K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-12-2013, 01:15   #421
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jep, sådan har de desværre arbejdet nogle år nu!

Hurra, for vores retsikkerhed, og mulighed for at søge fri process. (sidstnævnte ser fint ud på papiret).

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-12-2013, 16:44   #422
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af popiae Se meddelelser
Jep, sådan har de desværre arbejdet nogle år nu!

Hurra, for vores retsikkerhed, og mulighed for at søge fri process. (sidstnævnte ser fint ud på papiret).

VH Popiae

Ærlig talt så aner jeg ikke hvad jeg skal stille op.

Jeg er ved at løbe tør for muligheder, men har skrevet en mail til Tv2 i håb om at de vil tage sagen op, hvordan det kan være de forskellige styrelser kan dække sådan over hinanden, det kan ikke være rigtigt.

Min fagforening ved ikke helt om de kan hjælpe, jo i juridisk center vil de først når jeg endeligt ved om der er fri proces, sende sagen videre for en evt. behandling???

Hvorfor ikke bare komme igang, min sag kan ikke blivere mere klar og tydelig.

Nogen der har ideer???
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 16:58   #423
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
I retten mod Ankestyrelsen/BAN

Hej Allesammen.


Der er en del herinde som har fulgt med i min sag og jeg er snart ved at løbe tør for hvordan man som person bliver hørt i dette land.

Er der nogen der ved om man uden en advokat kan starte en retssag op mod det tidligere BAN - I dag ankestyrelsen??

I så fald, hvilke omkostninger er der forbundet ved det?

Jeg har haft en ven (en ny tilkommet) til at se på min sag og han siger det samme som alle de andre, den burde være gået igennem, men det er som om, at de har valgt, DENGANG at give afslag, fordi du er under 40 år, men det må de ikke.

Han forstår heller ikke hvorfor det er muligt at det offentlige kan blive ved med at give afslag på mine anker, igen: det virker ikke som om de har læst dine lægelige oplysninger????

Nej det tænker jeg også??

Men så tænker jeg på at han evt. kunne hjælpe med at føre sagen for mig eller en anden kyndig person, inden for området og søger hermed så lidt erfaringer.

Håber i kan hjælpe.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 17:57   #424
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Du får måske nej til fri proces, fordi der ikke er en realistisk mulighed for, at du kan vinde en evt retssag.
Også her må man jo alt andet lige økonomisere med midlerne.
Tal med din advokat og hør, hvad han regner med, det kommer til at koste dig.
Måske starte helt forfra på en frisk og tage det hele derfra.
Blot et forslag.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 18:34   #425
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Du får måske nej til fri proces, fordi der ikke er en realistisk mulighed for, at du kan vinde en evt retssag.
Også her må man jo alt andet lige økonomisere med midlerne.
Tal med din advokat og hør, hvad han regner med, det kommer til at koste dig.
Måske starte helt forfra på en frisk og tage det hele derfra.
Blot et forslag.


Hej


Problemet er jo at deres afslag stider imod mine lægelige papirer, gjorde de ikke det, havde jeg kunne se formålet med deres afslag!!!???
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 19:45   #426
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er så langt fra okay som det kan være at en styrelse dækker over en anden styrelse...basta!!!

Så kan man kalde det for at økonomisere med midlerne og alt muligt andet....det gør det stadig ikke okay med en så oplagt sag som denne...

Det eneste man rigtigt kan gøre i din situation....som er håbløs når de sætter alle muligheder ud af spil...det er at du på en eller anden måde for samlet penge ind til at køre en sag på imod dem...

Uden at vide det findes der måske en fond eller nogen som vil hjælpe med penge til det formål....men det ligger desværre uden for mine muligheder...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 20:19   #427
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
prøv at lave en gruppe på FB og se om du ikke kunne få samlet nogen støtter- som evt kunne hjælpe dig med at finde midler..

FB skal man ikke kimse af - hvad angår at lave reklamer for sig selv og sin egen sag...

gør du det- kunne du måske få lov at skrive navnet på din gruppe her i din tråd- så støtter og folk der bare vil være der kunne blive medlemmer

bare et bud,,

og ja jeg har også fulgt din sag og fatter ikke en brik..jeg så en der fik ftp før 2oo3 den anden dag..vedkomne arbejdede 25 timer og kunne en hel masse - det er fint nok og ingen kritik af vedkomne...
men så hører vi din sag og du kan ikke få ftp--..noget er galt et sted....

under dig den pension af hele mit hjerte...

1000 kram

fra stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 20:34   #428
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tråden er efterhånden blevet så lang, at jeg er hægtet lidt af....

Hvorfor får du hele tiden afslag - hvad er det de konkret mener der mangler i sagen, før end førtidspensionen er en mulighed??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 20:41   #429
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De mener at han kan arbejdsprøves mere....til trods for tydelige klare advarsler fra flere læger...

For mig at se...så kan der kun være en grund...det er at de enten ikke har læst de lægelige papirer eller også tror de ikke på det lægerne har skrevet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2013, 22:20   #430
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Tråden er efterhånden blevet så lang, at jeg er hægtet lidt af....

Hvorfor får du hele tiden afslag - hvad er det de konkret mener der mangler i sagen, før end førtidspensionen er en mulighed??
Jeg tænker også hvor gamle de lægepapirer er ved at være, for de kan jo hurtigt blive gamle i kommunens øjne, så spørgsmålet er om kommunen skal presses til at indhente nye ?
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp hjælp hjælp. kommunen stopper min sdp pga. manglende motivation NannaA Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 14-09-2012 08:46
ankesag muren65 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 25-01-2012 08:50
svar fra statsforvaltningen ang ankesag,ftp. Leduce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 03-01-2011 19:25
Midt i en ankesag Carmen Spørgsmål ang fleksjob 17 20-09-2010 14:11
Ankesag - Advokat? Eller? Element Spørgsmål ang fleksjob 3 16-11-2009 11:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:22.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension