K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-02-2011, 08:30   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
blokader men hvor mange ?

Jeg har nu været ved endnu en spicallæge,som siger der ikke kan reperes på min arm-og da tidliger blokader har hjulpet,er det løsningen..

Jeg er bare ikke så vild med disse blokader med binyrebak homon-men hvor slemme er de enlig,for nogle siger et par gange årligt ikke gør noget ?

Men skal jeg have lidt i armen også år ud og år ind,jeeg får også sprøjter nogle gange årligt på grund af nedslidningen i ryggen-og vi snakker om at skulle afprøve det hvis det bliver nødventigt i knæet,under arbejdsprøvningen,da jeg altid har svært ved at komme igemmen de sidste uger,på grund af smerterne.Har udstråelde smerter alle vejne,fra nedslidt ryg og nakke,og begyndene slidegigt i knæne.

Men hvor giftige er de blokader og er det i det hele taget,rimeligt og sundt at skulle tage dem,for at knokle vidre er jo også bekymret for om den ned slidningen vil gå hurtiger når der bare skal blokers for smerterne på den måde ??for at knokle vidre,for i længten skal det jo så forsættehvis jeg kommer i arbejde.

fik jo ikke spurt til dette han var grundig nok,men fik mig hurtig ud af døren.havde jo kun hendvisning til armen.Så alt det andet kunne der jo ikke tales om.
Min læge er lidt tilbage holden med de spjøter-men piver jeg nok så gør han det alligevel.og jeg piver virkelig hver gang,jeg er i afprøvning-for jeg får så ondt alle vejne.

Var til intro 4 timer igår,og idag har jeg så bøvel med min iskas nerve igen.Har sagt at jeg har svært ved de der opbvarings ventetider der er hos anden aktør,min ejen sagsbehandler har sagt ok for et par dage om ugen skulle være nok-så møder hver anden dag.til er findes et afpøvnings sted.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 15-02-2011 kl. 08:46.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 09:34   #2
gitte kirk
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2010
Lokation: ringkøbing/skjern
Indlæg: 52
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
gitte kirk er ny på vejen
jeg fik også blokader i skulder, men jeg fik blødningsforstyrrelser...så derfor vil jeg ikke mere have dem....fik så udleveret det i tabletform akkurat samme, reaktion, så minus binyrebarkhormon her
Nogle får også måneansigt , så spørg lægen.
gitte kirk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 09:37   #3
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Altså blokaderne er jo på ingen måde sunde. For det første kan de ødelægge det væv, de sprøjtes ind i. For det andet øger de slidet, da man ofte vil kunne lave de bevægelser, som smerterne stoppede. Så de skal efter min mening ikke gives oftere end strengt nødvendigt... Og slet ikke for at man igen skal kunne lave de skadelige bevægelser.
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 09:53   #4
PiaCP
Lever på K10
 
PiaCPs avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2010
Lokation: Vejen
Indlæg: 1.532
Styrke: 15
PiaCP er ny på vejen
Ja jeg kan kun sige at den kirurg jeg var hos ,vedr. mine skuldre, sagde at man bestemt ikke måtte overdrive med dem da de ødelagde noget væv osv... hun mente i øriget ikke at man "bare" skulle bruge forlyst af blokader.

Jeg fik ingen da hun også mente det ville kunne gøre det værre i sidste ende, lige som en operation. Så.... jeg "nøjes" med alt mit stærke smerterstillende....
__________________
Pensionist pr.1.4.2012

You must be the change - you want to see in the world.

Mahatma Ghandi
PiaCP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 10:26   #5
Siv
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2010
Indlæg: 136
Styrke: 14
Siv er ny på vejen
...og jeg kan da lige bidrage med at sige at den speciallæge jeg har været hos, sige 3 blokader og så er det slut!!!
Siv er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 10:31   #6
TomS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 03-02 2011
Lokation: Rebild
Indlæg: 24
Styrke: 14
TomS er ny på vejen
Jeg fik at vide at kroppen ikke kunne holde til det i længden, men at man kunne få blokade på samme sted 1 gang hver 3 månede, men at det ville ødelægge dit væv og derfor skulle man så vidt muligt holde sig fra det, da det i den sidste ende bare ville forvære tingene.

Sidst redigeret af TomS; 15-02-2011 kl. 12:51.
TomS er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-02-2011, 18:53   #7
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Tak for alle jeres indput,jeg vil prøve at have det hele i bag hovdet,under min afprøvning,denne gang-ved endnu ikke hvad jeg skal ud i denne gang.

Og så kan jeg da lige fortælle at blødnings forstyerlser har jeg haft i flere år hvor jeg har fået behandling med binyrebak ,på den måde at jeg ikke havde nogle flere måndere, men når jeg så fik det ville det ikke stoppe igen,det har måske så været grunden til det så.
Jeg får altid uro i kroppen når om natten når jeg har fårt en sprøjte om dagen.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
se hvor mange på ftp i kommuner østerbro Politik og Samfund 7 25-04-2013 19:14
Hvor mange timer har i? YingYang Spørgsmål ang fleksjob 18 23-06-2012 09:13
Hvor mange?? BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 8 09-09-2011 10:07
ved I hvor mange vi er ! østerbro Politik og Samfund 11 10-04-2011 09:28
Hvor mange timer, hvor stort tilskud?? veiergang Spørgsmål ang fleksjob 2 01-07-2008 17:48




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:00.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension