K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Et godt link!

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Et godt link! Har du et godt link som du mener at andre kan have nytte af kan du lægge det her. Denne kategori er ikke beregnet til debat.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2009, 23:46   #11
Phönix
Hvor skulle jeg ellers være
 
Phönixs avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2008
Lokation: Tølløse
Alder: 72
Indlæg: 162
Styrke: 17
Phönix er rigtig godt på vej
Eksterne aktører

PHP-kode:
Tror kommunerne er blevet trætte af de eksterne aktører fordi de ofte viser sig at være medmenneskelige og endda er ude på at hjælpe den syge borger!! 
Ja kan kun give dig ret helenekr.

Den eksterne aktør jeg blev henvist til var utrolig sød og stod nærmest på hovedet for at hjælpe mig.

Phönix
__________________
Se mod lyset, så falder skyggerne bag dig

Førtidspensionist 1/12-2010
Phönix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 00:05   #12
Camille
Afhængigheds tegn af K10
 
Camilles avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-04 2008
Alder: 38
Indlæg: 390
Styrke: 17
Camille er ny på vejen
Kan altså også kun sige pæne ord om de eksterne aktøre.
Hende som lavede min resourseprofil var yderst venlig overfor mig.
Hun LYTTEDE til mig, og hun skrev den flotteste rapport, så hun næsten fortjente en guldmedalje.
Og hun var da meget intresseret i mig og min fremtid, og ville for alt i verden gerne hjælpe mig.
__________________
A wise girl kisses, but doesn't love, listen but doesn't believe, and leaves before she's left..

- Marilyn Monroe
Camille er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 08:20   #13
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Jeg tror heller ikke på, at de eksterne aktører er dårligere end kommunen.
Dårlig undskyldning.
det handler nok nærmere om, at de , til forskel for kommunen laver et stykke arbejde.
Men som omtalte sygemeldte der var i nyhederne torsdag(DR1), BLIVER HUN NOK SLEMT SKUFFET, når hun opdager, at hun ikke får bedre behandling i kommunen.
vh popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-04-2009, 11:22   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er ikke så længe siden jeg mødte min tidligere sagsbehandler Anne, hun holdt op fordi hun ikke kunne klare presset. Først overgik hun til handicapafdeleingen - og nu er hun leder et sted for eksterne aktører, for som hun sagde, nu kan jeg endelig praktiserer alt det jeg har lært og som jeg brænder for, og være det stærke led i klienternes sager som altid har været meningen at jeg skulle være.
Med andre ord, nu er hun fri til at hjælpe. Og er ikke længere presset til at sidde med sparekniven og stikke til klienterne....

Inden hun nåede så langt, havde hun pga stress en sygeperiode på over 1,5 år.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2009, 15:26   #15
Forsyg
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2009
Indlæg: 81
Styrke: 16
Forsyg er ny på vejen
Man undres

Er dt kun mig der undrer mig over at så snart private firmaer bliver droppet af kommunerne så er der en historie i det??

Men så snart det drejer sig om en kommune der har givet en langtidssyg en 5-6 forskellige sagsbehandlere så er der ingen der vil røre ved emnet med en ildtang.

God påske
Forsyg er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-04-2009, 15:40   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er så normalt at man som langtidssyg får helt hav af forskellige sagsbehandlere indover sin sag, det er nærmest reglen end undtagelsen. Og den slags gider man ikke lave en historie om, for den har ingen nyhedsværdi - alle ved det, og os der står i situationen har oftest prøvet det......

Kommunen har konstant rokader, hvilket også trætter sagsbehandlerne - og går ud over klienterne.

Selv ser jeg det som en fordel at der er mange indover min sag, for mange kokke fordærver jo som bekendt maden, og det passer mig fint når der skal klages, at jeg kan få dét med!! Så deres roderi bliver faktisk min fordel.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Gode kommuner/dårlige kommuner Kiha Politik og Samfund 13 09-10-2011 22:12
Inger Støjberg fortryder! buster Politik og Samfund 2 04-02-2011 11:15
Per fortryder sit nej til førtidspension buster Politik og Samfund 10 22-04-2010 16:00
Fortroligt Dokument om Eksterne Aktører Kohai Dit og Dat 3 31-03-2009 14:44
SKAL eller KAN kommuner bruger andre aktører zuza Nyt om loven 3 14-05-2008 23:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension