K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-04-2009, 21:14   #41
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Pensionssagen jeg har kørende er en jeg selv har ansøgt om. Og eftersom kommunen har givet afslag har jeg bedt dem færdigafklare mig. Jeg kan ikke vente på at Beskæftigelsesankenævnet bliver færdige... tænk hvis de giver mig afslag igen, så har jeg spildt mindst et halvt år. Og det har jeg slet slet ikke råd til.

Jeg håber hun svarer på mit spørgsmål i morgen når det nu ikke er påske mere... og får jeg ikke noget ud af det, så skriver jeg som du skriver hejdien.

Hvor køber man sådan en billig optagedims henne?? hihi... ja, jeg er altså ikke så teknisk.

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 21:55   #42
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Da jeg startede i forrevalidering 2005 var det på 3 timer 3 dage i ugen, som så blev sat op på 3 timer 4 dage i ugen. Pyramiderne, det var en overvindelse, for mig at gennemskue dette. Det gik så heller ikke, desværre...
Et står helt klart, lad dig ikke presse af systemet, der er kun dig til at sige stop.

Jeg har altid haft en stor arb.idientiet. Det har jeg ikke længere, da jeg er nødt til at lytte til min krop. Så husk det kære piger og drenge, selv om det er en KAMEL at sluge, lyt til det indre univers selvom sagsbeh. og div. kloge siger noget andet.

I får lige et ekstra i anledningen af Påsken, hvor vi har fået fornyet energi i form af en dejlig sol.

bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:12   #43
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helenevind Se meddelelser
Hvor køber man sådan en billig optagedims henne?? hihi... ja, jeg er altså ikke så teknisk.
Du kan af og til få dem i supermarkederne (F.eks. Kvickly, Føtex, Netto) til ca. 100 kr.
Så vidt jeg er blevet oplyst, så er forskellen på de billigste og de som er en anelse dyrere, at der er en bedre brugsanvisning til de lidt dyrere. Men over 200 kr. mener jeg ikke at du behøver at betale.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-04-2009, 22:56   #44
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenevind den her har jeg http://www.aegh.dk/product.php?id_product=104 og den er nem at have med at gøre , hvis du køber i forretninger så husk lige at tjekke at der er optager på , der er nogen af de gamle der ikke har det
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 08:08   #45
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Den der er udsolgt? Og så står der at der er engelsk manual til, det går virkelig ikke bliver helt rundforvirret ved tanken om engelsk.

Skal man så bruge noget til den der afspiller som man skal optage på? Altså jeg tænker ligesom man skal bruge et kasettebånd til en båndoptager?

Min socialrådgiver siger at hvis jeg ikke er der 25 timer om ugen så bliver jeg ikke afklaret! Hvilket betyder at jeg ikke får nogen penge overhovedet i endnu længere tid. Så bliver jo nok nødt til at være der så mange timer...

Skal til forsamtale derude på torsdag så må vi se hvad de siger derude.

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 10:35   #46
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Helenevind den er på vej til lager (men kan nok ikke nå det til torsdag )

Men ellers er det bare at scanne brugsanvisning ind og sende den til mig så skal jeg gerne oversætte den til dig (har smidt min egen væk ) eller endnu bedre lave en helt ny og simpel en til dig ,.. tryk på den knap i fem sek , tryk på den knap let og så optager du he he he

Men håber du finder en måde at få optaget det på , og husk du er syg og derfor kan du ikke være der 25 timer og derfor søger du fleks ..

så du må se hvor meget du kan for du kan jo godt se at du skal afklares men det er urealistisk at forvente 25 timer om ugen , det vil gøre at du ikke kan leve bagefter , men du skal gøre dit bedste og selvfølgelig vil du skrive jobdagbog og forventer selvfølgelig at i får et positivt samarbejde med respekt for dit helbred , det er jo ikke meningen at du skal ødelægges på det ...

Ved at sige sådan sætter du det på spidsen du er villig du er samarbejdes ivrig du vil have afklaring nu og du vil videre med dit liv , og lige nu er det kun kommunen der står i vejen for det ....

for min egen regning kan jeg sige at det lyder lidt som om de trækker det hele for du spare dem pt for rigtig mange penge ...
  Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 12:41   #47
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hej Hejdien

Nu har jeg koblet et brev sammen til hende med bl.a. de ting som du har skrevet... for hun har ikke svaret på mine spørgsmål, så nu får hun nogle. Men typisk, så får man en mail tilbage hvori, der står at hun først er og træffe igen den 20. april?? Hmmm lidt irriterende.. sådan er det sgu hver gang.

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 14:39   #48
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Problemet ingen udfordringer.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Helenevind Se meddelelser
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Og. Hvad skal vi så få tiden til at gå med når der ikke er flere udfordringer?
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2009, 18:54   #49
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Livet vil altid være fuld af udfordringer... behøver dog ikke altid være noget med sygdom og kommune og gøre :-)

Hilsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-04-2009, 13:52   #50
Helenevind
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2008
Lokation: Vejen
Indlæg: 212
Styrke: 16
Helenevind er ny på vejen
Hejsa

Den 14. april sendte jeg brevet til sagsbehandleren... jeg har stadig ikke modtaget noget svar

Hvor længe må der gå?

HIlsen Helene
__________________
Der er ingen problemer, blot udfordringer der skal løses
Helenevind er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Flexjob 2 timer om ugen Moi Er det overhovdet til at få fleksjob? 60 31-01-2016 13:25
Den berømte fleksjobvisitation 'ned til to timer om ugen'? L.S. Spørgsmål ang fleksjob 9 24-02-2013 20:39
arbejdsprøvning/praktik under 10 timer om ugen pinballs Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 10 10-02-2009 17:59
Flexjob på 15-17 timer om ugen findes de ? lone t Spørgsmål ang fleksjob 7 05-11-2008 11:50
Flekjob under 20 timer om ugen andi1975 Minimums Arbejdstidsgrænse for Fleksjob/Førtidspension 4 04-03-2008 09:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 02:15.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension