K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 27-08-2008, 11:36   #1
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Øv, øv og tre gange øv

Jeg er startet i 4 ugers praktik, og har nu været der godt en uge. Jeg er vildt glad for at være der, og vil rigtig, rigtig gerne fastansættes. Men men - i dag vågnede jeg op med feber og en meget øm hals. Det gør bare så ondt, at jeg ikke engang kan spise

Jeg havde det rigtig skidt med at ringe og melde mig syg, og synes også jeg kunne høre på min chef, at han ikke var særlig glad for den besked. Men måske overreagere jeg bare, fordi jeg er så bange for det skal mislykkes.

Desværre er det "bare" en virus, så penicillin hjælper ikke. Det skal bare gå over af sig selv.

Jeg trængte bare til at komme af med det. Nu tager jeg en kop varm te med honning, og så kravler jeg under dynen igen...
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-08-2008, 11:41   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
sun-lady det er ærgerligt men man skal også passe på ikke at lægge for meget i det

jeg kender udmærket godt følsen du sidder med , man vil smadder gerne og man mener at høre noget der mange gange ikke er der ....

Ikke mindst fordi at selv 100 % rake mennesker mange gange også oplver at blive syge når de starter et nyt sted, man skal lige vænne sig til alle de nye baktiere der er sådan et sted og mon ikke arbejdgiverne kender til det og ved det....

god bedring til dig , håber du snart er på benene igen
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering flere gange? Mumrik Alt det andet 2 14-02-2012 22:09
Godt nyt 2 gange på 4 dage hemala Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 20-10-2010 14:32
Lægerne tog fejl 17 gange Stella Politik og Samfund 8 22-02-2009 13:52
hvor mange gange... Marolle Alt det andet 12 09-04-2008 15:35
hvor mange gange revisitering jomfrujensen Spørgsmål ang fleksjob 0 19-01-2008 15:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension