![]() |
|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig. |
![]() |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
![]() |
#121 |
Moderator
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Styrke: 10 ![]() |
Bitten Vivi Jensen vil i Folketinget
Bitten Vivi Jensen, som var ansat i Frederiksberg kommune og blev whistleblower, da hun var vidne til udpræget ulovlig sagsbehandling, ønsker vu og stille op til Folketinget og Bitten bruger selv ordene "De trænger til en som mig"
Dertil vil jeg sige," Vi trænger til en som dig" Held og lykke Bitten https://www.tv2lorry.dk/koebenhavn/d...til-en-som-mig |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Moderator
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Styrke: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min fulde tillid til........
Bitten Vivi Jensen
![]() ... har eksisteret siden Bitten havde det mod, at blive Whistleblower i sager, hvor hun ønskede at beskytte de svageste. Det etablerede system hader hende af et godt hjerte. Bitten har den fornødne indsigt og erfaring til at færdes i Folketinget. Med sikker hånd vil hun kunne administrerer, selv de vanskeligste opgaver. Jeg tror på Bitten. ![]() Med venlig hilsen Peter Hansen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
![]() |
||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
whistleblower ? | SÅrdnok! | Politik og Samfund | 1 | 26-01-2015 03:48 |
Råd søges. ASS. | DahlDK | Alt det andet | 4 | 11-03-2013 13:17 |
Whistleblower-ordning:Frederiksberg først | buster | Politik og Samfund | 0 | 13-01-2011 13:03 |
Tænk dig om før du bliver whistleblower | Lilli Susanne | Skal kommuner ikke overholde loven? | 6 | 09-06-2009 19:29 |