K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-09-2015, 18:34   #1
matrix
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2015
Indlæg: 46
Styrke: 9
matrix er ny på vejen
Antal Timer vurdering

Jeg er relativ ny i dette forum og mange ting jeg ikke kan forstå som blandt andet.....som tidligere i denne tråd bliver der fortalt at en person er vuderet efter et 16 ugers langt forløb til at kunne arbejde 10 timer

personens sagsbehandler er ikke tilfreds og siger du skal mindst op på 20 timer!

så er mit spørgsmål hvis personen har sine lægelige papirer iorden både fra egen læge og smerteklinikken og er lige blevet vuderet til 10 timer!!!!

hvordan hænger det sammen? hvordan kan en sagsbehandler forlanger mere timer end man er vurderet til? det kan jeg ikke helt forstå?
matrix er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2015, 19:41   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
BYW jeg har flyttet dit spørgsmål til en selvstændig tråd..

En sagsbehandler/jobkonsulent vil mere eller mindre ALTID forsøge at få en op i tid...

Jo højere man er i tid jo nemmere er det mange gange at finde et job...

Desuden siger lovgivningen at de skal få en til at udnytte ens restarbejdsevne så meget som overhovedet muligt...

Når det er sagt....så kan en sagsbehandler/jobkonsulent selvfølgelig ikke kunne få en op i tid hvor det ikke er muligt...men de vil og skal forsøge...

Meningen er at man skal helt ud på kanten...sådan at man finder mest muligt arbejdsevne...

En borger skal dog altid have i tankerne...at man skal kunne have et liv ved siden af jobbet....

Ingen vil kunne leve med at kun arbejde...og så ikke kunne andet...

Der kommer ikke nogen og takker en for at du arbejder så meget at du ødelægger dit helbred yderligt..

Men det med at have et liv ved siden af...ja det er sjældent det en sagsbehandler/jobkonsulent tænker mest på når folk skal afprøves...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-09-2015, 20:04   #3
MistyMiss
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-06 2015
Indlæg: 3.195
Styrke: 13
MistyMiss er ved at flytte ind på K10MistyMiss er ved at flytte ind på K10
Og selvom papirer fra læger siger "10 timer", så kan det jo være at det viser sig at man kan mere under de rette forhold
Derfor bliver man nødt til at finde det mere præcise tal ved arbejdsprøvning
MistyMiss er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 12:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension