K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-03-2010, 11:48   #1
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Besparelser på handicapområdet

Anne Baastrup Har netop fået en stribe svar fra socialministeren om regeringens fremtidige evt. besparelser på handicapområdet. Svarene er tydelige: Der er ingen regering, der har gjort så meget for mennesker med handicap! Det er da rart at de selv mener det, spørgsmålet er så om de selv tror på det? Og at de tvinger kommunerne til at spare - det skrives der ikke meget om!

Citat:
Ved ikke hvad der sker for det enkelte menneske der sidder med s... Vis mereå stor magt, at de kan skalte og valte med andre menneskers liv (sagsbehandlere, lægekonsulenter kommunens psykologer osv.) Har undret mig over, hvordan nogle (mange) af dem kan se sig selv i øjnene om aftenen, og påstå de har varetaget embedet med størst mulige empati og menneskelige forståelse, ud fra den lovgivning der findes naturligvis. For afgørelser er i høj grad op til, hvordan en sag bliver fremlagt. Har læst om din sag Benny, som i den grad er skræmmende. Men kommer der yderligere besparelser på området, ja så fortryder jeg næsten at have sat børn i verden. For der skal i den grad kæmpes hvis man har et handicappet barn. Der bliver talt så meget om omsorgssvigt. Jeg mener besparelser på dette område i den grad er omsorgssvigt. Og det gælder ikke bare dette område desværre....
http://www.facebook.com/home.php?#!/...9257528&ref=mf
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 19-03-2010 kl. 11:51.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Urealistiske besparelser i jobcentre buster Politik og Samfund 0 07-06-2010 00:06
besparelser Fodfolket Dit og Dat 11 14-11-2009 23:54
Besparelser på socialpsykiatrien - Udsatte Voksne Mella Politik og Samfund 6 11-10-2009 02:13
Nye besparelser der rammer de svageste Hejdien Nyt om loven 14 16-03-2009 18:00
handicapområdet på tapetet zuza Fremtiden for fleksjob og førtidspension 0 28-06-2007 18:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension