K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-11-2009, 14:20   #1
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
undersøgelse

hejsa hvad gør man lige i sådan en situation, jeg står og skal til en psykologisk undersøgelse her på onsdag i skørping bor selv i frederikshavn og snakkede med min sagdbehandler i tirsdags at hun bare ville fortælle mig at jeg skulle det og at jeg skulle følges med en fra jobcentret derned men at jeg ville modtage brev med yderligere informationer men nu er det så sådan at jeg ikke har fået noget brev og både min sagsbehanler og denne person der skulle følge mig ligger begge syge og dem på jobcentret kan ikke hjælpe mig, så hvad gør jeg jeg kender ikke engang hverken adr eller navn på denne i skørping jeg skal til undersøgelse til så skal jeg bare blive hjemme, har jo haft kontakt til jobcentret da jeg jo ikke har fået noget brev.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2009, 14:31   #2
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Det er jo "kun" mandag i dag, så brevet kan jo reelt godt nå at komme i morgen. Men jeg forstår tilfulde din bekymring.

Nu ved jeg ikke hvad tid posten normalt kommer hos dig, men hvis brevet ikke er kommet i morgen, så ville jeg - hvis det var mig - ringe til Jobcentret igen og se om jeg kunne træffe enten sagsbehandleren eller den der skulle følges med mig derned.

Hvis begge så stadig er syge, så ville jeg pointere kraftigt overfor den jeg har i telefonen, at jeg ikke kender adressen eller navnet på den jeg skal til. Dette ville jeg bede om blev lagt i min sag sammen med en besked om at begge personer - sagsbehandler og den anden - ligger syge.
Så kan de nemlig ikke komme bagefter og sige, at du ingenting gjorde.

Håber det går i orden for dig og du enten får brev i morgen eller en af de to omtalte personer er at træffe pr. telefon
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2009, 15:39   #3
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa nu fik jeg endelig en mail fra min sagsbehandler hun havde desværre godt nok lige glemt mig så hun ville se om hun kunne nå at sende brevet idag også kunne jeg jo prøve at kontakte hende jeg skulle med på hendes arbejdstelefon og det har jeg så gjort og hun kommer og henter mig herhjemme og køre mig hjem igen men det tager ca en time hver vej og undersøgelsen tager ca 3-5 timer har jeg fået at vide hmm.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2009, 20:49   #4
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Så er man hjemme igen efter at have været til undersøgelse hos en Per som også har været omtalt herinde tidligere og det gik godt, han vil henstille mig til flex men med henblik på pension så nu kom jeg så langt så godt :-)
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-11-2009, 20:50   #5
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
Så er man hjemme igen efter at have været til undersøgelse hos en Per som også har været omtalt herinde tidligere og det gik godt, han vil henstille mig til flex men med henblik på pension så nu kom jeg så langt så godt :-)
Rigtig godt at høre, at det gik godt.

Stort herfra
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalideringspsykologisk undersøgelse? tigerbia Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 30-01-2011 19:58
Hk's undersøgelse af flex! PiaCP Fremtiden for fleksjob og førtidspension 5 03-12-2010 14:06
personlighedsphykologisk undersøgelse ihogåh Alt det andet 4 29-09-2010 23:15
Sygedagpengestop undersøgelse. phhmw Et godt link! 0 15-01-2010 19:06




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:01.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension