K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Den nyttige viden vi alle har

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Den nyttige viden vi alle har Her kan du sætte link tips og andet ind, som andre i din situation kan have nytte af at vide

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-11-2009, 23:25   #11
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Min læge trykkede mig i sin tid i hænderne for at sige goddag da jeg kom op til hende og det første hun så sagde var hold da op , er du ikke meget træt har muskel og led smerter og har ondt i fødderne jep..

og ganske rigtigt så godt som intet d vitamin ...

Det viste sig så at det var fordi mine hænder var så brændvarme at hun havde fået mistanken , det er åbenbart normalt ved d3 vitamin mangel ..

Det har så trukket min sag yderlig ud fordi mit d vitamin blev ved at forsvinde igen og de skulle finde ud af om det var min d vitamin mangel eller om det var min stress borrelia eller fib der gav øget udmattelse og smerter ...

Nu har jeg et stykke tid haft højre d vitamin tal uden at det har hjulpet på noget som helst .. så har lige fået den sidste udtalelse om at der ikke er noget at gøre og ikke flere behandlingsmuligheder...

Jeg tror at rigtig mange lider af d vitamin mangel .. min far døde i 70 erne af nyresvigt , og inden da havde han lidt af mange af de symptomer som man i dag kalder fib uden at de kunne finde ud af hvad det var, til sidst satte nyrene så ud ...

Dette fik min læge til at være obs på om der kunne være noget genetisk der gør at vi ikke optager d3 vitamin som vi skal , og det viste sig da også at min bror min nevø og min ene søn heller ikke havde noget d vitamin (mellem 1 og 5 ) man får sine tanker så ikk .. min nevø lider af sklerose og skizofreni min bror har lige haft en blodprop i hjertet .. så vores morgenmad består af mange d3 vitaminer

Og så bliver vi alle tjekket hver anden måned ...

og er tilknyttet endokrologer eller hvordan det nu staves
  Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
D vitamin MTVRV1 Alt det andet 40 30-05-2011 08:40
D-vitamin er immunforsvarets batteri! buster Alt det andet 9 06-05-2010 10:18
Husstands indkomst når barn bliver 18 Cezam Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 26-02-2009 12:21




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:27.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension