K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-07-2009, 10:47   #11
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
fik svar..

Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Så har jeg sendt en anmodning om aktindsigt på udvalgte medarbejdere, i en email til personaleafdelingen..
så må vi se om der sker noget..

haha. gad godt se dem i fjæset.. og håber ikke at det skader min videre sag.. med de samme fjolser.. og så valgte jeg at sende det til et kendt menneske i den afdeling.. min søster...
fik svar allerede i dag.
min søster var nødt til at videresende den, da hun mente sig inhabil. og ikke havde adgang til oplysningerne..
hendes chef svarede, at de ville tage stilling til min anmodning i næste uge, så må jeg se hvad de skriver.

jeg sendte en mail med følgende ordlyd..:

Att. Personale afdelingen.

Jeg ønsker at få aktindsigt efter Offentlighedslovens § 2, stk. 3.
Oplysningerne ønskes på uddannelse, kompetancer og resultatløn især.

Aktindsigten ønskes på xxxx, jobcenteret xxxxx.
yyy, jobcenteret yyy
zzz, jobcentret zzz
Alle har været indeover min sag i sygedagpengeafsnittet og i forbindelse med en arbejdsprøvning.
Kun skriftligt svar ønskes.
citat slut.




jeg overvejede det også for 1 år siden, og lidt igår, og tænkte på risikoen for at de blev sure og onde i sulet.. og jeg skal jo igang med nogen af dem igen, på den anden side tænkte jeg.... kan det blive værre??

så nu afventer jeg med spænding..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2009, 11:11   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Spørgsmålet er jo så, om man kan forvente at få de kritiske papirer hvis der er nogen... vi har over 30% af sagsbehandlerne der overskrider lovgivningen bevidst, i samordning med deres overordnede rundt om i kommunerne, så ville i være 100% på, at i fik sandheden når i fik jeres svar?

Min ærlige og paranoide mening: I får ikke de oplysninger hvis der er noget som helst der kan sætte dem i problemer... de er simpelthen FOR sammenspiste og korupte i dagens DK.
  Besvar med citat
Gammel 16-07-2009, 11:19   #13
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
sådan huldra, godt gået

Razmo, rooolig nu og ta det fra den positive side, det kan da snart ikke blive værre vel

Min mening/holdning er at jo flere af "os" der stiller krav til en ordentlig sagsbehandling jo bedre.
Det kræver sæføli at man har overskud men så har vi jo heldigvis hinanden herinde.

Go for it, quinder
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2009, 11:28   #14
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
sådan huldra, godt gået

Razmo, rooolig nu og ta det fra den positive side, det kan da snart ikke blive værre vel

Min mening/holdning er at jo flere af "os" der stiller krav til en ordentlig sagsbehandling jo bedre.
Det kræver sæføli at man har overskud men så har vi jo heldigvis hinanden herinde.

Go for it, quinder
Peter og Ulven du ved Buster
  Besvar med citat
Gammel 09-05-2010, 23:50   #15
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
Den er lidt gammel men hvad sendte de til dig.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 00:15   #16
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hvis spørgsmålet er til mig, så sendte de kun oplysninger om hvilken uddannelse de havde.. ikke at det sagde så meget..

2 kontoruddannede og en pædagog.. og den ene var en forkert person..hæhæ..

og jeg slås stadig med sagen og kommunen..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 11:45   #17
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
tja, bum..bum...hva kan man sige til det!

-udover at du nu, huldra, hele tiden kan stille spørgsmålstegn ved om vedkommende har den faglige kompetence til at træffe afgørelser(apropos mit link den anden dag, ang underskrifter)

Hver gang(sorry, ved det godt at det sker alt for sjældent) der blir "spyttet" noget ud, ja, så kan/skal du stille spørgsmål til dette og personens kompetence ikk
(kald mig bare naiv )
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-05-2010, 21:33   #18
pinballs
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2009
Indlæg: 138
Styrke: 16
pinballs er ny på vejen
allene det med tjenstlige sager vil gøre det til en god ting for mig da jeg kæmper en kamp med en offentlig ansat der en gang i forvejen er blevet forflyttet på grund af ikke og kunne opføre sig ordentligt. jeg ved det og alle andre ved det men den offentlige ansatte har vist glemt det.
pinballs er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 13:12   #19
lillemillemor
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-09 2009
Lokation: Storkøbenhavn
Indlæg: 19
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
lillemillemor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
tja, bum..bum...hva kan man sige til det!

-udover at du nu, huldra, hele tiden kan stille spørgsmålstegn ved om vedkommende har den faglige kompetence til at træffe afgørelser(apropos mit link den anden dag, ang underskrifter)

Hver gang(sorry, ved det godt at det sker alt for sjældent) der blir "spyttet" noget ud, ja, så kan/skal du stille spørgsmål til dette og personens kompetence ikk
(kald mig bare naiv )
Hej Buster
Når det gælder spørgsmål, angående personalets kompetencer, så spørg om alle sagsbehandlere har været på efteruddannelse i Arbejdsevnemetoden, fordi denne altid skal benyttes, når ansøgninger om førtidspension behandles. Altså, en vigtig kvalifikation.

Du kan også forlange oplyst om de sagsbehandlere, du har talt med i kommunen, er ansat af kommunen, og ikke hos en privat aktør, som er hyret, midlertidig, for at nedbringe ventetiden i sagsbehandlingen. Når der er talrige eksempler på, at kommuner overlader udarbejdelsen af ressourceprofiler til private aktører, så kan det vel også tænkes, at private aktører inviteres helt ind på rådhuset og fungerer som ”kommunale” sagsbehandlere?

Er der nogen, her på k10, som har oplevet, at sagsbehandleren, de mødte på kommunens kontor, var fra en privat aktør?


Mille


Graver dybt for at finde retfærdigheden
lillemillemor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2010, 19:46   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
lillemillemor, tak for dit råd -det er nemlig en rigtig go ting at have med sig

Tja, for min mands vedkommende, ja, da fandt vi jo ud af at min mands sagsbehandler var kommunalt oplært og tidligere kludetæppesyerske!

Vi var da ikke i tvivl om at hun INTET kendte til lovgivningen, udover at hun yndede sin magt! (http://politiken.dk/indland/article733797.ece)

Nægter at tro på at hun var klar over noget som helst, det véd vi så også lige, for der var ingen papirer(stort set) at indhente på kommunen da Ankenævnet rykkede for dem.

Tak for lån af tråd, huldra og ja, HOLD FAST og kæmp for saglighed, faglighed og retfærdighed

Tja, tæller det at min mand blev indkaldt til et møde fra privat aktør men dette var udskrevet med kommmunens logo på?
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ny Fleksjobber .. hvordan søger man et job? Stine.J Spørgsmål ang fleksjob 5 29-03-2012 21:17
Hvordan søger jeg fp på § 17?? Road66 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2011 16:18
Hvordan søger man pension Bette Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:11
hvordan søger jeg flexjob basti Hvordan forløb det da du søgte fleks? 5 07-07-2010 10:01
Hvordan søger man § 17 Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-02-2009 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:25.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension