K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-01-2008, 17:22   #1
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 18
Kaftbyen er ny på vejen
saftbyen forsøger sig som Advokat

Hej her under er hvad jeg sender i papirform til et forsikrings selskab imorgen, så må jeg se hvad de siger til sådan en (regning)
Til :XXXXforsikring Fra : XXXXXX XXXXXXXX XXXXXXX
Rynkeby XxX XX
Engelholm Alle X 5350 Rynkeby
2XX0 Xxxastrup

Att. xxxx xxxxxxx Rynkeby den 29.01.2008


Vedrørende Sag/Skadenummer: xx-xxxxxx-xxxx-xx Den 24,06,1998

Jeg begære her med sagen genoptaget ifølig § 11. i Erstatningsansvarsloven, Der står som følger Klik på billede for større version

Navn:  LastScan.090909.jpg
Visninger: 303
Størrelse:  78,9 Kb
ID: 73

Det er rigtigt jeg tidligere har underskrevet en erklæring om at sagen var afsluttet, men dette gjorde jeg alene udfra teksten her til venstre, og der står ikke noget om at det skal være det jeg har fået erstatning for som skal være væsneligt forværet, for at få sagen genoptaget!

( som i ved et tidligere forsøg på genoptagelse ellers har bildt mig ind )

Og i den henseende må min underskrift være ugyldig, da jeg ikke er blevet informeret om de faktiske konsekvenser som min underskrift har haft og har !

Jeg hæfter mig ved følgende i teksten : Hvis der indtræder uforudsete ændringer i skadelidtes helbredstilstand, således at skadelidtes mèngrad eller erhvervsevnetabsprocent må antages at være væsentlig højere end først antaget.

Og det må man da sige at der er. Det skulle jo vise sig at jeg har fået en hjerneskade, og at denne hjerneskade kan føres tilbage til ulykken, det siger lægerne og det siger kommunen.
Det er helt almmendligt at så danne skader først ses og mærkes år efter selve traumet…

Jeg er i dag på førtidspension, som følge af ulykken dengang tilbage i 98, efter flere arb; prøvinger og 2 fleksjob`s
Hvis i stadig holder fast på det der med at (det skal være det jeg har fået erstatning for som skal være væsneligt forværet, for at få sagen genoptaget) Kan jeg da oplyse at det er det faktisk også !
Da det jo nu ikke er 15% erhvervsevnetab vi snakker om mere, nej nærmere de 100%

Jeg ved at XXXX Forsikring har en erstatningspligt i denne sag. Men for ikke at være umulig i mit søgsmål vil jeg ikke kræve renter og renters rente, men blot et forlig på 1.000.000.00,- kr hvis i akseptere er denne sag endelig slut, hvis ikke er den først lige ved at begynde.

Beløbet er under halvdelen af hvad de advokater jeg har drøftet sagen med har skønnet jeg ville kunne vinde ved en evt; retsag. Og helt uden renter ! altså langtfra urimeligt.

Jeg ser frem til svar i nærmeste fremtid..
Vendlig Hilsen
saftbyen.
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 17:27   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Hejsa Saftbyen.

Jeg tager altså hatten af for dig.

Det lyder af mange penge, men det er det jo ikke, når man tænker på, hvor mange penge du kunne have tjent på arbejdsmarkedet, hvis du ikke havde været ude for den ulykke.

Jeg forstår bare ikke, hvorfor du kører sagen selv. Er det ikke gratis at bruge erstatningsadvokat?

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-01-2008, 17:46   #3
Kaftbyen
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2006
Indlæg: 134
Styrke: 18
Kaftbyen er ny på vejen
Zuza skriver :Jeg forstår bare ikke, hvorfor du kører sagen selv. Er det ikke gratis at bruge erstatningsadvokat?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

gratis ?? de jeg har haft kontagt til, vil ha penge !! og da der er ligligt fordeling af løgnere og bedravgere mellem dem så .

ja så prøver jeg selv, problemet er at man kan tolke denne §11 som jeg skriver og henviser til på flere måder afhengi af hvem man snakker med om de skal af med penge eller de skal ha penge.

altså henholdsvis forsikrings selskabet eller advokaten...

så jeg køre sagen selv. jeg kan jo finde det meste af de informationer jeg har brug for på netted..

men de for tørt på denne gang de slyngler !!
Kaftbyen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 29-01-2008, 01:44   #4
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
Hej Saftbyen.....jeg syntes det er et kanont brev du har skrevet til forsikringen, og det bliver spændende at se forsikringens reaktion.

Jeg syntes dog, at du alligevel skulle have ofret en advokat....er der "kød" på din sag, så er det bestemt ikke ligegyldigt med erstatningens størrelse.....for en million mere, kan der købes meget advokathjælp.

Men sådan er vi så forskellige, det er under alle omstændigheder al ære og værdighed værd, at du tør den kamp alene....hvo intet vover, intet vinder, og du kan jo allerhøjest risikere et nej.

Så jeg krydser hvad krydses kan, og ønsker at det lykkedes for dig.

Vh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvis Din Kommune forsøger At tvinge dig Til en bestemt læge MÅ de IKKE FibroMcs Alt det andet 1 02-07-2013 17:08
Pernille Frahm forsøger at underminere Søvndal & co. på landsmødet halse Politik og Samfund 10 15-04-2012 15:08
Fattig forsøger at råbe tinget op Hejdien Politik og Samfund 70 17-04-2009 15:10
politisk holdning om, at mange forsøger at snyde zuza Er det overhovdet til at få fleksjob? 6 29-01-2008 16:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension