K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-12-2009, 18:29   #1
teredo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
teredo er ny på vejen
kontanthjelp men kan ikke få noget

Hjælp mig
Jeg kørte galt d7-7 2005 og kom i arbejsprøvning
Så d 18-7 2007 blev jeg kørt ned igen og det helle starte forfra har nu været i job træning 4 gange og kommunen mener ikke det er nødvendig at prøve mere kommer ikke tilbage på arbejdes market har fået afslag på pension 3 gange.
Og er nu sent på kontant hjalp. Har en forsikring ved pfa hvor jeg var ved sec læge i Odense og han sage at jeg var mindst 2/3 invalid, jeg får ikke noget af kommunen dag jeg er gift har hus bil osv., de begrunder det med at jeg ikke er færdig behandlet skal til en neulog med mit hodepine, kan ikke lige se hvad det skulle hjælpe på mit ben arm og ryg og nakke, jeg er ikke medlem af en fagforening, men er her en der kender en god advokat.
Har fåndet et sted hvor jeg kan komme i flexjop. Men kommunen har indstillet min med afslag. Så jeg er for dårlig til arbejdsprøvning men for rask til pension, hvad gør man
teredo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 18:37   #2
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Teredo,

Det lyder da frygteligt, det der er sket for dig. Hvad lød din arbejdsprøvning på af timer pr. uge og dertil arbejdsevne vurderingen fra kommunen ?

Velkommen til.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 18:42   #3
teredo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
teredo er ny på vejen
jeg var der 20 timer
men det var som have mand på et pleje hjem. og dag mit ben og arm ikke er så god kunne de ikke bruge mig det var for fysiske. men har fåndet et nyt sted hvor jeg kan komme på flexjop og de kender mine skåne hensyn , men kummunen indstille min med afslag
teredo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 18:43   #4
Pozac
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 12-12 2009
Indlæg: 4
Styrke: 0
Pozac er ny på vejen
Av.. det lyder ikke rart

Hvis du søger ftp på det foreliggende skal kommunen i tilfælde af afslag dokumentere de skridt du skal gennemgå for at blive afklaret færdig!

Du skal anke dit seneste eller næste afslag! Det er den eneste måde at få kommunen til at makke ret, desværre. Sagsbehandlingstiden her er nok lang dog

Får selv fra en lignende erhvervsevne forsikring fra Pfa, og de tager beslutningen uafhængig af kommunens vurderinger (gudskelov). Du kan ikke få kontanthjælp udbetalt samtidig med denne forsikring. Der er så forskel på hvor meget kommunerne vælger at lukrere på dette, min kommune udnyttede det yderste de kunne slippe afsted med..

Ank ank ank, så de lokale kassetænkende matroner (ja undskyld, men det er hvad de lokale her er!) kan komme på andre tanker!!
Pozac er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 18:49   #5
teredo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
teredo er ny på vejen
ville bare mene at så er man da stadig syg, intil jeg har være ved neolog hvor jeg først kan få tid d 16 marts .. ha ha, så må nok sælge hus bil og kone , det skal jo ikke gå ud over dem at jeg blev kørt ned af en gammel kæling, hvor hindes forsikring selskal har sent sagen til arbejsmarkestyrelsen , så også her er det forfra suk
teredo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 19:05   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha nej, sælg endelig ikke konen!!, hahahaha....

Sikke en redelighed, håbder der kommer nogen fordi der kan råde dig.


Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 19:09   #7
storesøster
Udmeldt af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Indlæg: 42
Styrke: 15
storesøster er ny på vejen
Tjah jow....den gamle kælling kørte dig sikkert ned med vilje. Jeg havde da et råd eller to at give dig, men da jeg selv er at betegne som en gammel kælling sååå.

Ville være skønt hvis en ordentlig tone kunne genoprettes og vedligeholdes på K10 også selv om man er ulykkelig og frustreret.
storesøster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 19:12   #8
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Altså, Hvem er den "gamle kælling "??
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 19:20   #9
teredo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-12 2009
Indlæg: 13
Styrke: 15
teredo er ny på vejen
beklaer mine udtryk ,,, man bliver bare lidt sur på systemet som ikke er der
teredo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-12-2009, 19:23   #10
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Ok. Hvad siger din arbejdsevne vurdering ?? Og din sagsbehandler. Det kan jo godt være at du vil fleksjob et andet sted, men vil kommunen også fleksjob i flg. deres arbejdsevne vurdering ??
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Noget om ikke at have råd til at bo i sin lejlighed.... Yasmin Alt det andet 4 03-06-2009 15:13
der er noget jeg ikke forstår Huldra Dit og Dat 4 04-03-2009 13:54
ikke noget med noget at gøre Hejdien Dit og Dat 5 16-06-2008 14:48
Jeg kender ikke noget til noget Stella Politik og Samfund 4 28-04-2008 18:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension