K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-02-2012, 17:39   #1
redy
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2012
Lokation: kbh
Indlæg: 87
Styrke: 13
redy er ny på vejen
førtidspesion-reform

hej alle k.10 er
sig engang,er det kun mig ELLER ser det ikke ud til at med den reform der brykkes på, HAR til formål at sætte en PROP i
tilgangen til førtidspesion, eller hvordan kan man da ellers læse de feks
parti udmeldinger meduntagelse af nogle få ELLER et parti !
mvh
redy er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 19:53   #2
Nucca
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2010
Lokation: Aalborg Kommune
Alder: 40
Indlæg: 182
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Nucca er ny på vejen
Det ser desværre sådan ud.
Frygter den dag det bliver legalt helt at udryde os syge.
Nucca er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-02-2012, 20:17   #3
Birkes-musen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Birkes-musens avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Lokation: Muse-by
Indlæg: 175
Styrke: 14
Birkes-musen er ny på vejen
De vil af med os !

Ja, det er ret skræmmende med den udvikling vores samfund nu er ved at tage. Svage og syge mennesker er totalt uønskede borgere i samfundet ser det ud til

Jeg forstår det helt for vi fik jo ellers en ny regering for nogen tid siden men jeg synes det er som om de er begyndt at gå blå bloks erinde.

Hvis alle ydelser forsvinder til sidst får politiet travlt for så er jeg en af de mange der må ud og tigge men jeg vil så ikke engang føle mig flov over det.
Birkes-musen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2012, 05:47   #4
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Birkes-musen Se meddelelser
Ja, det er ret skræmmende med den udvikling vores samfund nu er ved at tage. Svage og syge mennesker er totalt uønskede borgere i samfundet ser det ud til

Jeg forstår det helt for vi fik jo ellers en ny regering for nogen tid siden men jeg synes det er som om de er begyndt at gå blå bloks erinde.

Hvis alle ydelser forsvinder til sidst får politiet travlt for så er jeg en af de mange der må ud og tigge men jeg vil så ikke engang føle mig flov over det.
Begyndt at gå blå bloks ærinde, skriver du. Jeg synes de fra start har været mere blå - end de blå selv.

ALDRIG så snart magten var i hus - før man begyndte at jagte alt, hvad der kunne give penge i kassen, og lige fra dag 1 har de sløjfet ALT, hvad de havde lovet - og i stedet indført fordyrende tiltag på ALT. Større løgnere skal man da lede længe efter.

Og jow - vi skal da have styr på og forbedret statsøkonomien - men det behøver jo ikke blive gjort på en måned.
Jeg håber at de falske røde snoge snart bliver sat fra bestallingen...
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2012, 10:28   #5
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Jeg kunne godt tænke mig at se et lagkage diagram over hvor mange penge der går til hvad. Hvor stor en procentdel udgør FP. Hvor mange af dem på overførselsindkomst er på alm dagpenge.

Jeg ved ikke hvor de røde er på vej hen. Hvad vil de, ved de det selv. De render rundt som hovedløse høns uden et mål. Tager lidt her, lidt dér. Et stort rod. De havde travlt med at fjerne kontanthjælpsloft osv indtil de fandt ud af der manglede penge. Og så skal de jo findes et sted og det kan jo så fx være fp og syge. Det giver ingen mening.
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2012, 10:31   #6
Mr. Bean
Banned
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2012
Indlæg: 140
Styrke: 0
Mr. Bean er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Begyndt at gå blå bloks ærinde, skriver du. Jeg synes de fra start har været mere blå - end de blå selv.

ALDRIG så snart magten var i hus - før man begyndte at jagte alt, hvad der kunne give penge i kassen, og lige fra dag 1 har de sløjfet ALT, hvad de havde lovet - og i stedet indført fordyrende tiltag på ALT. Større løgnere skal man da lede længe efter.

Og jow - vi skal da have styr på og forbedret statsøkonomien - men det behøver jo ikke blive gjort på en måned.
Jeg håber at de falske røde snoge snart bliver sat fra bestallingen...
helt enig

Aldrig før har der været ført så meget borgerligt politik som efter de "røde" kom til magten

Det er jo fuldstændig grotesk alle de løfter de er løbet fra ...kan da godt forstå hvis den nuværende opposition sidder og gnider sig i hænderne ...
Mr. Bean er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-02-2012, 02:39   #7
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Er der nogen her der har et kvalificeret bud på hvornår reformen vil træde i kraft?
Altså hvis den bliver vedtaget i år som ventet, mon det så ikke gælder fra 1/1 2013?

Der er jo vedtaget finanslov for i år osv. Men den gamle reform, var det ikke også fra 1/1 2003 den trådte i kraft?
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Reform KLUMPFODEN Politik og Samfund 41 16-05-2012 14:17
Den nye reform KatrineB Fremtiden for fleksjob og førtidspension 2 10-05-2012 21:10
Spg. til den nye reform Mintel Fremtiden for fleksjob og førtidspension 4 02-03-2012 22:37
Den nye reform jassie Politik og Samfund 3 01-03-2012 15:09
Fra flexjob til førtidspesion???? Lonnie Spørgsmål ang fleksjob 14 10-10-2010 23:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension