K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-07-2014, 12:16   #1791
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej. Jeg damper selv dobbelt mint (virkelig staerk af slagsen)

Jeg kan ikke anbefale en iclear30 hvis det er med dual coil. Det bliver simpelthen for staerkt..

Jeg bruger selv et vision spinner 1300 mah, og en davide king ijoy/protank 2.
Det syntes jeg fungerer perfekt.

Men Web har proevet en protank2, og det var han ikke tilfreds med.
pga det loese sug vidst nok.. Jeg er dog fan. Den holdte i et aar, pf nu er jeg paa davideking (naesten det samme imo)

Koebte tanken paa 1life.dk (bcc versionen) og coils paa fasttech.com (15 stk 80 kr)
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2014, 12:38   #1792
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
tak jh


det var godt nok mange 10 ml flasker helene

hvor bestiller du fra?
Jeg har bestilt fra Fasttech

-og er heldigvis ikke blevet nappet mht told mm

Det var også mere som en del af et eksperiment - min genbo har bestilt dobbelt så meget som mig, og er heller ikke blevet nappet. Så hvis der bliver bøvl i EU, så bestiller vi bare udenfor EU, men kun fra Kina. Jeg er før blevet nappet med forsendelser fra USA, så dér bliver der åbenbart holdt mere øje.....

Har dog lige modtaget to stk Provari fra USA (stor og mini), helt uden problemer, min genbo bestilte dem for mig.

Men jeg skal ikke bestille mere væske de næste RIGTIG mange år
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2014, 17:16   #1793
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Stuen.
Hvilket batteri bruger du???

Min erfaring med ce4 er at smager de brændt så er det bare at smide dem væk og en ny på......

men det kommer an på hvilken ohm dine ce4 har og hvilket batteri du bruger.....

har du så du kan måle ohm på din brænder???
__________________

Sidst redigeret af mand; 13-07-2014 kl. 18:25.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-07-2014, 23:28   #1794
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Stuen.
Hvilket batteri bruger du???

Min erfaring med ce4 er at smager de brændt så er det bare at smide dem væk og en ny på......

men det kommer an på hvilken ohm dine ce4 har og hvilket batteri du bruger.....

har du så du kan måle ohm på din brænder???
Tror nok mine ce4 har 2.5 - 2.9 ohm.
Batteri er Ego 1100 mah

Brænder...det ved jeg slet ikke.

Denne mizer jeg bruger lige nu er helt ny, og den har smagt brændt lige fra starten og synes også det lækker en smule. Der kommer indimellem væske op af mundstykket.
Kan batteriet være skyld i det at det smager brændt? Har haft batteriet længe.

Er klar på at prøve noget helt nyt. Der må gerne være lidt modstand når jeg suger og så en masse damp. Og væskebeholder skal kunne holde til stærk mentholblanding.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-07-2014, 08:30   #1795
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
når du bruger et alm. batteri som ikke er variabelt så skal du brug en ce4 med ohm på 1,8-2,0 for at få den bedste smag og mest damp.....

Nogle forhandler smider bare ce4 over disken uden at spørge til hvilket batteri du bruger.

når du bruger så høj en ohm (2,5-2,9), så kan et alm. batteri som har en volt som ligger mellem 3,5-3,8 ikke varme glødetråden ordentlig op og så vil du få en træls smag,

er dit batteri ved at blive lidt træt og hurtigt taber strømmen så køb et nyt og helst et som er variabelt.
__________________

Sidst redigeret af mand; 14-07-2014 kl. 09:17.
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2014, 11:37   #1796
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stuen Se meddelelser
Nu har jeg i hele min damp-"karriere" brugt Ce4 clearomizer, men nu synes jeg slet ikke jeg kan finde nogen der ikke smager brændt. Hvilken mizer kan i anbefale? Jeg damper menthol. Har kigget på "Kanger Evod", er de bedre end Ce4? (Kan godt være i har skrevet om dem før, men tråden er meget lang at skulle trevle igennem )

Ps. I må meget gerne linke til nogen i synes der er gode. Er skidetræt af den brændte smag.

Hehe nu sidder jeg og googler løs...har fundet denne http://www.vape4you.dk/iClear_30_XI_..._11859779.aspx

Har nogen af jer prøvet den? Passer den til mit batteri? Tænker det er godt at den er af glas så den kan tåle min stærke menthol-blanding.
Hvis du godt kan lide "modstand"....altså et hårdt sug....ja så kan du med fordel godt købe en protank 2 som @Bodrum foreslår...du finder en her http://www.vape4you.dk/Kanger_ProTan..._10341998.aspx

Coils til den protank kan købes her http://www.vape4you.dk/Kanger_EvodPr...8_9922786.aspx

Man kan spare en del ved at købe dem i Kina hos fasttech her http://www.fasttech.com/products/141...protank-5-pack

Det er ca halv pris men det tager en del længere om at nå frem til dig.....men man betaler IKKE for forsendelsen hos fasttech...den er nemlig gratis..

Jeps den protank 2 passer til et ego/spinner batteri hvis man skruer den skønhedsring på http://www.vape4you.dk/Gevind_skjule...8_9434054.aspx

Den følger med når du køber protanken så den behøver du ikke selv købe..

Ang batterier....hvis du skal have et nyt...

Et af de bedste på marked er spinner batterier....

Det gamle spinner 1300 mah er her til 165 kr http://www.vape4you.dk/Vision_Spinne..._11728169.aspx

Den helt nye version er på 1650 mah koster 195 kr her http://www.vape4you.dk/Vision_Spinne..._12190015.aspx

Man kan selvfølgelig købe dem med mindre mah...men hvis man vil være sikker på at have strøm til hele dagen...ja så er de 1300 mah nok det mindste man skal købe...

Disse spinner batterier er variable i strøm...så du kan skrue op for de volt den sender igennem...

Som mand prøvede at forklare ja så vil et standard batteri som er på 3.7 volt...ja det vil nok ikke kunne varme en brænder på 2.5 - 2-9 ohm nok op...

Med et spinner batteri ja så vil du bare kunne skrue op for de volt feks til 4.2 volt så den bedre kan varme brænderen op...det vil give bedre smag og damp.....men det er noget man selv skal prøve sig frem med så man finder sin helt egen indstilling til den brænder og ohm størrelse man bruger..

Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Hej. Jeg damper selv dobbelt mint (virkelig staerk af slagsen)

Jeg kan ikke anbefale en iclear30 hvis det er med dual coil. Det bliver simpelthen for staerkt..

Jeg bruger selv et vision spinner 1300 mah, og en davide king ijoy/protank 2.
Det syntes jeg fungerer perfekt.

Men Web har proevet en protank2, og det var han ikke tilfreds med.
pga det loese sug vidst nok.. Jeg er dog fan. Den holdte i et aar, pf nu er jeg paa davideking (naesten det samme imo)

Koebte tanken paa 1life.dk (bcc versionen) og coils paa fasttech.com (15 stk 80 kr)
He he lige omvendt....den har et for stramt sug til mig....

Jeg er til et meget løst sug....og den protank har et meget hårdt sug...

BTW....den iclear 30 XI som @Stuen har linket til....http://www.vape4you.dk/iClear_30_XI_..._11859779.aspx

Ja den kan sagtens bruges til de stærke smage....da den jo er i pyrex...

Det har jeg da læst mig til....jeg har dog ikke selv prøvet den...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2014, 22:45   #1797
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Tæt på Web..

Som mand og web siger, så er et variabelt volt et must, for at undgå brændt smag.

Men igen, så kan jeg altså ikke anbefale dual coil til mint.
Det afhænger af hvor stærk din mint er..

Men hvis du damper andre smage, så tænker jeg at Dual coil er godt, fordi det fremhæver alt det gode.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2014, 23:00   #1798
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har altid hadet menthol, men nu er jeg sgu begyndt at kunne lide det

Jeg kan dog kun dampe det rent, i en mild variant. Men menthol fungerer rigtig godt for mig, i fx jordbær, chokolade og andre smage.....det giver lige et ekstra pift og friskhed til dampen!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-07-2014, 23:15   #1799
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Det var da dejligt at høre helene. Velkommen til den rigtige side *klap klap*

Jeg vil også igang med at eksperimentere med essenser.
Tænker at jeg skal have noget lemon/æble blandet med menthol....

Den her er for de stærke \o/

http://www.inawera.com/eliquid-doubl...gml-p-686.html

Regner med at gå igang med at bestille om to uger
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-07-2014, 00:05   #1800
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg blander så ikke selv endnu, jeg drypper bare lidt menthol direkte i tanken med en anden væske

Men jeg har dog blandet nogle stykker selv, de smagte af rævepis blandet med en brændt sofa tilsat vissent græs, så dem gav jeg til genboen - han damper dem gladeligt når han sidder i en brandert og ikke aner hvad fanden han hælder i tanken i forvejen

FØJJJ!

Så hvis jeg skal blande selv, bliver det vist ren pg og vg uden smag (synes faktisk det smager godt!), så det kan sagtens gå an
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:32.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension