K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-06-2013, 16:26   #1
Soehauge
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-06 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Soehauge er ny på vejen
Må man gå til læge i arbejdstiden som fleksjobber

Jeg er ansat som fleksjobber på 25 timer om ugen og har nogle gange behov får at gå til læge i arbejdstiden selvom jeg prøver at gøre det uden for arbejdstiden må man det som fleksjobber
Soehauge er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 16:35   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Det kommer jo helt an på, hvilke aftaler der er i virksomheden. Jeg mener selv, det er især de offentlige arbejdspladser, der har sådanne interne aftaler, at man gerne må f.eks. til speciallæge. Ikke egen læge, og det synes jeg også det er helt fair, da man bør kunne få en tid hos egen læge senere på dagen f.eks. hvis man har fri fra arbejde til middag.... Tal evt. med din tillidsrepræsentant på din arbejdsplads. Eller spørg din chef, for du har ret til det samme som dine kollegaer.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 17:54   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
De fleste læger har også en dag i ugen, hvor de har aften konsultation, netop for at favne flest muligt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 18:51   #4
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Hvis det er noget du SKAL og det ikke kan lade sig gøre uden for arbejdstiden....ja så skal du kontakte din jobkonsulent og få det indført i din jobaftale...evt som et skånehensyn...

Men det er som sagt kun hvis det er noget som absolut ikke kan lade sig gøre uden for arbejdstiden...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-06-2013, 20:43   #5
KBR
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-08 2012
Lokation: Næstved
Indlæg: 254
Styrke: 12
KBR er ny på vejen
Da jeg var flexjobber, fik jeg/min arbejdsgiver oplyst, at fravær skulle være mindst 4 timer på en uge, før der var refusion fra kommunen. Og således måtte diverse sygehus- og speciallæge undersøgelser, der reelt måske kunne klares på 2 timer (incl. kørsel frem og tilbage) jo strækkes til 4 timer, så ikke arbejdsgiver satte mere end højst nødvendigt til på det
KBR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-06-2013, 13:05   #6
b69
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Tilmeldingsdato: 22-03 2009
Lokation: Midtjylland
Alder: 54
Indlæg: 14
Styrke: 16
b69 er ny på vejen
Hejsa, når jeg er til speciallæge, tager jeg altid en hel sygedag - thats life...... Mit helbred er vigtigere end en arbejdsdag !
__________________
Du må aldrig tro, at du er fuldstændig værdiløs - du kan altid bruges som et dårligt eksempel...!
b69 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Udtalelser fra Læge, Spec.Læge, Psyk. ER DET NOK? Fallenten87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 14 22-08-2013 10:57
Er en social-læge og en læge-konsulent det samme ? Birkes-musen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 27-04-2012 09:58
Må man tage læge i arbejdstiden? gittedl Spørgsmål ang fleksjob 3 28-02-2008 21:11




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension