K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-11-2009, 13:08   #1
sparkongefre
Elsker at være her på K10
 
sparkongefres avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2007
Lokation: odsherred
Alder: 63
Indlæg: 65
Styrke: 18
sparkongefre er ny på vejen
ansøg om pension ?

jeg er tilkendt flexjob. men i 2006 blev jeg faktisk lovet pension , skulle bare lige tage imod et tilbud om psykologbehandling først, det gjorde jeg uden den store gevinst . afventede så svar i flere måneder og rykkede adskillige gange, hvor der bare var tlf.svarer på. så kom der besked om at jeg ville ryge på kontanthjælp. pga. jeg havde gået sygemeldt og fået den forlænget. så blev jeg tosset og truede med både bål og brand dagen efter havde jeg en flexjob-bevilling.
Her kommer lige nogen udpluk fra mine papirer.
diagnoser : angsttilstand hybermobilitet fibromyalgi
der ses at være tale om en kronisk smertetilstand i bevægapperatet som begrænser pt. i forhold til udholdenhed, koordination og muskelstyrke. sideløbende hermed er pt. af 2 psykologer fundet lidende af personlighedsmæssige forandringer præget af angst og lav selvtillid. arbejdspsykolog finder ingen behandlingsmuligheder og vurderer arbejdsevnen som dekompenseret. arbejdsprøvning indenfor lettere fysisk arbejde med vekslende arbejdsstillinger i ustressede , rolige og forudsigelige omgivelser har vist et meget lavt funktionsniveau.

på baggrund af det foreliggende ses der at være overensstemmelse mellem sygehistorie, symptomer, objektive fund inklusive de psykologiske vurderinger og resultatet af arbejdsprøvningen. lægekonsulent jørgen Andersen



Konklusion.
Det er min konklusion at a.f. ikke kan vende tilbage til arbejdsmarkedet, hverken på normale eller særlige vilkår. Anette Olsen VASAC



Speciallæge Gigtlæge. myogene forandringer deg.disci i.v.C5
let øget thorakai kyfuse, foroverbøjer til flad hånd ( ??? ) smertebetinget indskrænket rotation i lænden. har smerter på 16 - 18 tenderpoints

har senere fået mavesår og
er også migræniker.og er kommet på depressionsmedicin. er blevet undersøgt af endnu en psykiater. som siger det samme som de andre,

så jeg ved ikke om i tror at der er grundlag for at søge pension.
sparkongefre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 14:34   #2
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
Åhhhhhhh jo....
afvise hypotesen kan man jo naturligvis ikke .... men da intet er sikkert, især ikke inden for den menneskelige anatomi, som kan påvirkes og ændres, alt efter hvilken kommune man har sin seng, og hvor godt man går i spænd med de respektive myndigheder/forvaltninger. SKAL man absolut nada tage for givet. hvad der var plus plus i 2006 kan være diamentralt modsat i 2009....

spøg til side ... ligner i mine øjne en oplagt pensions-sag,

ps. hvilket nok ikke skal afholde dem fra diverse arbejdsprøvninger samt tilvejebringelse af en recurse profil.... nææææ du 5 og 5 er skam ikke bare 10... det er 10 på mange måder...... det afhænger temmelig en del af semantik (tror jeg det hedder)

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-11-2009, 15:09   #3
sparkongefre
Elsker at være her på K10
 
sparkongefres avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-03 2007
Lokation: odsherred
Alder: 63
Indlæg: 65
Styrke: 18
sparkongefre er ny på vejen
har opdaterede profiler, og et par nyligt afsluttede praktikker og flexjob.fra 2009
sparkongefre er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sygedagpengestop og ansøg om FTP jesperp Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 16-09-2010 15:16
Pension eller ikke pension mimmi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 13-02-2007 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension