K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-03-2014, 00:03   #1471
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Jeg købte den herfra http://vapeon.co.uk/index.php?id_cat...gory&id_lang=2

Vil man have en pink...1200 kr....eller en satin silver 1295....det kan ikke gøres billigere..

Men der er ikke de skrigende farver og som jeg kan se det er der ikke dem med blå og grøn display...så går man efter disse ja så dur siden ikke rigtigt...
Hvor høj er den Web i cm?
Jeg så mini'en i går, og den brød jeg mig ikke så meget om......men det er nok fordi jeg er så vant til 134'eren og SVD'en.

Trex, jeg synes mulens væsker er rigtig gode, jeg vender altid tilbage til de væsker - jeg har sendt nogle stykker du og konen kan prøve.

Monkey butt er fra Flavourz by Joe, og koster en formue (58 kr for 15 ml), men for mig er de pengene værd. Monkey butten er et smagsmix af grahamskiks, chokolade, vanille og ceme.
Personligt synes jeg den smager som Toms chokoladeskildpadder på damp
- jeg bruger den som en dessertvæske, og den fungerer bare fantastik til en kop kaffe
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 00:12   #1472
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Den alm provari med endcap så den kan tage de store 18650 batterier ja så er den 12 cm lang...

Hvis du sætter den ved siden af din SVD...ja så er den lige lidt længere end displayet med på SVDen..

Så selv med de store batterier ja så er den ikke så lang....

Endcap er ca 2 - 3 cm lang...så det kan man gøre den kortere hvis man kun vil bruger 18500 batterier..den normalt bruger..

Provari Mini ja den kan faktisk gemmes inden i ens hånd når den bruger de alm 18350...længere er den ikke....men den kan så forlænges til 18500 batterier...

Så godt nok at JH havde skrevet at den mini kunne forlænges til 18650....men sådan en endcap har jeg nu ikke set nogen steder....kun en endcap så den kan bruge de 18500...men måske man kan købe den JH snakker om et andet sted...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 00:47   #1473
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næ, den endcap har jeg heller ikke set endnu, men har selvfølgelig heller ikke set ALLE sider - men jeg har set dem til 18450 (18500) rundt omkring...

Nå, men 12 cm lyder til at være en meget fin størrelse - sådan et mellem mod størrelsesmæssigt......mangler lidt sådan en i samlingen, men ville så gerne have den i guld, men har indtil videre kun set den på provapes hjemmeside
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 01:24   #1474
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Jeg har en stor 500ml flaske med menthol
Specifikationerne lyder: ( på polsk)
Glikol 1,2 propylenowy 61%
gliceryna farmaceutyczna 25%
woda (vand) zderminarlizowana = 10
nikotyna 1,8%

18MG nikotin

Hvilken væske skal man egentlig bruge for at fortynde væsken?
Når jeg siger fortynde, så mener jeg at jeg gerne vil nedsætte menthol mængden. således at jeg kan suge længere, og få mere røg og mindre menthol.
Det lange svar:

Du kan bruge to væsker, PG og/eller VG, med eller uden nikotin, alt efter hvad du vil opnå...

Prøver at gøre det simpelt (yeah-right )

Din væske består lige nu af:
61% PG
25% VG
10% Vand
1,8% Nikotin

Det giver i alt 97,8%, resten må så være (menthol) aroma...

Efter min mening (og smag) ville jeg vælge VG til at fortynde lige netop denne væske med, da den har lavt indhold af VG...

Hvis du også vil have nikotinstyrken ned, bruger du bare VG fra f.eks. Matas eller VeraCura, det er uden nikotin...

http://www.matas.dk/matas-glycerin-175-ml

http://www.veracura.com/shop/pg-vg-og-24c1.html

Vil du beholde nikotinstyrken, skal du have fat i VG med 18mg/ml nikotin...

Du kan også vælge at bruge PG, men til denne væske ville jeg vælge VG, da den kun indeholder 25% VG lige nu...

Citat:
Jeg har hørt jer tale om baser og PG? er det nemt og lige til?
Det korte svar:

Ja det er nemt og lige til, smut i Matas og køb denne http://www.matas.dk/matas-glycerin-175-ml

Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Så godt nok at JH havde skrevet at den mini kunne forlænges til 18650....men sådan en endcap har jeg nu ikke set nogen steder....kun en endcap så den kan bruge de 18500...men måske man kan købe den JH snakker om et andet sted...
http://www.cigtechs.com/Tatroe-Ring-...eel_p_396.html
Der skal to til...

http://gr-modders.com/39-extension-1...kir-fanis.html
Her kan man nøjes med en...

http://gr-modders.com/71-extension-2...kir-fanis.html
Den kan både 500 og 650...

http://www.cigtechs.com/Provari-Tatr...ap-_p_382.html
Ikke til 650, ej heller køn, men ret pratisk, hvis man har en tank på der ikke kan tåle(lækker) at ligge ned...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 04:25   #1475
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Tak for links....eneste problem er at den vil se ud af pommeren til hvis man ikke lige har købt den i stål...

Kunne forstille mig at den jeg har i sort...ja den vil se ret dum ud med den endcap...i stål...der ser den nu pænere ud med en endcap i samme farve som resten af den..

Det sidste link ja det ligner den alm endcap der følger med bare uden de "huller" hele vejen rundt....men den kan nu også godt stå fint oprejst med den der følger med...den er nu også helt fald i bunden...

Men hvis man vil have den uden de huller ja så er det jo fint...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 07:38   #1476
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frubipolar Se meddelelser
Jeg er lost...

Hvad er PG??
Hvad er VG??

Har lige prøvet vores første laboratorie forsøg med PVG og menthol aroma... Hmmm... Ved ikke lige hvad jeg syntes..
Det smager absolut ikke som Pink Mule' færdig blandet menthol.
Gode råd modtages med kyshånd!! :-)
Er det fordi det ikke smager nok at menthol, det i selv blander? Jeg blander også selv og propper en del mere menthol aroma i end der står man skal. Det giver en blanding der virkelig sparker røv, og det er dét jeg vil have.
Men nu har jeg ikke smagt det færdige mentholvæske fra mulen, har kun smagt mint og det smager for meget af tandpasta eller tyggegummi synes jeg. Menthol er det eneste jeg kan li.
__________________
Fleksjobber
Lyt til andre men mist ikke din egen stemme...
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 11:34   #1477
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
[QUOTE=jh;300698]Det lange svar:

Du kan bruge to væsker, PG og/eller VG, med eller uden nikotin, alt efter hvad du vil opnå...

Prøver at gøre det simpelt (yeah-right )

Din væske består lige nu af:
61% PG
25% VG
10% Vand
1,8% Nikotin

Det giver i alt 97,8%, resten må så være (menthol) aroma...

Efter min mening (og smag) ville jeg vælge VG til at fortynde lige netop denne væske med, da den har lavt indhold af VG...

Hvis du også vil have nikotinstyrken ned, bruger du bare VG fra f.eks. Matas eller VeraCura, det er uden nikotin...

http://www.matas.dk/matas-glycerin-175-ml

http://www.veracura.com/shop/pg-vg-og-24c1.html

Vil du beholde nikotinstyrken, skal du have fat i VG med 18mg/ml nikotin...

Du kan også vælge at bruge PG, men til denne væske ville jeg vælge VG, da den kun indeholder 25% VG lige nu...



Det korte svar:

Ja det er nemt og lige til, smut i Matas og køb denne http://www.matas.dk/matas-glycerin-175-ml


tak jh.
Jeg må i Matas imorgen
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 17:16   #1478
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Jeg blander rigtig meget med Menthol, der er ikke noget som er rigtig eller forkert ang.
smag....en vil have det med 3% og en anden 5 eller 8% ja enda helt op til 12% essens
det er smag og behag...
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 17:56   #1479
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
Jeg blander rigtig meget med Menthol, der er ikke noget som er rigtig eller forkert ang.
smag....en vil have det med 3% og en anden 5 eller 8% ja enda helt op til 12% essens
det er smag og behag...
Ja, det har du selvfølgelig ret i, men styrken må også spille en rolle. Der findes jo mange slags aromaer af samme varegruppe. Så der kan jo være forskel på brand og aroma
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-03-2014, 18:08   #1480
mand
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2011
Indlæg: 971
Styrke: 13
mand er ny på vejen
Så vidt jeg ved så er der kun den ene slags Menthol, (Menthol krystaller)
men selvfølgelig kan en producent kommet et eller andet i så det giver en anden smag.
Og så er vi der ude hvor jeg er stået af...foretrækker den rene vare uden alt muligt
blandet sammen.
__________________
mand er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension