K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Det er da strengt !

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Det er da strengt ! Her kan du sætte historier ind som du falder over på nettet. og syntes at andre skal kende til

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-09-2012, 15:47   #1
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
22.000 danskere faldt for Hotmail-phishing

Nu ved jeg at der er en del som ejer en hotmail....og synes derfor at denne skal på...

Citat:
22.000 danskere har udleveret brugernavne og passwords til phishing-svindlere, der udgav sig for at være Microsoft Hotmail.

Det oplyser sikkerhedsfirmaet CSIS, der har fået fat i de data, som blev indtastet på svindlernes falske Hotmail-login-side.
Kilde: http://sikkerhed.tdc.dk/publish.php?id=32491

Så er man ramt vil det nok være en vældig god ide at skifte sit password ud...

Alternativt kan man skifte over til Gmail http://mail.google.com/?hl=da og der kan man få noget der hedder totrinsbekræftigelses på sin mail konto...som gør at det næsten er umuligt at hacke sig ind på en gmail konto...

Se mere her http://support.google.com/accounts/b...&answer=180744
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 20:12   #2
Debutanten
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-12 2011
Lokation: Hillerød komune
Indlæg: 235
Styrke: 13
Debutanten er ny på vejen
Har modtaget 5 på en gang, overdrivelse fremmer ikke forståelsen i dette tilfælde. Men den var lavet ret godt, ingen stavefejl og gramatiske fejl som der normalt er.
Debutanten er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 21:32   #3
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej den må være ret godt lavet siden der er så mange der falder i...det var sådan set også derfor jeg mente den skulle herind...

Microsoft er blevet opfordret til at nulstille de ramtes password...men det er jo ikke sikkert at de gør det...selvom det burde være en selvfølge...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 22:34   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er snart længe siden jeg skiftede til gmail, men jeg har alligevel sendt linket til folk med hotmail...........

På min gamle computer var der Outlook ekspress - findes det ikke mere??

Jeg havde en email i den forbindelse, men den kan jeg ikke finde ud af at bruge mere, fordi denne her computer ikke har det mailprogram....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 22:44   #5
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er snart længe siden jeg skiftede til gmail, men jeg har alligevel sendt linket til folk med hotmail...........

På min gamle computer var der Outlook ekspress - findes det ikke mere??

Jeg havde en email i den forbindelse, men den kan jeg ikke finde ud af at bruge mere, fordi denne her computer ikke har det mailprogram....
Jeg havde også Outlook Ekspress, og nu har jeg så Windows Live Mail, men det har ikke været noget problem, at tilføje min gamle mail.

For nylig fik jeg en mail, tilsyneladende fra nets, med denne ordlyd:

"Denne e-mail er blevet sendt af Nets til [email protected]

Kære kunde,

Denne e-mail er blevet sendt for at meddele Dem om, at din kort vil blive deaktiveret inden for de næste 24 timer på grund af flere mislykkede login forsøg på din konto.
For at forhindre, at dette sker, skal du logge ind via vores sikre aktiveringslink nedenfor i dag og bekræfte dine oplysninger:

http://www.nets.eu/dk-da/verifikatio.../confirm-info/

Hvis du allerede har bekræftet dine oplysninger, bedes du se bort fra denne meddelelse.


Med venlig hilsen
Nets medlemstjenester.

Nets Secured E-mail Communcation."



Hvis denne mail var kommet til min "gamle" mail-adresse, som jeg bruger til alt det "officielle", så ville jeg have spurgt i min bank, om den var seriøs, men nu var den sendt til min hotmail, som jeg udelukkende bruger til div. fora på nettet, derfor var jeg overbevist om, at den ikke var seriøs.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2012, 22:54   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak Vovse, kan se jeg også har det der windows live mail. Jeg må prøve at kontakte min udbyder i morgen, så kan de nok hjælpe med opsætningen......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 08:24   #7
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er snart længe siden jeg skiftede til gmail, men jeg har alligevel sendt linket til folk med hotmail...........

På min gamle computer var der Outlook ekspress - findes det ikke mere??

Jeg havde en email i den forbindelse, men den kan jeg ikke finde ud af at bruge mere, fordi denne her computer ikke har det mailprogram....
Jo da jeg har outlook som mail program, idag skal programmet bare købes, førhen fulgte det vist med andre programmer hvis jeg husker rigtigt.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 09:07   #8
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nå okay, tak supersus!! Det er jo rart at vide, hvis jeg nu ikke kan finde ud af windows live mailen - jeg er jo så dum hvad angår computere (også!)
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 09:27   #9
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg har i dag fået en KM. lang mail fra Hotmail om vigtige endninger jeg har tygget mig gemmen hele mailen uden at finde ud af hvad det handler om,ved ikke syntes der var noget med at skulle godkende bruger regler men måtte opgive at gøre noget andet end at gemme den i klader.

Jeg hader den slag mail for tænker jo måske jeg så ingen mail har efter den der dato der stod noget om ændningerne gå i gang
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-09-2012, 10:22   #10
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Outlook købes sammen med office pakken (word, excel, powerpoint osv)

Jeg har hele pakken, men kan ikke finde ud af at sætte den op til min Gmail.
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Så faldt afgørelsen.... Odense66 Alt det andet 17 12-02-2010 11:38
Faldt lige over en Helle Smith Et godt link! 0 01-02-2010 18:01
Så faldt afgørelsen..... mette Midlertidig Førtidspension 14 26-11-2009 23:36
en lille tegnefilm jeg faldt over calamityjane Dit og Dat 1 07-04-2009 11:47
Faldt over denne... mimse Nyttigt at vide for Førtidspensionister 7 28-04-2008 23:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:08.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension