K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-09-2009, 15:06   #21
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Trold: Hvad ville du råde Odessa til at gøre, når Kommunen, ind til nu, har nægtet Odessa at komme i arbejdsprøvning og at Odessa er på den ægtefælleforsørgelse, og økonomien er ved at ramle ?
Som du sikkert allerede ved Hyanna, så har jeg ikke en s... forstand på alt det med sygedagpengeregler, den gang jeg havde brug for den form for viden eksisterede K10 slet ikke, og internettet var vist heller ikke helt almindeligt, så jeg røg hurtigt på kh (ca. 13 år siden), så det er der min erfaring ligger.

Og den eneste fordel der har været ved det er, at jeg ikke kan komme længere ned.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 15:43   #22
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nej, kære Odessa ..... Det er Buster, som har rigtig gode erfaringer med Arbejdsskadeforeningen i Slagelse

Er dog rigtig glad for at du har en bisidder med fra Arbejsskadeforeningen og vil lige som Trold sige at du bør kontakte lægen, for at få en udtalelse om at 'det vil forværre din tilstand at komme i arbejdsprøvning'

Trold: Øv da også, havde håbet på du kunne trække en 'kanin op af hatten', så at Kommunen kunne tvinges til at få gang i sagbehandlingen, for jeg ved slet ikke, hvad jeg ville gøre, hvis jeg ikke fik bare de almisser, jeg oppebærer
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 16:07   #23
odessa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2009
Indlæg: 15
Styrke: 16
odessa er ny på vejen
Genoptagelse af sag om sygedagpenge stop

Hej igen

Ja jeg sidder her og er ganske målløs skrev jo som jeg fortalte tidligere i dag til alle politikerne i Slagelse Byråd og det har allerede haft effekt har både fået svar og er blevet ringet op af 2 politikere som ønsker at gøre noget ved den dårlige behandling man får som borger i Slagelse kommune.

Midt i alt håbløsheden er det nogen af de oplevelser der gør, at man finder overskud til at stå det her igennem, tænk sig der er nogen der vil tage din henvendelse alvorligt ;O)

Jeg er meget spændt på om kommunen på onsdag vil åbne op for, at jeg kan få en eller anden ydelse så vi ikke så frygte at måtte gå fra hus og hjem.

Bente
odessa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 16:12   #24
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Ja, kære Odessa, det er jo valgtider, og det er bare om at udnytte dette, så I ikke, økonomisk, kører helt i sænk ... Det er jo slemt nok, når helbredet svigter, og smerterne hører til dagens uorden.

Håber da også, det måske kan have en forbedrende effekt på adfærden hos div. sagsbehandlere
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.

Sidst redigeret af Hyanna; 28-09-2009 kl. 16:26.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2009, 16:18   #25
odessa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2009
Indlæg: 15
Styrke: 16
odessa er ny på vejen
Genoptagelse af sag om sygedagpenge stop

JA man har da lov til at håbe det måske kan hjælpe andre der skal igennem kommunens hænder, så de ikke skal mødes med den samme dårlige behandling som mange af os herinde har mødt.

Og ja det er lige det med disse valgtider der lover de jo hvad som hélst for at blive genvalgt ikke

Bente
odessa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 30-09-2009, 19:18   #26
odessa
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 11-03 2009
Indlæg: 15
Styrke: 16
odessa er ny på vejen
Lightbulb sygedagpenge

Hej alle

I dag var jo dagen hvor jeg skulle til møde på jobcentret for at få genoptaget min sag, efter sygedagpengestop ;O( Et møde hvor hele min verden igen brød sammen og igen ingen der vil lukke kassen op.

JEg brød helt sammen ved dette møde og sidder her og er stadig slået helt ud og kan slet ikke overskue fremtiden mere ;O(

De kom frem til, at jeg skal igennem en psykologisk udredning og igennem endnu en speciallægeerklæring ( jeg har fået ny knæprotese som er IKKE fungerende) efter den seneste operation skrev speciallægen i min journal, at han kun kunne råde mig til at søge pension.

Dette bruger kommunen nu som en undskyldning for ikke at bruge ham igen, til trods for han er Danmarks bedst ortopædkirurg og der findes ikke en der er dygtigere i landet, kun fordi han har tilladt sig at skrive i min journal at han ikke ser anden udvej for mig. Det er jo ikke en specialægeerklæring han har skrevet ( hvor han jo bestemt ikke må skrive noget sådant) men kun fordi jeg spurgte hvad skal jeg så ;O((((

Er der nogen herinde der har erfaring med en god ortopædspeciallæge ??? og en god psykolog her i Slagelse og omegn ????
Bare så jeg måske ikke får en i har haft dårlige oplevelser med.

HJÆLP jeg har godt nok brug for det

Sen ulykkelige
odessa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-10-2009, 11:49   #27
Hyanna
Skal snart betale husleje på K10
 
Hyannas avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-09 2008
Lokation: Odsherred
Indlæg: 885
Blog Indlæg: 2
Styrke: 17
Hyanna er ved at flytte ind på K10Hyanna er ved at flytte ind på K10
Nå, så din kommune 'doktorshopper'

Ikke at det kommer bag på mig, for Slagelse Kommune er berygtet for deres 'sagsbehandling', men jeg vil forfærdelig gerne vide, om du har det på skrift om at de ikke vil bruge ham igen pga. hans tidligere udtalelse, og har du fået en begrundelse for den psykologundersøgelse?

Skriv en mail (husk kvitteringsknappen) eller skriv et brev, aflever i borgerservice (husk kvittering), hvor du spørger ind til ovennævnte og kræv en skriftlig begrundelse for deres beslutninger.

Husk samtidig at kræve løbende aktindsigt!!!

Kontakt så dine polikere og fortæl hvad du nu har været udsat for, for det her er bare for meget !!!!!

Hvad angår ortopædspeciallæger kan jeg desværre ikke hjælpe dig; men håber der er nogen der kan komme op med en god en til dig.

Selvom du er slået helt ud (hvad jeg så inderligt godt forstår!), så prøv at blive godt gal i 'skralden', for det her skal du sq ikke finde dig i

De varmeste hilsner Hyanna
__________________
Den der har magten og agten, får også retten på sin side. Martin Andersen Nexø

Når elefanter slås går det ud over græsset Afrikansk ordsprog.
Hyanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Genoptagelse af pensionssag. PMH Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 12 16-08-2010 10:39
Om genoptagelse af sager zuza Nyttigt at vide for Førtidspensionister 1 11-08-2008 09:51
Genoptagelse af førtidspension sag pem Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 14-09-2007 13:35
Genoptagelse af førtidspension Hejdien Nyttigt at vide for Førtidspensionister 2 01-03-2007 00:17




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension