K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-04-2017, 09:07   #11
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
Tak Gunvor for dit meget grundige svar og benarbejde

det er som jeg læser svaret og links, altså et gråzoneområde, men hvis man nu som udgangspunkt( her kan vi bruge mig som eks.) tilkendes fp med en rest arbejdsevne på 1 time om ugen, + en lang liste skånebehov( hvis man altså skulle have en chance for at blive ansat i et fleksjob( det blev jeg jo først visiteret til) , så skal man altså holde sit frivillige arbejde under dette timetal, og stadig overholde skånebehovene ( og det giver jo ret god mening synes jeg) .

Og samtidigt finde et frivilligt arbejde som ikke kan sammenlignes med et fleksjob med de mange skånebehov opfyldt...........ikke nemt, men ej heller umuligt.

jeg kan dog mærke at alene angsten for at nogen fra kommunen skulle finde på at kigge på at mit eventuelle frivillige arbejde, skulle ende ud i en revurdering af min ( manglende ) arbejdsevne, gør at jeg ikke ville turde gøre forsøget, hvis helbredet og overskudet skulle være til det.

der er for mange diffuse og løse elastik regler på området, som frit kan fortolkes af kommunen uden man kan gøre noget ved det. øv

vh sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:19.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension