K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-03-2010, 16:56   #11
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Orv, hva skal vi så lave til dit jubilæum....er det noget med netfest osv? hehe
det kunne da være hyggeligt
man bliver jo nødt til at være lidt positiv
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 17:08   #12
Betty
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 19
Styrke: 15
Betty er ny på vejen
og jeg skal nok betale festen hvis jeg vinder de 90 millioner lotto i aften!
Betty er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 17:18   #13
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ja og hvis JEG vinder betaler jeg Hyanna og Vipers indskud OG MTVRV1s netfest..og og og og.....og....uha, mangler ord for alt det jeg nok skal gøre!!!!!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 17:58   #14
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
hej MTVRV1.

UUUUUPS.
manglede ski da lige teksten..

Jeg føler også med dig (ang: tidsforløb) i din sag ...det er jo HELT ude af trit med hvad man kan byde mennesker (der i forvejen ikke har det særligt godt)... også mennesker der ikke fejler noget forøvrigt ...

kan jo for H...... ikke være rigtigt der ikke kan findes en løsning på 2 år.....

jeg kan jo netop huske, det var dig og et par andre der var mig en stor hjælp, da jeg i starten klynkede min klage på k10.

i var hurtige med råd og vejledning, som var mig til MEGA gavn....

så det piner min sarte sjæl lidt ekstra når jeg ser du endnu ikke "er afklaret"....

SVINSK må være ordet på bordet..... inten mere intet mindre.....de må rykke nu, du har sku krav på et liv, jeg mener hvor man ikke skal spekulerer på om man er købt eller solgt i det kommunale system.

jeg håber du må bevare din styrke til og kæmpe kampen...du må og skal være den værdige vinder....(hvis der findes vindere i dette forkvaklede system)......

mvh eders ace dk....

Sidst redigeret af Stezu; 31-03-2010 kl. 22:07. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 18:52   #15
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Tak ace DK

men lige min sag er noget særligt fordi min sygdom er sjælden og kommunen ved ikke rigtig hvad de skal stille op. Du kan ikke bare lige slå den op i en lægebog
så det strander på behandlingsmulighed. for kommunen ved udmærket godt der ikke er nogen arbejdsevne.
der er dog sket noget i min sag, men som jeg ikke lige vil ud med
men er ikke på noget tidspunkt blevet dårligt behandlet.
men ventetiden er lang, det kan jeg godt skrive under på.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 20:22   #16
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
det glæder mig usigeligt, at du siger at der er sket "noget! i din sag.
Jeg tillader mig og tro det er noget positivt.

og der er naturligvis fuld forståelse for din diskretion, vedr: din sag, dine bevægrunde, har du jo sikkert gennemtænkt.!

jeg havde jo også mine.. mht. da jeg var i forløb, jeg syntes jeg så "spøgelser" overalt.
Hold da K... hvor jeg dog gik min samleverske på nerverne.........

men ikke mange som forstår os, fordi de HELDIGVIS ikke selv har stået i sovsen, og gudskelov for det.....

Nu...... tjaaa nu er jeg så ved og drive hende til sindsygens rand, pga. min sag ....(som forhåbentligt bliver anderkendt ved a.s.k).... og jeg er blevet beroliget af både ingrid- hulda- og snart sagt alle herinde....men jeg er åbenbart en omvandrende neurose, til alt er faldet på plads/eller fra hinanden....men nu prøver jeg og bare tage det som det kommer, jeg er jo, so wie so uden indflydelse, indtil der bliver truffet en beslutning.

Nå men det var lidt small talk fra eders ace dk.
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 31-03-2010, 20:37   #17
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
siddder lige og ser caroline har vundet 7/6 i først sæt i tennis
FLOT

men ja det er positivt. Men der er en kæmpe fejl i dette system.
hvorfor arbejder læger og kommune ikke langt mere sammen.
så kommunen bedre har en forståelse af ens sygdom og udfra det kan lave en plan
om det så hedder pension flex eller revalidering.
håber nogen husker det ved en ny reform
hvis det havde været sådan, kunne min sag sikkert været løst langt hurtigere.

Ja vi er i samme båd og det kan godt være svært og håndtere.
så kan udmærket forstå hvis nogen bliver "systeminvalid"

du må have held og lykke med ask
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-04-2010, 01:15   #18
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Betty Se meddelelser
tak for jeres hurtige svar

og ja - det var jo efter at have læst med herinde at min mand så at det faktisk var de gamle paragraffer de henviste til!.

det er da bare vildt dårligt og uproffessionelt. Tænk de sidder og arbejder med det hver dag - og så skal man selv gøre dem opmærksom på sådan noget?!

tror jeg afventer afgørelsen nu og håber på det bedste.

men synes bare det er vildt de ikke svarer mig eller bare skriver at de har modtaget min henvendelse. har spurgt om hvad jeg skal gøre mht kontanthjælp her fra den 1. men de ignorerer alle henvendelser?

var selv oppe på kommunen og få underskrift på aflevering af partshøring og bad der om at komme til at aflevere den til sagsbehandleren - men fik at vide hun ikke havde tid - men nok skulle svare på min mail.... det har hun så ikke gjort...

ingen svar på mail fra den 18 - 25 og igen idag! Er det normalt?

nå - men det er godt nok træls at også påsken skal gå med spekulationer - aner virkelig ikke hvad jeg/vi skal gøre snart

tænk hvad man og mange andre her skal igennem - samtidig med at man slet ikke har det godt og mangler overskud til bare at klare sig igennem dagen (
Når påsken er over og hvis der stadig ikke forligger hverken kvittering eller nyt , så var det måske en god ide at klage over sagsbehandlingen til borgmester og hele Kommunalbestyrelse
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Efter sygedagpenge stop, hvad skal jobcentret så? Heart2breake Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 24-01-2011 09:30
Skal jeg søge ftp på §17 idag ? Henri Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 04-10-2010 21:38
Stop af sygedagpenge skal sløjfes. Camille Nyt om loven 2 01-02-2009 00:37
hvornår skal man søge for at få forlænget sine sygedagpenge. Helenevind Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 19 23-09-2008 09:54
Kommunen skal inden stop af sygedagpenge: Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 0 27-02-2008 13:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension