K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-09-2010, 20:52   #41
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Leduce, du må ikke blive ked af det, der er udveje og du skal nok få din pension.

Jeg har ikke gennemgået din tråd som du ellers har linket, men jeg kan da blive helt vanvittig når jeg hører at du allerede har været i arbejdsprøvninger forinden den sidste der blev afbrudt. Er du så ikke blevet visiteret til fleksjob i forbindelse med afslaget - eller er det mon først når det endelige afslag foreligger mon ?

Det er jo sådan at når man er på sygedagpenge og visiteres fleksjob evt. via et afslag på pension, så går man på ledigheds ydelse. Men ank nu det foreløbige afslag og vil de stadig ikke indstille sagen, så må du jø søge en §17. Din sagsbehandler er jo også på din side, så det er pensionsnævnet der ikke har læst din sag eller hænger sig i din alder eller andet???


Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 01:36   #42
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
hej igen ..

nej er ikke visiteret til fleksjob..min sagsbehandler synes jeg skulle anke.

det der er grunden til afslaget nu hvor jeg er kommet mere ind i min sag(har ikke kunne overskue det før nu)
er at de begrunder at de ikke har nok at gå ud fra mht min arbejdsevne..da jeg i den sidste jobtrænning ikke kunne gennemføre mit forløb..

ja men hvorfor mon?? ...havde "tralvt" med at falde ned i et mørkt hul med tilbagefald,depressionstanker og skulle da også lige have lov til at vende mig til mine nye psykotiske tanker og antipsykotisk medicin jeg nu skulle have efter den første jobprøvning jeg åbenbart heller ikke kunne klare.

men men nu har min veninde hjulpet med en GOD klage samt har jeg en samtale på torsdag med min psykiater hvor jeg lige må lufte sagen for ham.

så bliver alt afleveret på fredag. Denne dag har jeg også en tid hvor jeg skal søge kontanthjælp så jeg kan betale NOGET af min husleje .

så skal jeg snart igang igen med Ventetiden ...hold da op hvordan skulle man klare alt dette alene?? uden venner og familie???
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-10-2010, 09:39   #43
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Leduce,

Godt at du har nogle nære til at hjælpe dig. Måske skulle du slet ikke have været i den sidste arbejdsprøvning ? Og hvorfor skulle du det, når du allerede havde været i nogle tidligere ?

Held og lykke med klagen.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-10-2010, 21:46   #44
Leduce
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-04 2010
Lokation: gladsaxe
Alder: 45
Indlæg: 233
Styrke: 15
Leduce er ny på vejen
så vil jeg lige følge op på min tråd :

torsdag var jeg hos min psykiater og skulle fortælle ham jeg havde fået afslag på pensionen og be om en ny udtalelse.

Han blev MILD sagt rasende..og der blev sagt et par ord som jeg ikke kan skrive her(grimme ord) da han læste afslaget og mente begrundelsen var helt ude i "hampen"..at det ikke kunne være mere usandt ..dette skrev han også i den nye udtalelse.
han skrev en rigtig god udtalelse som jeg har lagt med i min klage..

denne klage afleverede jeg i fredags samt skulle jeg nu søge om kontant hjælp..
(vil lige sige jeg er bare tilstede det er min veninde der snakker for mig og ordner alt skriftligt)
jeg får kvalme af at skulle være på sådan der..og jeg kan ikke huske hvad der er blevet sagt efter 5 min)

(sikkert mange af jer der kender til dette )

så er der også søgt kontanthjælp så der bare kommer et eller andet beløb næste måned istedet for ingenting

nu er der bare at vente ...
vente vente vente
Leduce er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Enkeltydelse, afslag, anke Vovse Alt det andet 23 10-10-2013 13:55
Afslag på fp. Anke hvordan? sylle Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 08-02-2013 12:10
HJÆLP til anke af § 100 afslag søsser98 Alt det andet 4 07-07-2012 20:20
Afslag, anke + ny paragraf? Mariepigen Hjælpemidler til handicappede 24 31-03-2010 15:41




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:31.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension