K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-01-2012, 09:40   #1
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
erstatning af briller ???

hej alle !!

lige et spørgsmål ??? her i mandags d.5/1 2012. skulle jeg tage en cykkel trailer ud af et skur på min arbejdsplads. men da jeg skulle tage den ud fik jeg den man nærmest kan kalde armen-krogen man sætter på cyklen,den vælter ind i hovedet på mig så der kom" en kæmpe ridse. og det der kaldes puden" altså den der sidder på næsen under brillen flækker,burde/skal arbejdspladsen ikke så erstatte dem ??? jeg selv mener det. men min chef er en kæmpe spade, kunne godt finde på at selv lade mig hænge på regningen. da jeg spurgte óm det ang. forsikring,svarede hun..det skal jeg lige finde ud af. men da det er en kommunal fritidsklub. grunden til vognen tippede ind i ansigtet på mig var at der lå alt muligt,grangrene m.m under cykel traileren.
hvad tror og tænker i ??


mvh. Anne-ch.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 10:07   #2
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
Var jeg dig ville jeg henvende mig til kommunen som jo er din arbejdsgiver, og bede dem om at erstatte dine briller, fritidsklubben SKAL have en forsikring, så et eller andet sted er det dem som skal dække skaden, men hvis lederen ikke aner hvordan hun skal håndterer det så er det klart at hun lige skal undersøge det men ring til din arbejdsgiver (kommunen) og forhør dig.
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-01-2012, 21:19   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg vil helt klart mene, at de skal dække skaden på dine briller.

Hvis de påstår noget andet, så prøv evt. at kontakte dit eget forsikringsselskab og spørg dem, de kender reglerne.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
ANG. tilskud til briller sushjer 1 Alt det andet 21 18-08-2014 19:59
kan man søge om tilskud til briller ? AnnetteH Hjælpemidler til handicappede 5 28-03-2010 23:30
Hvilke regler gælder for helbredstillæg, briller og tilskud fra Sygesikringen Danmark @PerChr Den nyttige viden vi alle har 0 08-12-2009 23:24
Bytte handler eller hat og blå briller? Indiansummer Politik og Samfund 5 29-11-2009 03:13
Tilskud til briller Kade Dit og Dat 8 12-11-2008 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension