K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-01-2008, 13:43   #1
Simmer
Elsker at være her på K10
 
Simmers avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 73
Styrke: 17
Simmer er ny på vejen
Hej alle

Jeg er lige blevet oprettet, og vil da lige sige pænt goddag

Min historie kort fortalt:
Jeg har siden min afsluttende eksamen som kosmetiker i år 2000, kæmpet rundt i et netværk af overførelses former, som dagpenge, sygedagpenge, revalidering og ledighedsydelse.
Nu er jeg så ansat i flexjob, hvor jeg har været siden december 07.
Min diagnose er at jeg har en mild form for epilepsi, der også medvirker til at jeg har svært ved at håndtere stressede situationer.
Mine sygdomsperioder har været præget af angst relaterede symptomer som hjertebanken, opkast, rysten, koldsved osv. Svær migræne med aura er ofte en del af min hverdag når jeg er ude på arbejdsmarkedet.
2 gange har jeg været indlagt, pga opkast og voldsomme mavesmerter, begge gange blev der konstateret at det var noget psykisk.

Jeg håber jeg her i dettet forum kan hjælp til nogle af de spørgsmål, der kan komme og måske besvare andres. I alt fald er jeg glad for at have fundet et sted, hvor andre også kender til den, til tider svære situation det er, at stå lidt på sidelinien.

Sidst redigeret af Simmer; 23-01-2008 kl. 13:46.
Simmer er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej alle på k10 Lotus1 Alt det andet 6 03-10-2012 18:12
Til alle fattige, fra alle os VKO'ere! Razmo Dit og Dat 3 01-12-2008 12:43
hej alle her nille Spørgsmål ang fleksjob 2 17-01-2008 15:18
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension