K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-11-2009, 19:04   #1
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Klager til borgmesteren

Hvilke erfaringer har I med at klage til borgmesteren?
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 19:06   #2
frklarsen
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2008
Lokation: Greve
Alder: 55
Indlæg: 215
Styrke: 16
frklarsen er ny på vejen
hej
Jeg har prøvet, det kom der absolut ingenting ud af !!!
Håber da andre har mere held med sig
frklarsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 19:33   #3
Nillan
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 14-08 2008
Indlæg: 16
Styrke: 16
Nillan er ny på vejen
Jeg har også prøvet. Arbejdsdirektoratet anbefalede mig at klage til borgmesteren. Jeg fik ikke noget svar.
Nillan er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 20:09   #4
jdp
Elsker at være her på K10
 
jdps avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2007
Alder: 53
Indlæg: 58
Styrke: 17
jdp er ny på vejen
Jeg har også klaget til borgmesteren, det var over en meget ubehagelig sagsbehandler. Fik et par uger senere et meget pænt brev retur og en ny sagsbehandler.
jdp er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 21:02   #5
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
jeg har klaget

til Københavns Overborgmester Ritt Bjerregaard. Og jeg fik det allermest sympatiske og empatiske brev tilbage - med at hun havde videresendt sagen til den rette person ved kommunen - som jo altså bare ikke gjorde en pind ved noget. Jeg valgte at give op.
Men jeg var meget overrasket over hendes respons og venlige svar og behandling af os.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 22:19   #6
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tanja Se meddelelser
Hvilke erfaringer har I med at klage til borgmesteren?
At han "vaskede sine hænder".

Hvis du klager til borgmesteren, så send også klagen til samtlige byrådsmedlemmer, så tror jeg der er større chance for en fair behandling.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 22:28   #7
Tanja
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-01 2009
Indlæg: 816
Styrke: 16
Tanja er ny på vejen
Jeg læser til tider at nogen på K10 giver folk det råd at
klage til borgmesteren og derfor synes jeg det er interessant
at høre om jeres erfaringer, jeg har ikke selv nogen sager
jeg vil klage over.
Tanja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-11-2009, 22:29   #8
V_Brask
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 19-05 2009
Lokation: Jylland
Indlæg: 193
Styrke: 15
V_Brask er ny på vejen
Vi klagede til socialrådsformanden, da han alligevel ville få sagen fra borgmesteren. I brevet stod bl.a. at det var en meget besværlig sygdom, og man beklagede, at sagen stod i stampe, men de havde haft en ledig stilling.

Da vi har nok andet at slås med, så har vi endnu ikke haft overskudet til, at sende sådan et ubrugeligt svar videre.
V_Brask er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2009, 00:53   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Grunden til at man anbefaler at klage til borgmesteren er fordi han er den øverste ansvarlige , men da mange borgmesteren er ligeglade med dette kan man kun anbefale at sende en kopi af brevet til hele byrådet og en kopi til sagsbehandler og dennes overordnet så kan det være der sker noget

Har klaget til borgmester her i kommunen for andre , den ene gang med godt resultat der blev omgående rettet op på fejl der kom en undskyldning både fra overordnet og sagsbehandler og sagen blev lavet færdig og afsluttet med det samme...

anden gang var det helt anderledes klagen blev besvaret hvor man meget tydeligt kunne se at vedkommen der var klaget over selv havde været med til at besvare klagen og borgmesteren skrev så at hun derfor ikke så nogen problemer og at der nu var kommet en forklaring intet sket ud over det ...

skal så lige sige at ved første klage var det den gamle borgmester og ved anden klage var han afgået ved døden og vi havde fået Marie Stærke

Så om klagen virker eller ej kommer også an på borgmesteren virker det ikke så bliv ved at klag og påpeg at det er borgmesteren der har det overordnet ansvar for personalet ...
  Besvar med citat
Gammel 14-11-2009, 09:14   #10
MorWettendorff
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 21-10 2009
Lokation: Fredericia, men oprindelig fynbo
Alder: 51
Indlæg: 355
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
MorWettendorff er ny på vejen
Jeg sendte en klage til borgmesteren, da jeg fandt ud af, at pensionsteamet ikke havde læst min sag, og bare sagde, de ikke troede derkunne rejses en pensions sag, det var heldigvis, min egen sagsbehandler, og henses teamchef, der fandt ud af det, og hun valgte at fortælle mig det, men det gjorde så at jeg valgte at sende en klage til borgmesteren, om de ikke skulle læse folks sager, inden de sagde nej. Jeg har kun hørt fra hans sekretær, om at han vil se på sagen, når han får tid, jeg gjorde det, af den grund, at hvis der er andre, der ikke har så god en socialrådgiver her i kommunen, som jeg har, så kan det være de bliver udsat for det samme, og det syntes jeg ikke er fair, så håber det vil gøre, at de gør deres arbejde ordenligt fremover.
MorWettendorff er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan borgmesteren eller kommunalbestyrelsen gå ind i enkeltsager? phhmw Politik og Samfund 7 04-04-2023 12:22
Klager Ninis Alt det andet 3 02-09-2012 10:26
Hun klager over alt Maj-Britt Dit og Dat 10 20-05-2010 08:09
hvor klager jeg ulla31 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 05-12-2009 14:59
klage til borgmesteren..input søges Huldra Alt det andet 19 08-07-2009 13:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension