K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Lukket emne
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2009, 16:05   #21
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Danmarks regering vil bestemme Alt hvad der skal i medier/ trykkes, hvis de altså bare kunne!!!!

Alle skal have lov til at sige/ skrive/ trykke, hvad de nu måtte have på hjertet, ellers ender selv Vi, herinde, med at blive censyreret ( dette er ikke en stavefejl).

Hvis ordet ikke er frit ( selv for afvigere) så er der ikke mere Demokrati.

Det er jo heldigvis endnu, frit for enhver, at læse eller lade være.

Jeg tror simpelthen ikke på at, det kan skade vores" ( det er ikke mine soldater) at bogen udgives, det er snarere et vink med en vognstang til Alle evt. andre soldater, der tænker på at skrive om deres forfærdiglige oplevelser, eller hændelser, som ikke er kommet frem i lyset, det handler om.

Nå ja..det var så bare min mening, men den vil jeg gerne stå ved, sålænge jeg ikke får mundkurv på, eller web sletter mit indlæg..hehe

fra helle
Det vil jeg til dels give dig ret i... men hverken Brixtofte eller Lundin burde have lov til at tjene penge på de bøger! ... forbrydelse skal IKKE belønnes!
 
Gammel 18-09-2009, 16:13   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg er ikke sååå harm over bogen! Jeg er mere harm over musikken!!! Det burde ikke været tilladt at udgive plader når man er i fængsel, lige som der også burde være cencur mht forvirrede unge piger der opsøger hans selskab....
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 16:14   #23
helle4
Skal snart betale husleje på K10
 
helle4s avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-08 2006
Indlæg: 735
Styrke: 19
helle4 er ved at flytte ind på K10helle4 er ved at flytte ind på K10
Jeg har læst at, lundin ikke får en krone fra den bog som en journalist udgiver, hvad brixtofte angår, ja så kan han vel betale et par flasker rødvin, til de få der gider købe hans bog

jeg tror derimod Jønke har tjent rimeligt på hans mordbøger, og det giver så stof til eftertanke..over dem der læser lortet??

Helle.
helle4 er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 16:18   #24
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helle4 Se meddelelser
Jeg har læst at, lundin ikke får en krone fra den bog som en journalist udgiver, hvad brixtofte angår, ja så kan han vel betale et par flasker rødvin, til de få der gider købe hans bog

jeg tror derimod Jønke har tjent rimeligt på hans mordbøger, og det giver så stof til eftertanke..over dem der læser lortet??

Helle.
De få?... den har allerede solgt over 2000 eksemplarer... prøv at gange det op med et par hundrede kroner eller hvad den nu koster, og regn ud hvad han kommer til at tjene på sin kriminalitet... manden er ligefrem STOLT af det han har gjort.

Som de facto standard, burde det bare være ulovligt at tjene penge på noget der relaterer til de forbrydelser man har begået... det tror jeg da vidst de fleste må kunne give mig ret i... er sikker på DF'erne er med mig! de ELSKER straffe, sanktioner og censur, så længe det kommer dem selv og deres holdninger/ideologier til gode i hvert fald

Nej hov!... det sidste der var vidst off-topic

Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Jeg er ikke sååå harm over bogen! Jeg er mere harm over musikken!!! Det burde ikke været tilladt at udgive plader når man er i fængsel, lige som der også burde være cencur mht forvirrede unge piger der opsøger hans selskab....
Bog eller plade, hvad er forskellen? ... de lukrerer på deres forbrydelser ... hvad angår plader, så er det jo set før, at pladeselskaber direkte har hyret fanger til at lave musik, af den ene simple årsag, at det giver mediebevågenhed... det er "sikker salg", og de har ingen skrupler, bare pengene ruller ind i guldkassen.

Penge har ingen moral, ingen etik, ingen samvittighed... sådan har det alle dage været.

Sidst redigeret af Stezu; 18-09-2009 kl. 19:07. Årsag: 2 indlæg slået sammen - skriv til flere brugere i samme indlæg
 
Gammel 18-09-2009, 16:21   #25
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja Helle ikke overraskende fik jeg Jønke- mit liv, i julegave af putte og Werner, hahaha....mod 'Bedsfar' måtte låne den!

Og den gang synes jeg det var okay læsning, og fandt mig senere også en HA-kæreste som jeg havde indtil skyderierne blev for voldsomme.

Men det er måske det samme med Lundins kvinder?, hmmmmm.
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 16:25   #26
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvad bliver det næste?... at unge uden fremtidsudsigter får øje på den nye "uddannelse":

Begå et familiemord... mal dig i hovedet, og bliv sat fast... bliv benådet efter 10-15 år, og brug tiden til at skrive en bog om dine ugerninger...

når du kommer ud, har du røven fuld af penge, er blevet populær (negativ kritik er bedre end ingen, og der er altid folk der klapper i hænderne aligevel) og du har ikke brugt længere tid på din uddannelse end en lang medicinsk uddannelse...

Jobbet er klaret, du er jo selvstændig, og folk køber dine plader og bøger, så de kan side og grimmes over hvor modbydelig du er.. men hvad!? sådan tænker de også om advokater, de er også ligeglade.



nææhh.... jeg synes det er forkert at man kan lukrere på sine forbrydelser.
 
Gammel 18-09-2009, 16:27   #27
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Helt enig Razmo!

Bliver spændende om han også får eget lydstudie....
Ninja er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 16:49   #28
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
....ved at blive en fed fidus. Begå nogle slemme forbrydelser, dræb nogen eller lav svindel for millioner, mens du sidder den af kan du jo skrive dine erindringer i et navlebeskuende, "det er altså også synd for mig, og det var jo også fordi de andre fik mig til det", og derefter udgive det og tjene nogle coole kroner.



Ragdoll

....Razmo sommetider tænker vi næsten for ens

__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind  
Gammel 18-09-2009, 20:46   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Kære venner...

I begynder at bevæge jer langt uden for det som er meningen der skal være på K10...

Det kan i selvfølgelig ikke vide men pladsen på K10 er ved at blive knap...vore database er i forvejen mere end stor...og den gror jo hver dag...

Så jeg bliver nød til at skære ned på hvad og hvilke emner der skal kunne skrives om her på K10....

Indtil videre...så bliver vi nød til at holde os til ting der ligger inden for K10¨s område....hvilket er fleksjob og førtidspension...og hvad der har med de områder at gøre...

Jeg er ved at se om jeg kan finde på noget så jeg kan få noget "større" webhotel...hvor kan virkelig kan give debatten fri....men indtil jeg har fundet ud af noget...så må jeg lige bede jer om at holde jer indenfor emnerne af K10´s virkefelt...

Jeg ville jo helst bare give det hele frit....men men det kan ikke lade sig gøre i øjeblikket...

Denne tråd lukker af samme grund....
__________________
Webmaster er ikke logget ind  
Lukket emne


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan det virkelig passe?? samp Spørgsmål ang fleksjob 5 10-12-2011 20:16
kan det virkelig passe ? girly35 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 08-09-2011 07:23
Kan det virkelig passe?. Tullee Alt det andet 17 29-10-2010 10:55
kan det virkelig passe? jensen79 Spørgsmål ang fleksjob 34 15-03-2010 14:30
Kan det virkelig passe? Bambi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 15 01-12-2009 15:46




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:07.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension