K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-08-2011, 13:46   #21
mia1970
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 22
Styrke: 13
mia1970 er ny på vejen
Er der nogen der ved, at når man kigger på sin arbejdsskadesag på ASK på nettet, og den i status står som; under behandling og de begynder, at sende én til speciallægeundersøgelser, betyder det mon så, at de har genoptaget sagen?

Det har jo stor indflydelse på en evt. forlængelse af dagpengestop.
mia1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2011, 14:02   #22
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mia1970 Se meddelelser
Hej Carmen

Har fundet den side du henviser til. Meget interessant, men lidt drøj læsning.
Jeg er så lige blevet ringet op af min læge (da jeg havde lagt besked om opringning i morges)
Og hun fortæller også at; psykomyogent betingede gener, skal tolkes som noget i retningen af, at "have ondt i livet".
Hun beroliger mig dog med, at jeg i hendes øjne, ikke virker som "en der har ondt i livet" og at mine gener er vel diagnosticeret.
ydermere skal de også indhente alle patient oplysninger om mig hos hende (hvilket de ikke har gjort endnu, de har kun brugt speciallægeerklæringer) Og der vil det så også komme til, at stå.
Hun sagde dog også, at man i alle de pensionsager hun kendte til, var blevet sendt til sidste udredning hos psyk. Men at det ikke var noget, at bekymre sig om.

Så nu får vi se.......
... vil blot lige sige, Mia, at mit link var mest ment som forslag til et godt bilag, synes jeg, hvis man skulle få den idé, at tæske langhalm på den formulering :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2011, 14:05   #23
mia1970
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 22
Styrke: 13
mia1970 er ny på vejen
Hej Carmen

Jeg har skam også gemt linket til evt. senere brug, hvis de vil hænge sig i, eller tæske langhalm som du siger. Så tak igen
mia1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2011, 14:19   #24
Carmen
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 29-07 2010
Lokation: København
Indlæg: 2.214
Styrke: 16
Carmen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mia1970 Se meddelelser
Hej Carmen

Jeg har skam også gemt linket til evt. senere brug, hvis de vil hænge sig i, eller tæske langhalm som du siger. Så tak igen
Velbekomme, så lidt :-)
Carmen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 07:06   #25
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mia1970 Se meddelelser
Hej Vovse

Hvem skal jeg sende mailen til?
Til jobkonsulenten.

Så ligger mailen der til ham når han kommer fra ferie.

Du kunne sende den cc til sb, så denne kan se, at et sådan møde endnu ikke er planlagt, men at du har reageret.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 08:19   #26
mia1970
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 22
Styrke: 13
mia1970 er ny på vejen
Hej vovse

Det lyder som det mest sikre, det med at skrive og jeg sidder også lige, at funderer over hvordan jeg skal formulere mig mest korrekt, så jeg ikke virker for agressiv.
Jobkonsulenten er tilbage mandag og skal så først læse mine dagbog sider igennem (og der er mange!!!! Da jeg også har skrevet de dage hvor jeg har været hjemme - altså ikke kun på praktik stedet.)

Meget af min kontakt med jobkonsulenten har været pr. telefon (desværre) hvor hun (jobkonsulenten er en kvinde) har sagt, at hun i sin rapport, vil skrive, at hun ikke mener jeg skal yderligere arbejdsprøves. Det ville jeg da helt klart helst have haft på papir og derfor føler jeg også, at jeg på mandag lige må ringe hende op og minde hende om det vi har snakket om inden hun begynder, at skrive. Da jeg har lidt på fornemmelsen, at hun sådan lige umiddelbart ikke kan skelne den ene borger fra den anden (vi er alle blot "cases")

Så lige nu tænker jeg så det knager.

Sidst redigeret af mia1970; 25-08-2011 kl. 08:31.
mia1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 08:28   #27
mia1970
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 22
Styrke: 13
mia1970 er ny på vejen
Man vil jo helst gerne have tillid til folk (eller rettere sagt.... det vil jeg) Men jeg tænker skam også, at jeg nok skal passe på med, at være for tillidsfuld, især efter at have læst alle historierne herinde på k10.


Jeg fik engang i forbindelse med en jobsamtale for mange år siden, lavet en eller psykologisk personligheds test og et af resultaterne, kan jeg huske, var noget med at jeg i mit forhold til andre mennesker, var så tillidsfuld at det nærmest grænsede op til "naivitet".....

Så jo tak, det har jeg tænkt over lige siden
mia1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 09:43   #28
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg har her lavet et udkast til en mail du kan sende til jobkonsulenten, alternativt aflevere den mod kvittering.
Der kan meget nemt være noget jeg har glemt/overset (er ikke helt frisk i pæren), men brug det du kan, ret i det, skriv tilføjelser o.s.v.


"Hej Jobkonsulent

Jeg stoppede i min virksomhedspraktik xx/xx-2011 og jeg undrer mig lidt over, om der ikke skal holdes en eller anden form for et afsluttende møde hvor virksomheden kan komme med deres bedømmelse og opfattelse af min praktikperiode hos dem.
Jeg formoder jo, at virksomheden er dem der bedst kan udtale sig om min formåen i praktikperioden.

Iøvrigt mener jeg, at kunne huske, at du tidligere, i en telefonsamtale, har sagt til mig, at du i din rapport, vil skrive, at du ikke mener jeg skal yderligere arbejdsprøves.
Jeg går ud fra, at udtalte dig på baggrund af ......................... (min dagbog???)

Med venlig hilsen mia1970 + Cpr.nr.
"
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 10:26   #29
mia1970
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2011
Indlæg: 22
Styrke: 13
mia1970 er ny på vejen
Hej Vovse STORT TAK for dit gode eksempel på et brev/mail til jobkonsulent, det kan jeg godt bruge. tak..

Tænker, at jeg så måske kunne indføre i mailen; om hun kunne ringe mig op, når hun havde kigget lidt på sagen, da jeg er helt syg for, at høre hendes vurdering lige her og nu (hun har været på ferie i 14 dage, startede netop ferie dagen efter jeg sluttede i arbejdsprøvning)

Men tak igen for, at du overhovedet orkede, at komponere dette brev, kan ikke selv fokusere og samle mine tanker ret længe ad gangen


Men hvad mener du forøvrigt med: Jeg går ud fra, at udtalte dig på baggrund af ......................... (min dagbog???)

Du kan se jeg er heller ikke helt frisk i "bolden"
mia1970 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-08-2011, 12:37   #30
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mia1970 Se meddelelser

Men hvad mener du forøvrigt med: Jeg går ud fra, at udtalte dig på baggrund af ......................... (min dagbog???)

Du kan se jeg er heller ikke helt frisk i "bolden"
Jeg tænkte, at hendes udtalelse må bero på et eller andet, måske noget i har snakket om eller en evt. dagbog eller??????, så der kan du selv finde noget at skrive.

Prøv at undgå telefon-samtaler, prøv hellere at tage den via mail.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Dine gener siger hvilken medicin du kan tåle! 1970girl Politik og Samfund 9 09-07-2012 16:21
Mine dejlige gener !!!! OdinTor24 Dit og Dat 7 24-02-2007 18:16




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 06:26.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension