K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-10-2013, 16:08   #11
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
du kan roligt sove om natten, det hedder sig vi skal revuderes hver 5 år men med mindre du pludselig bliver rask er det ligegyldigt.

bliver du fyret får du ledigheds ydelse på 15500 ca. det har intet med indkomst eller jeres værdier at gøre.

det eneste der bliver anderledes er du ikke vil få løn for 37 timer fremover , men kommer under den nye ordning, men da du ikke har en super løn er det nok minimalt hvad det vil påvirke dig
jjsonn ....... det er den dejligste" beroligende besked du kom med der...du er en skat,hvis det er iorden jeg skriver det... for jeg har længe,meget" længe gået og været bange for om den ny" regl ville påvirke min bevilling ang. den med at starte hel" fra bunden af.jeg har epilipsi og døjer også med angst. og så gør det jo ikke bedre at mine anfald har skiftet negativ retning de sidste 2-3 år. faktisk" var det på min arbejdsplads jeg 1.ste gang fik et af de ny" anfalds typer jeg har. før var det abcencer,og smaske anfald,hvor jeg sidder og knytter hænder. nu er det hvor jeg bliver 100% fjern og så enten taber jeg tingene eller laver noget andet mærkeligt. lyder måske sjovt. men får halosistioner,ved ikke om det er stavet rigtigt. hvor jeg bliver bange for alt hvad der er i nærheden af mig. eks. fremprovekeres anfald ved psygisk stress. så som det fra alle mine spørgsmål. jeg fik et anfald i fredags,hvor 80% af mine kolegaer så det. hvor jeg blev kørt hjem af en kollega da hun godt kunne se jeg ikke fik det bedre trods det var 2.timer siden jeg havde det anfald. og sådan plejer mine anfald ikke være,hvor jeg ligner en hængt kat efter 2.timer.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 17:56   #12
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ked af at høre du har det dårligt, men glad for du fik ro i sindet.

Husk at passe på dig selv, der er ikke andre til det.

Jeg har lige fået ny på jc, som startet med og fortælle, at jeg skulle ned i tid og lære og passe på mig selv, jeg var dybt rystet nu har jeg kæmpet de sidste år for at komme bare lidt ned i tid, så en ny kommune og straks fik jeg besked på, at kun søge job med mindre timer.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2013, 18:05   #13
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
ked af at høre du har det dårligt, men glad for du fik ro i sindet.

Husk at passe på dig selv, der er ikke andre til det.

Jeg har lige fået ny på jc, som startet med og fortælle, at jeg skulle ned i tid og lære og passe på mig selv, jeg var dybt rystet nu har jeg kæmpet de sidste år for at komme bare lidt ned i tid, så en ny kommune og straks fik jeg besked på, at kun søge job med mindre timer.
Ja se det er jo et tydeligt eksempel på at det er lidt af et lykketræf alt efter hvilken sagsbehandler man bliver tildelt...

Det er rart at se at der stadig findes nogen der kan sætte sig ind i andres tilfælde...og ikke forlanger mere end man faktisk kan klare som syg
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 10:53   #14
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
hvis !! man nu skulle være en af de flexjobbere der fritstilles pga. ny skole reforme

hej igen !!

bare lige et spørgsmål ang. det med fyring hvis man er i flexjob. jeg går ud fra det så er det de kalder fritstilling" jeg har været på arbejdspladsen i 6.år. eller hvad kaldes det ?? men det korte af det lange... skal" man gå på arbejde når man bliver fritstillet ?? og hvad sker der ang. økonomien og satser. jeg er gift. eller skal man bare bide i det sure æble.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 11:07   #15
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Man behøver ikke blive fritstillet, fordi man bliver opsagt. Om man skal arbejde normalt i opsigelsesperioden, vil fremgå af den skriftlige opsigelse, man får.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 11:08   #16
Tolik
Slettet medlem
 
Tilmeldingsdato: 19-07 2013
Indlæg: 136
Styrke: 0
Tolik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
hej igen !!

bare lige et spørgsmål ang. det med fyring hvis man er i flexjob. jeg går ud fra det så er det de kalder fritstilling" jeg har været på arbejdspladsen i 6.år. eller hvad kaldes det ?? men det korte af det lange... skal" man gå på arbejde når man bliver fritstillet ?? og hvad sker der ang. økonomien og satser. jeg er gift. eller skal man bare bide i det sure æble.
Hvis man bliver fritstillet fra sit arbejde, betyder det normalvis, at man IKKE skal komme på arbejde, men at man er opsagt fra sit arbejde med løn i opsigelsesperioden.

Tjek dog med din fagforening.

Efter opsigelsesperioden med løn, ryger du jo nok på ledighedsydelse og kan forvente at komme på den nye ordning fremadrettet. Tag kontakt til dit jobcenter.
Tolik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 11:08   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ved ikke lige med fritstillingen men bliver du fyret skal du have ledigheds ydelse, hvis du har været i job mere end 9 mdr hedder det ledigheds ydelse på 15700 ca.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 07-11-2013, 22:36   #18
buick
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-11 2013
Indlæg: 67
Styrke: 11
buick er ny på vejen
Jeg er lige blevet fyret 10 år på pladsen så 6 måneders opsigelse,, min opsigelse siger jeg arbejder indtil 31-12 og er så fritstillet i fire måneder dvs jeg skal gå hjemme med fuld løn de sidste fire måneder ))
surt at miste jobbet men kan så trøste mig selv med jeg kan tilbringe vinteren i Thailand med fuld løn
buick er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 19:16   #19
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
??? ny reform. ??

hej alle !

er der nogen der ved om det med varigheds" ydelse-ledigheds ydelse el. hvad jeg nu skal kalde det. kommer det til at ramme os" der er i flexjob og under gl.ordning. ?? altsi det med ledighedsydelsen,om den bliver tids" begrænset,el om det fortsætter som nu.

hilsen annech.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-12-2013, 19:26   #20
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
hej alle !

er der nogen der ved om det med varigheds" ydelse-ledigheds ydelse el. hvad jeg nu skal kalde det. kommer det til at ramme os" der er i flexjob og under gl.ordning. ?? altsi det med ledighedsydelsen,om den bliver tids" begrænset,el om det fortsætter som nu.

hilsen annech.
Intet af det som de laver af reformer lige nu, vedr. os fleksere
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 20:39.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension