K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-12-2009, 11:44   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Krifa er også min fagforening. Jeg er jo på førtidspension, så jeg har opsagt A kasse, og betaler kun til fagforening fordi de køre min arbejdsskadesag. Og jeg kunne ikke få nedsat da jeg var sygemeldt. Til gengæld kan man så sige, at krifa ligger i den billige ende af skalaen når der skal betales.

Igen idet hele taget er holdningen overfor syge og udsatte i dette land, meget skæmmende. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-12-2009, 11:24   #12
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Opringning fra fagforening!

Hej. Her er lidt opfølgning fra sidelinien. Jeg er lige blevet ringet op af jurist fra fagforening, og dette til trods for at jeg har frabedt mig dette, da jeg har svært ved både at tænke og lytte og tale.
Men altså opringning, hvor han lynhurtigt får sagt go formiddag, og at han har talt med forsikring, som vil svare på forespørgel omkring forskud ( lille) vedr erhvervsevnetab, fordi de sørme har medgivet at jeg har et? Altså erhvervsevnetab.... Hold da op. Dette skal jeg så have svar på omkring inden jul...
Og jeg nævner forsigtigt hvad med rykker til Ankestyrelsen? Ja men det gør han sørme også inden jul, dog telefonisk?? Jeg nævner at jeg meget gerne lige vil have noget på skrift omkring dette efter... Og vupti så er samtalen ovre, alt er gået lynhurtigt, han når dog og spørge om mit konto nummer, og jeg når at sige, skal det ikke være en kreditor beskyttet de skal ind på??

Nåh jo, sådan en må jeg nok lige få oprettet... Jamen det vil jeg så prøve på. Jeg spurgte i min bank, som sagde jeg skulle i en anden afdeling og spørge om dette. Og lige den dag, havde jeg ikke overskuddet til dette. Så nu må jeg hellere få bragt det i orden. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 11:09   #13
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Smile

Hej. Her er lidt opfølgning på udbetaling af forskud. Jeg har allerede fået pengene på en check igår. De er sat ind på en kreditor beskyttet konto. Så blev det sørme jul i det lille hjem Så nu kan jeg så vente på, hvad Ankestyrelsen kommer frem til. Rigtig god jul til jer alle. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Erhvervsevnetab og erhvervsevnetab, hvad er forskellen Thomas 1974 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 31-01-2013 12:29
Brug for svar vedr ulykkesforsikring og erhvervsevnetab? Indiansummer Dit og Dat 9 25-11-2012 10:13
Afgørelse om erhvervsevnetab fra Ankestyrelsen Indiansummer Alt det andet 21 03-03-2010 09:31
Erhvervsevnetab fra ASK Skade2006 Dit og Dat 0 05-07-2009 20:40
Erhvervsevnetab søsser s Alt det andet 15 19-06-2008 08:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 16:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension