K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-10-2010, 22:44   #11
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Citat:
Men når det sagt så det vel ikke nogel dårlig ide at kikke på grundlaget for en pension,eks.hver 5år,lægerne finder da nye behandlinger ind imellen,eller nogle bliver bedre til at leve med sine hanikap,så der kan ydes lidt på arbejdsmarket.
Det præcis det som venstre total tilsidesætter - at indføre den midlertidigt vil inderligt bringe et yderligere KÆMPE pres på de folk, et pres som de færreste vil kunne se væk fra, og som en af landets eksperter også på det kraftigste frarådede for få dage siden.

Jeg venter stadig på at min sag bliver afsluttet, og bare tanken om at det kan ende med kun en midlertidig er INGEN hjælp på nogen måde, det kun med til at gøre mig ENDNU mere nervøs for nu OG min fremtid... Jeg har sku aldrig bedt om at blive så syg her, så at straffe folk hårdere er bare ikke menneskeligt... det lidt som om man TOTALT glemmer at man kan droppe sin FTP/sætte den i bero som jeg stadig tror der er folk der gør, men det bliver bare aldrig omtalt...

Når det sagt så SÅFREMT de virkelig kan komme med nogle tiltag der noget fornuft i så vil det da være super, men jeg tvivler virkeligt bare på det en realitet.
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:46   #12
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
40 år

@C.L.E.O.

Jo det er en meget dårlig ide at pension skal tages op hvert 5 år,det er slet ikke holdbart.Jeg taler udfra min egen situation,hvordan skal jeg kunne bygge en tilværelse her i udlandet hvis jeg ikke ved om der går penge ind på kontoen næste måned?

@S.Phoenix

Jeg vil også gerne tro at det kun gælder for nye pensionister,men har ikke set en eneste udtalelse der bekræfter dette.

p.s.
Hvad er tirsdagsanalysen?
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:55   #13
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Jamen du har ret, og som sagt tror der går noget tid før der rent faktisk er noget som helst der træder i kraft for nogle...

Der SINDSYGT mange spørgsmål i alt det her, og antager selv lars klaphat løkke godt vil have det lavet på en god og rimelig konstruktiv måde, så jeg kan umuligt forestille mig det kommer "lige nu".

Tirsdagsanalysen er blot et politisk debatprogram med en vært og 2 politiske analytikere men som rammer rimelig godt plet i rigtigt mange ting de siger, og emnet var naturligvis statsministerens tale i dag, hvori FTP var nævnt...
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 22:59   #14
Den ulykkelige
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-09 2009
Indlæg: 99
Styrke: 0
Den ulykkelige er ny på vejen
@S.Phoenix

ok,er det et radio eller tv program?

Jeg har ikke den store tiltro til løkke og den blå blok,at de skulle være fornuftige nok til at lave den her reform på en anstændig måde.Jeg mener at den blå blok er de værste hundehandlere og magtmisbrugere der nogensinde har sat deres ben i en dansk regering.

Jeg ville ikke engang lade dem passe mine børn,hvis jeg stod og manglede en babysitter.
Den ulykkelige er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:07   #15
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jeg kan ikke tro andet end det vil komme til at være for de nye på pension,men tror faktisk ikke det bliver til noget.

Det er muligt det ville være et pres for nogle men det kunne også være et håb for andremåske.

Hvis samundet ikke har råd til at sætte folk på pension,for det er vel det det handler om,så kunne man sætte pensionen lidt ned
,og indføre tilskud til de øknomiske svageste.
Men det ville heller ikke blive popelært.

Men jeg fatter ikke hvorfor man vil vride nogle få timer ud af dem på FP når de dårlig nok kan finde plads til flexerne..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:12   #16
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Hvis samundet ikke har råd til at sætte folk på pension,for det er vel det det handler om,så kunne man sætte pensionen lidt ned
,og indføre tilskud til de øknomiske svageste.
ikke en dum ide handle det ikke om at hjælpe hinanden hvis og hvor man kan eller retere det var hvis nu nok tilbage i 1960

Citat:
det er trosalt langt svære i dag at få tilkendt en pension
der er jeg så ikke enig jeg vil sige mene det var svære for 10 + år siden når jeg tænker over hvad min kæreste venner og familen var igennem den gang og så til nu men det er nok mere og hvad man kender til af sager

Citat:
Men når det sagt så det vel ikke nogel dårlig ide at kikke på grundlaget for en pension,eks.hver 5år,lægerne finder da nye behandlinger ind imellen,eller nogle bliver bedre til at leve med sine hanikap,så der kan ydes lidt på arbejdsmarket.
total enig der medecin lægevidenskab bliver jo næsten bedre fra dag til dag

Sidst redigeret af superkok; 05-10-2010 kl. 23:16.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:25   #17
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Den ulykkelige Se meddelelser
@S.Phoenix

ok,er det et radio eller tv program?

Jeg har ikke den store tiltro til løkke og den blå blok,at de skulle være fornuftige nok til at lave den her reform på en anstændig måde.Jeg mener at den blå blok er de værste hundehandlere og magtmisbrugere der nogensinde har sat deres ben i en dansk regering.

Jeg ville ikke engang lade dem passe mine børn,hvis jeg stod og manglede en babysitter.
Tvprogram =)

Jeg har aldrig haft tiltro til Løkke, og samtidigt skal man jo lige huske på han ikke blev valgt ind, og tilsyneladende KLART af gode grunde, aldrig er jeg blevet rystet så meget i min grundvold som efter og have hørt hans udtalelser gang på gang, de er SÅ langt væk fra den virkelige verden, og henvender sig 100% kun til dem hvori penge aldrig har været et problem... Blandt MANGE andre ting... Han er direkte skræmmende i mine øjne på nogle punkter...

Hvor min stemme bliver placeret er vidst heller ingen hemmelighed, jeg nægter og tro på Helle kan være mere syg i bolden, og derudover så tiltaler hun mig bare klart mere med hendes holdninger.

Og enig hvad angår børnepunktet.. puh, stakler!
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:28   #18
S_Phoenix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2010
Indlæg: 178
Styrke: 15
S_Phoenix er ny på vejen
Citat:
Det er muligt det ville være et pres for nogle men det kunne også være et håb for andremåske.
Jamen så absolut og den tanke har jeg også haft, og du har så absolut ret...

Min pointe er bare at for nogle vil man gå ud og lege roulette for menneskeliv hvis det bliver en realitet, men kommer der en løsning der vitterligt er GOD for begge parter så siger jeg KLART velkommen til det, men så længe det løkke der står og giver forslag ud så kan jeg ikke se det ske... han er ikke af den her verden !
S_Phoenix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:47   #19
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
men kommer der en løsning der vitterligt er GOD for begge parter så siger jeg KLART velkommen til det, men så længe det løkke der står og giver forslag ud så kan jeg ikke se det ske... han er ikke af den her verden
vil det sige det er kun hvis det er helle der siger det at du vil sige velkommen eller hvad bare nyskærig (staves] lol
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-10-2010, 23:49   #20
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Det muligt han ikke er af denne verden ,men jeg _ _ _ bange for at han og slenget bliver længe endnu,de smader helle systemet der skal beskytte dem der har behov for det.

den med længertid i skolen,og med hjælpe lærer,"rigtigt fint" så vare det ikke længe før man kan sløjfe SFO den er også blevet dyr.

Alle de utilpassede unge der er idag,unge på20- 25 ,det dem der bliv vippet ud fra fritidshjemmene er det ikke .med en heldads skole der lukker tidligt
kl 14 så skal vi til at have 7-11 årie nøgle børn ..

Der _ _ _ ikk noget at sige til at folk får det dårligt,men det var så lige et andet kapitel vist,jeg vist træt nu...

God nat til jer og lad ikke regeringen ødelæge jeres natte søven,de sidder nok en omgrang mere vil jeg tro. nat nat.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Løkkes vej er brugerbetaling L.S. Politik og Samfund 32 24-11-2012 02:04
Statsministerens åbningstale lærer53 Politik og Samfund 25 09-10-2010 21:05
Her er Lars Løkkes retoriske undvigelser! buster Politik og Samfund 3 11-05-2010 19:35
Ballade om Løkkes gamle smøger Stella Politik og Samfund 70 20-06-2008 21:13
Løkkes visne visioner Stella Politik og Samfund 0 05-01-2008 16:42




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension