker på du ville få medhold...og siden du fik fri process ja så må civilstyrelsen også have ment at du havde en chance for at få medhold....ellers ville de som i mange andre tilfælde ikke have givet dig fri process...

Men okay det var jeg også da din sag kom for i kommunen....

Normalt har jeg aldrig en mening om hvordan en sag vil falde ud da det kan være svært at vide...men lige i din sag...efter at have set dine papirer...ja der talte alt for at du skulle have den pension...og det har alle også fortalt dig hele vejen igennem...alle der har set dine papirer...

Jeg har virkelig svært ved at se hvad det er som kommunen ser af muligheder...med de papirer som du har...

Det eneste jeg kan komme frem til....det er at de ikke vil tro på de læger.....endda flere af slagens....der har været inde over din sag....endda deres egen lægekonsulent...

Tænker lidt...hvis ikke du er berettiget...ja hvem fanden er så...

Rigtig surt på dine vegne...man kan kun håbe på at de bliver klogere på et tidspunkt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 01:47   #506
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Kan kun se, at de nye reformer må haft indflydelse på dommen.

Uhmm... Vi må se når du modtager skriftligt.'

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-01-2015, 20:42   #507
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Tilkendegivelse

Så kom tilkendegivelsen og man kan godt se at det ikke hjælper en dyt i det retssystem vi har her i landet.

Skal den ankes, ja så skal jeg op med tegnebogen...

Nogen der har forslag ???
Vedhæftede thumbnails
Klik på billede for større version

Navn:  1.JPG
Visninger: 215
Størrelse:  145,9 Kb
ID: 471   Klik på billede for større version

Navn:  2.JPG
Visninger: 213
Størrelse:  75,6 Kb
ID: 472  
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 03:31   #508
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej


LM fyn

jeg er så ked af det på dine vegne.
har fulgt din sag hele vejen. og det gør mig så ondt for dig.:-

tænkte på om nogen var frisk på at starte en indsamling ?
har du nogen ide om hvad det vil koste ?

tænker på dig. op med humøret.

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 10:17   #509
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
De har fuldstændig tilsidesat dels lægeerklæringer, hvor jeg mener, at det er dokumenteret, og dels sagsbehandlerens samlede vurderinger, som jo kender dig, udover div sagsarkter.
Der står jo med al tydelighed, at du IKKE tåler yderligere da din tilstand således vil blive forværret!

Når dette er sagt, bliver den svær, måske umulig at vinde. Ikke fordi du ikke burde ift oplysninger og div dokumentation, men fordi de politiske vinde, umuliggør alm fornuftig stillingtagen.

Retssystemet og politikkere er idag bedre vidende end læger der har taget mange års uddannelse. Husk at man bliver rask af at arbejde, og de raske ved meget bedre end dig og dine læger, hvad der er godt for dig.

PS Indlægget kan forekomme en smule ironisk!
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2015, 10:28   #510
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser


LM fyn

jeg er så ked af det på dine vegne.
har fulgt din sag hele vejen. og det gør mig så ondt for dig.:-

tænkte på om nogen var frisk på at starte en indsamling ?
har du nogen ide om hvad det vil koste ?

tænker på dig. op med humøret.

stribe ftp

Min advokat gav mig et tilbud på 30.000 for at hun skulle føre sagen, taber jeg så vil jeg dog hænge på Ankestyrelsens salær også.

De ser ikke det der står på papiret men føre blikket til de andre akter uden at se hvad lægerne skriver.

Med hensyn til en indsamling, så har jeg tænkt på det, men jeg kan ikke selv starte en op.

Jeg skal svare på fredag om jeg vil have en endelig dom på sagen og så kan der ankes op til 4 uger efter jeg har modtaget dommen.

Min advokat skriver at de er kommet noget nemt over det hele og at den vil være fornuftig i landsretten.

Men alt hjælp modtages med kyshånd.

Om ikke andet så for at vise at systemet ikke skal vinde hele tiden.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension