|
Forside | Nyttige Links | Tilmeld Dig Her | Blogs | FAQ | Kalender | Søg | Dagens indlæg | Markér alle forums som læst |
Er det overhovdet til at få fleksjob? Søger du selv fleksjob ? hvordan går det med det, vil du ud med frustrationer, arrigskab, håbløshed eller hvad der nu kan gribe en efter afslag nummer ? så er dette stedet. |
|
Emne Værktøjer | Visningsmetode |
28-05-2008, 23:53 | #1 | |
Gæst
|
Bliver det svære at få fleksjob ??
Det tror jeg så medmindre at de kære politikkere har noget oppe i ærmet så kan jeg frygte for hvordan det kommer til at gå for de fleksjobber som pt er ledige med en meget lille resterhvervs evne ...
Jeg for min del vil nødig ud og kæmpe med de gamle førtidspensioister om jobbene , for jeg tror ikke at mine odds bliver så gode (hvis jeg da lige kommer tilbage til arbejdsmarkedet , nu skal vi jo lige overstå en strejke før man kan komme videre ) Nå men det korte af det lange er at jeg igen igen har prøvet at råbe nogen politikker op, og om det hjælper det får kun tiden vise... men her er det i hvertfald... Citat:
|
|
29-05-2008, 05:20 | #2 |
Slettet Bruger
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Styrke: 21 |
Hejdien, det er et rigtig godt brev. De aner ikke, hvad der foregår ude i virkeligheden, eller også vil de ikke vide det..
|
29-05-2008, 11:56 | #3 |
Jeg bor her på K10
|
Du får nok igen, igen en sludder for en sladder, HVIS du overhovedet får svar.
Måske man skulle anbefale denne bog, hver eneste gang man skriver til politikerne og bede om en forklaring på sammenhængen mellem den hetz, de fører, og så virkelighedens verden. Så burde de få et forklaringsproblem. Ryg Olsen, Ellen Syge på tvangsarbejde Gyldendal, 2005. 163 sider. Pris kr. 249,00.
29-05-2008, 12:21 | #4 |
Føler sig hjemme på K10
Tilmeldingsdato: 28-05 2008
Styrke: 17 |
haha det tror jeg nu er en for stor mundfuld for de kloge folk til at de kan svare på haha godt gået knuss sjann
|
29-05-2008, 12:37 | #5 |
Ved at vænne sig til K10
Tilmeldingsdato: 31-03 2008
Lokation: KBH.S
Styrke: 17 |
lige lidt ros
Jeg syntes det er rigtigt flot gået,
Brevet er så tydeligt skrevet, så der ikke skulle være nogen "misforståelser" Og så vil jeg gerne give dig en for det engement og overskud du trods sygdom og modgang evner at bevare. Mange hilsner Susfri11 |
29-05-2008, 15:44 | #6 | |
Gæst
|
Tak for roserne og krammene
og så kommer der lige lidt mere her (midt i debatten om ulighed i Danmark) de politikkere er ikke kun dumme de er også fulde af løgn... Nå men jeg pendler mellem puter og debat og kommentere deres løgne .. den sjovest var her fra venstre ... jeg glæder mig til linket .... Heidi til ellen.trane.no., Mette.Frederik., sophie.andersen Citat:
|
|
29-05-2008, 16:20 | #7 | |||
Jeg bor her på K10
|
Der kommer åbenbart henvendelser mange steder fra.
Prøv at læse det her: Citat:
http://www.faa.dk/article/56223 Citat:
http://www.faa.dk/article/56218 Og her er brevet til Hjort: Citat:
http://www.faa.dk/article/56033
31-05-2008, 17:30 | #8 | |||
Gæst
|
Jeg har så skrevet endnu en mail til Ellen Trane Nørby..
Grunden til dette er at jeg fra en anden vågen bruger her på siden fik et udskrift fra den dag der blev debatteret ledighed, og her kunne jeg så i folketingets direkte referat se at det bestemt ikke var mig der havde fået forkert fat i nogen med at Venstres socialeordføre Ellen Trane Nørby stod på talerstolen og i min verden villedte både folketinget og befolkningen der sidder ved skærmen og ser på, jeg ved ikke om jeg er nærtagende men når jeg tænker på en fart man havde fra alle sider med at kritisere SF´s formand Villy Søvndal for forkerte oplysninger i en valgkamp, ja så gør det at man selv skal passe meget på hvad man selv siger og i sær når det er sådan noget som kan være med til at stemple fleksjobber som ugidelig som man i mange år har gjort med feks kontanthjælpsmodtagere .. Det vil sige man påstår noget fra regeringens side det er hverken hele eller halve sandheder men påstande som man med lidt overblik og søge på google kan finde ud at ikke passer .... Feks ved vi der søger fleksjob at der undre ingen omstændigheder på noget som helst givet tidspunkt har været 500 ledige fleksjob i nogen som helst jobdatabaser ... ikke engang med lidt kreativitet og snilde kan man komme op på de omtalte 500 fleksjob så i min verden villeder Ellen Trane Nørby befolkning og folketing trods hendes svar til mig (som kan læses i længere nede i dette laaaaaange indlæg ) om at det er hendes bagland der giver informationer og hun bare tror på dem , ja så fritager det i min verden ikke en der sidder i så magtfuld position som hende fra noget ansvar... Der er IKKE og har aldrig været 500 ledige fleksjob i div jobdatabaser... Ellen Trane Nørby prøver så i sin mail at vise mig at der er altså flere end de 24 jeg påstår der er ... og ok jeg kan se at hun har et andet resultat (stadig langt under de 500 men trods alt højre end mig ) hun er kommet frem til 75 (jeg kommer frem til 74 ) på en frisøgning på jobnet med ordet flekjsjob ... Jeg medgiver gerne at der er 74 hvori ordet indgår , som det fremgår af hendes mail så er der kopier af de 7 fleksjob, og jeg vil vove den påstand at det er fordi hun godt ved at hun ikke kan sætte dem alle ind, da flertallet af dem ikke har noget med fleksjob at gøre men ene og alene er opslag hvori ordet fleksjob indgår ... og det er job som sagsbehandlere og jobkonsulenter .. ergo ikke fleksjob men ret skal være ret , så den dag hun sagde 500 vil der have været ikke 24 som jeg påstår men 24+7 = 31 ledige fleksjob .. Jeg var kommet frem til tallet 0 ved at bruge jobagenten hvori jeg kan krydse af at det er fleksjob jeg søger , men jeg skal pr efterdags prøve fritekstsøgeningen også når jeg leder efter job Når her er mailen til Ellen Trane Nørby og svaret fra hende af , jeg sætter rub og stub ind for så kan i andre som måske heller ikke har kunne finde ledige fleksjob på jobnet jo lige se om der er noget for jer i mellem man kan jo lige så godt forene det hele lidt Først min mail til hende Citat:
Citat:
Men jeg kan sige at den første række af link var dem vi alle kender til hudløshed fra www.ijobnu.dk de kan ses samlet her http://www.ijobnu.dk/sw44788.asp de andre link og som jeg tænkte at nogen her måske kunne bruge her på siden er dem fra jobnet fritekst søgning hvor der kommer 74/75 link op ang fleksjob (de 7 er fleksjob ) men de kan alle ses her https://job.jobnet.dk/Jobbanken/Frame/Frameset.aspx og så har vi også lært noget nyt i dag.. jobagenten er ikke effektiv så når i leder efter job på jobnet så tjek også lige med fritekst søgning i stedet for med jobagenten for søger man med den ja så er der 0 job Men jeg regner ikke med at sidste ord er sagt i denne sag så jeg vender tilbage hvis der er nogen der hænger med endnu... og jeg har selvfølgelig gemt den originale mail med alle link så der er dokumentation .... |
|||
31-05-2008, 23:20 | #9 |
Slettet Bruger
Tilmeldingsdato: 24-03 2006
Styrke: 21 |
De er da ikke helt normale inde på Borgen. For det første så findes der jo ikke 500 ledige fleksjob og for det andet, om der så var 500 ledige jobs, så rækker det som en skrædder i helvede, hvis 20.000 venter på job... Adr, de er ikke rigtig kloge
|
01-06-2008, 10:11 | #10 |
Jeg bor her på K10
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Styrke: 25 |
"Det skulle helst ikke være sådan, at man står der i 52 uger. For med den meget høje beskæftigelse, vi har i dag, burde man på jobcentrene " ?
Undskyld, men er det nu alene job-markedet der afgør, om man bliver rask eller ej? Hvad er dog det for et mærkeligt menneskesyn? Har selv lige modtaget svar på spørgsmål fra Damen, men kan desværre ikke skanne ind. Men kort ref. HUN Har overhovedet IKKE styr på LOVGIVNINGEN. Hverken vedr. sygedagpenge, opfølgning, kontanthjælp, eller pension. Men det er dog et besynderligt holdning at have, at hvis man indtager den holdning at der IKKE findes rigtig syge/handicappede mennesker, ja, så forsvinder de nok? VH popiae |
Emne Værktøjer | |
Visningsmetode | |
|
|
Lignende emner | ||||
Emner | Emnet er startet af | Forum | Svar | Sidste indlæg |
De svære ord og forkortelser | Andersine85 | Alt det andet | 15 | 26-10-2013 19:33 |
reform af fleksjob det bliver bare bedre og bedre | MTVRV1 | Politik og Samfund | 11 | 27-02-2012 08:26 |
Svære at få FTP ? | xlars38 | Fremtiden for fleksjob og førtidspension | 48 | 28-07-2010 19:40 |
Det bliver svære og svære | TylerGirl | Hjælpemidler til handicappede | 13 | 13-02-2010 00:50 |
Du bliver behandlet som en ting der bliver talt ned til dig. | Stella | Politik og Samfund | 3 | 01-09-2009 19:39 |