K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 05-03-2015, 18:43   #1981
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Så HeleneKr....så har dampexperten.dk fået den jordbær smag hjem igen....hvis du mangler...

He he....lur lige dette juice review og de specielle smage https://www.youtube.com/watch?v=tmhmRxL3TWY (og ja det er en joke...mere hvis nogen skulle være i tvivl )
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 19:36   #1982
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Takker Web, men har stadig fra Holland

Nu fik jeg så lige mail om, at www.elekcig.dk køber smøger af folk - tror jeg har 6 pakker liggende, så dem kan de da købe for 42 kr, så kan jeg så bruge pengene i deres shop istedet
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 20:08   #1983
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps jeg fik også den mail....smart lavet af dem...

De er samtidig ved at komme efter det med at have de nye "populære" varer hjemme...

Førhen var det udelukkende kun ego ting de havde i deres butik...

Så det er nok en butik der er værd at holde øje med...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 21:19   #1984
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja bestemt - har dog lagt mærke til når man bestiller fra dem, at det så bliver afsendt fra Sverige - ved ikke lige hvorfor....men det går hurtigt alligevel, hehe
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2015, 21:55   #1985
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu er det et svensk firma...der bare har et DK domæne....så derfor sverige..

Men der er mange som bruger at gøre det på den måde med at det er et dansk firma....men varene kommer feks fra england....

Nicotin er jo ikke lovligt at sælge i DK....men det er lovligt i UK...

På den måde behøver de ikke have et stort lager liggende med den mulighed det er at blive taget med det...

Elekcig har også været hurtige de gange jeg har bestilt fra dem...plus man kan komme i kontakt med dem og de svare en...hvilket kan/er vigtigt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2015, 21:51   #1986
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Har i det godt alle sammen

I damper vel på livet løs, eller hvad ?
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-04-2015, 22:42   #1987
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej "mand" og alle i andre.

Ja da, jeg er gået helt amok her for tiden..
Har fire mods ialt nu.. for 3 måneder siden havde jeg et....

nyeste skud på stammen er smok m80

og går og overvejer en lemo 2 .. den får ski meget ros på fjæs




en lille anbefaling herfra.. www.smoketogo.eu

Hun laver Danmarks bedste blanding af Blå Ugler.. Hanne Mejsner hedder hun, hun har en lille biks i Slagelse - kan VARMT anbefales.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 08:56   #1988
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Super Bodrum så er der da sket noget nyt...........

Det er nok også en god ide at have nogle mods på lager med udsk. batterier hvis og når

der skulle blive lukket for handle af e cigaret udstyr, batterier kan man jo altid købe.

Der er blevet så stille her efter alt nu er på Facebook, men vi er jo stadigvæk nogle som ikke er på facebook så derfor måske siden her skulle være blevet glemt
__________________

Sidst redigeret af mand; 23-04-2015 kl. 09:01.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 15:11   #1989
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Her dampes der lystigt

Jeg damper stort set kun på mit hjemmelavede "evercool" mod, et boxmod der kan laves i et utal af varianter, jeg valgte at lave det i en 3x18650 udgave, mest fordi jeg har tonsvis af 18650 batterier, fra gamle batteripakker til bærbare PC'er...

Det var forbavsende let og sjovt at bygge, og ingen af stumperne bliver ramt af det latterlige kommende forbud...

Lemo 2 står også højt på ønskelisten her, Fasttech har den, men ved ikke rigtig om det bliver derfra, der kan jo komme told og gebyr på...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-04-2015, 15:55   #1990
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
jeg bruger også gamle batteripakker fra bærbare PC'er. mine er sony og de virker ok.

Jeg har lige købt denne her Cloupor Mini 30W.
__________________

Sidst redigeret af mand; 23-04-2015 kl. 16:32.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension