K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-04-2016, 03:30   #1
picasso
Afhængigheds tegn af K10
 
picassos avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-01 2011
Lokation: Herning
Alder: 49
Indlæg: 302
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
picasso er ny på vejen
Parkeringskortet.

Jeg har nu besluttet at jeg vil søge om et handikap parkerings kort. Jeg er bare i tvivl om det er muligt for at få et.

Jeg har svær fibromyalgi, Piskesmæld og en hjerneskade.

Pga fibromyalgien, har jeg dage, hvor jeg er stiv i alle led, og de dage, har jeg svært ved at gå, og det tager langtid at komme ud af bilen.

Mit problem er, at jeg ofres går helt i panik når jeg har parkeret bil, jeg kan ikke finde den. Har jeg så købt en pose mad, kan jeg ikke bære den ud til bilen.

Et andet eksempel er, mister jeg overblikket i fx Bilka pga mange mennesker, så skal jeg bare væk, ud og trække vejret i bilen.

Jeg køre ikke mine børn til sport, da jeg er bange for, at jeg ikke kan finde en p-plads. Min hjerne går i panik, og jeg begynder at græde og ryste.


Jeg ville gerne tage mine børn med i fx Legoland, igen har jeg brug for, hurtigt at kunne komme hen i bilen, både for at kunne hvile, hvis jeg har fået for mange indtryk, og for at finde ro, hvis jeg har fået et panik anfald.

Jeg deltager ikke i genoptræning, da parkeringen igen er problemet, jeg mister overblikket når jeg kommer ind på en stor p-plads, og oftes køre jeg grædende hjem.

Jeg har dage hvor jeg kan gå længere, men ikke hvor jeg skal bære på noget.

Et parkeringskortet, vil gøre mit og mine børns dag meget lettere. Synes mine børn lider nok, vil gerne være så almindelig en familie som muligt.

Jeg har haft ledsagerkort i mange år. På forhånd tak :-)
picasso er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:23.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension