K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2011, 14:27   #41
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hanna Se meddelelser
Den 6. juli får jeg at vide om, jeg kan få førtidspension. I Roskilde er det et pensionsråd, der afgør det, siger min sagsbehandler - resten er en formalitet.

Så der falder svaret. Hun ringer til mig.

Ventetiden er virkelig hård. Jeg har været igennem mange kommunale prøvelser de sidste 2 år. Og før der har jeg tumlet rundt i håbløse job i årevis og 7 så år på kontanthjælp, fordi jeg ikke har kunnet finde ud af det med at arbejde.

Nu er der ved at falde en afgørelse og jeg kan slet ikke slappe af eller bruge mit hoved, der er helt tomt deroppe af bar skræk og rædsel.

Jeg har ikke noget plan b.
Kære Hanna! Det skal nok gå! Du må trave nogle ekstra ture for at få lidt ro i hovedet ;-) Jeg har ikke glemt hvilket *******, det var ikke at vide, om man var købt eller solgt . I den periode ku jeg hverken samle mig om hækling eller maling men travede mange ture . Synes at det var go medicin for psyken ! Jeg er sikker på, at alle her på sitet vil krydse fingre for at det nu må blive din tur, til at få ro i sjælen og afslutte en mange årig kamp med det magtfulde system! Kæmpe knuz og held og lykke s;-)Pedro
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2011, 14:48   #42
Hanna
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-04 2010
Indlæg: 242
Styrke: 15
Hanna er ny på vejen
Tak Pedro

Ja jeg vil gå mig en lang tur, ja jeg vil.
Hanna er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:17.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension