K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-06-2008, 18:03   #1
kbh
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 28-12 2006
Indlæg: 30
Styrke: 18
kbh er ny på vejen
Sygedagpenge Samt Lønindtægt

Hej Allesammen som kæmper i dette system.

Jeg har fundet mig et lille vikariat på nogle få timer, jeg har fået lov af min kommune til at arbejde lidt her i sommerferien, mens jeg venter på min fleksjobsag forhåbenlig engang bliver afgjort.

Jeg er på sygedagpenge, men ved ikke hvordan kommunen regner min lønindtægt ud i forhold til om jeg vil få en økonomisk gevinst ud af at arbejde??

Jeg får selvfølgelig en masse andet ud af at arbejde.

MVH

Fleksansøger
kbh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2008, 18:12   #2
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Jeg synes helt klart, at du skal sørge for at få en skriftlig aftale med din kommune.

Der er mulighed for, at man kan være deltidssygemeldt, men jeg kender ikke de nærmere muligheder.

Hvis du er heldig, kan man håbe, at de modregner time-for-time, så du får noget ud af det økonomisk.

Sygedagpengeloven er her, men bemærk, at den meget snart ændres.

Du kan evt. søge på siden og skrive "deltidssygemelding".

https://www.retsinformation.dk/Forms....aspx?id=30746

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield

Sidst redigeret af zuza; 19-06-2008 kl. 18:15. Årsag: tilføjet link
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-06-2008, 23:23   #3
Cat 72
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-04 2008
Alder: 52
Indlæg: 89
Styrke: 17
Cat 72 er ny på vejen
Bare et godt råd. Bland ikke tingene sammen. Hold dig på sygedagpengene så længe du kan. Man ved jo aldrig hvor lang tid ens sagsehandling vare. Ting tar tid sir jeg bare. Jeg blev langt om længe godkendt til fleks - men havde da aldrig troet at det tog så lang tid inden alt faldt på plads. Hvis du tar sommerferie jobbet ja så pludselig vil kommunen betragte dig som værende alt for rask. Svær balance man ved aldrig hvad kommunen vurdere en udfra..Så må du hellere høre om det ikke kan laves som en viksomhedspraktik - så deltager du aktivt. Tror heller ikke du vil få meget ud af økonomisk.. God sommer
Cat 72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
? om sygedagpenge samt skift af job... SanneHansen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 11-01-2012 13:26
Anke af sdp. stop samt §28. Enteneller Alt det andet 17 07-05-2010 14:58
Livshistorie samt spørgsmål. boowam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 30-04-2009 10:59
FTP- supl. med lønindtægt Kimbo Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 1 09-12-2007 14:30
Lønindtægt ved førtidspension ChNaSt Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 18-04-2006 22:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension