K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2009, 20:57   #11
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Exclamation Klage over afslag på § 100

Hej Velcro. Jeg undgår helst at tale med behandler fra kommunen, så nej jeg har ikke fået det uddybet med delvis, og heller ikke nogen begrundelse for hvorfor jeg ikke høre til personkreds.

Så en lidt spøjt afgørelse må man sige. Nu kan jeg så kun vente, og se hvad Det Sociale Nævn siger til den. Mon de acceptere den uden videre?

Jeg syntes simpelthen at du godt nok har måtte være grueligt meget igennem omkring din ansøgning af denne ydelse.

Det er som jeg skrev til min kommune, totalt umenneskeligt og uværdigt at blive plukket totalt fra hinanden, var der noget som jeg kunne få til at passe med ansøgningen, så skulle de nok få vendt og drejet det hele, så det kom til at passe med, at jeg ALDRIG kunne få denne ydelse, lige gyldigt hvad!

Jeg syntes bestemt som du, at den er en underlig lov, som alligevel kan tolkes og mistolkes efter kommunens og sagsbehandleres forgodt befindende. Øv.

Men dejligt at du trods alt fik din medicin, selv om du måtte kæmpe hårdt for den. Også øv.

Håber det bedste for dig med afslaget endnu engang. Kh Indiansummer
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hjælp til klage til skatteankenævn... jette2 Alt det andet 1 23-03-2011 18:32
Hjælp til klage. Road66 Alt det andet 5 08-09-2010 08:19
Hjælp til klage Nullemusen Alt det andet 4 24-05-2010 13:36
Hjælp til at skrive en klage Bambi Alt det andet 6 26-03-2009 13:27
Hjælp til klage til borgmester Dorthemusen Alt det andet 9 28-10-2008 15:15




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension