K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-05-2010, 08:45   #31
p.m.o.
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 17-04 2010
Indlæg: 22
Styrke: 15
p.m.o. er ny på vejen
Tak Ace.dk.!
Ja, jeg blev sgu positiv overrasket da konsulenten var forberedt til mødet, satte sig ind på forhånd i min sag, og de forskellige tiltag som måtte ligge til grund for afklaring, af det ene og det andet, blev vendt og forskelleige afklaringer på andre problemer blev samtidigt iværksat.!

Det er ikke sket siden 2006, hvor jeg har være med til sagsbehandlingsforløb og samtaler, hvor der arbejdes ligeså målrettet.! (da jeg blev annerkendet fleksjobber.)

Under alle omstændigheder så vil jeg optage fremtidige møder skjult, for det er godt at kunne høre sig selv for at måske, forbedrer næste mødes fremtoning eller hvad ved jeg.
Vi opfattes jo så forskelligt.!

Kan varmt anbefalde det.! Det var dog en lidt underlig fornemmelse men det vender man sig til. (007..?)

Har en fornemmelse af, at min situation kan vendes til noget godt og konstruktivt, men det har jeg jo prøvet så mange gange før, og jeg bliver ikke skuffet, men meget vred, når det sker igen, når jeg tales efter munden, du ved.!?

Ha´ en god dag og 1000 tak for opbakningen.!

MVH. p.m.o.
p.m.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2010, 09:24   #32
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
positivitet kan smitte...

selv på benhårde konsulenter, behandlere etc etc.......

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-05-2010, 14:33   #33
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af migselv Se meddelelser
hver gang jeg ser Vovse hænge sig fast i haserne på Andersine.
Nu må du da meget have mig undskyldt, men jeg kan på ingen måde se, at jeg "hænger mig fast i haserne" på nogen som helst.

Hvis det er denne du hentyder til:

"Ja, for den rene er alting rent"

må jeg konstatere, at du helt har misforstået pointen.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Møde med chef for sygedagpenge i morgen. ZikZak Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 8 29-08-2013 12:08
Ny kontanthjælpsreform i morgen Carina Spørgsmål ang fleksjob 31 07-03-2013 23:40
Akut brug for hjælp inden møde i morgen maybeline2you Alt det andet 12 24-01-2011 01:10
på arbejde i morgen.... Odense66 Dit og Dat 12 04-08-2009 23:43
Samtale i morgen kl. 12 Tullee Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 24 30-06-2009 13:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:33.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension