K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-05-2011, 20:05   #1
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
kan jeg miste min fleksbevilling ved et af slag fra ban på pension

hejsa alle sammen..
jeg sidder lige og brænder inde med et spørgsmål...
som mange ved er jeg lige nu visitert til fleksjob siden 2008. der er så søgt om pension i år til mig som jeg fik afslag på. nu ligger den så ved ban. i håb om at jeg den vej får medhold.

nu er mit spørgsmål så hvis jeg ikke får min pension er jeg så stadig visitert til fleks og få min leddigheds ydelse som jeg får nu og har fået lige fra jeg blev visitert til fleks i 2008. eller vil jeg kunne miste det eller skal det søges på ny hvis ban beslutter at jeg ikke får pension. håber meget på hjælp.
for min mand og jeg står i noget hus handel og jeg ved ikke helt om jeg tøre springe ud i det hvis de kan fratage mig men fleks visiatation.

og vi har lige nu efter mange års søgning fundet liger det hus vi gerne vil har

hilsen sanne
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2011, 20:35   #2
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Lige det har været et stort ? mange gange her inde,nogle har svaret at man skal gøre det at man tilkendegiver at man er vilig til at tage job,hvis ens skånehedsyn tilgodeses og det er noget du kan holde til.

Håber der er nogle der har et klárt svar.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-05-2011, 21:03   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...edighedsydelse prøv at læse den her tråd der er mange informationer i den af den slags du søger , og jeg vil (som det også fremgår af tråden) sige NEJ .. du er visiteret til fleks ud fra nogen skånehensyn og derfor vil de ikke kunne tage din ledighedsydelse det vil kun være hvis du er rask , de skal stadig pege på hvordan du bliver selvforsørgende ...

Skulle det ske at de tager din ledighedsydelse ud fra de primitive grunde som også fremgår af tråden , så må du meget gerne kontakte mig via pb (ikke sikkert jeg ser det i tråden ) så vil jeg gerne hjælpe dig

Du skal også lige lægge mærke til at det drejer sig om hvorvidt du kan miste ledighedsydelse og ikke din fleksbevilling den kan du kun miste ved at blive rask
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Fleksjobbere kan miste 422.000 i pension mawebbro Politik og Samfund 2 24-05-2013 16:46
Jobsøgning med fleksbevilling Kalevala Spørgsmål ang fleksjob 4 12-01-2013 20:34
Fleksbevilling deltid cl8 Spørgsmål ang fleksjob 8 05-04-2011 14:51
så fik jeg bevilget fleksbevilling MEN! kurttrold Spørgsmål ang fleksjob 8 11-09-2009 10:49
Frakendt fleksbevilling af ankestyrelse zuza Nyt om loven 0 02-05-2009 01:44




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension