K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-05-2009, 13:56   #1
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
hvordan foregår en pensionssag

Nu har læge - min psykiater og en ekstra psykiater som kommunen henviste mig til alle 3 skrevet til min sagsbehandler at jeg ingen arbejdsevne har og at de alle 3 kraftigt fraråder arbejdsprøvning da det vil forværre min sygdom (ocd og angst).
Jeg har forstået at det nu bliver sendt til en lægekonsulent men derfra ved jeg ikke så meger. Ikke udover at min sagsbehandler derefter overvejer om jeg skal i arbejdsprøvning. Men det kan jeg ikke holde til.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 14:58   #2
Trold
Banned
 
Tilmeldingsdato: 12-03 2007
Lokation: Ringsted
Indlæg: 1.564
Blog Indlæg: 2
Styrke: 0
Trold er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af frupia1 Se meddelelser
Ikke udover at min sagsbehandler derefter overvejer om jeg skal i arbejdsprøvning. Men det kan jeg ikke holde til.
Hvis lægerne har skrevet, at arb.prøvning vil forværre dit helbred, så må de IKKE sende dig i arb.prøvning.
Hvis de prøver alligevel, så klager du til borgmesteren.
Du kan evt. prøve om du kan finde det som Razmo har skrevet om disse ting.

Her er lidt: http://www.k10.dk/showthread.php?t=8...ontraindiceret
Og her er lidt mere: http://www.k10.dk/showthread.php?t=8...ontraindiceret

Sidst redigeret af Trold; 11-05-2009 kl. 15:04.
Trold er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 16:19   #3
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
der står direkte

at arbejdsprøvning kraftigt frarådes da jeg ( altså special lægen) er 100 % sikker på ar hendes sygdom forværres af det
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-05-2009, 17:21   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har nøjagtigt samme diagnoser, og jeg skal IKKE i arbejdsprøvning!! Det har taget godt et år med kampen omkring arbejdsprøvning, men efter lægekonsulenten skrev at en arbejdsprøvning er kontraindiceret, så slap jeg endelig gennem nåleøjet...

Man MÅ IKKE arbejdsprøves hvis det er kontraindiceret (til fare for forværing af sindstilstanden!), eller hvis det er direkte nyttesløst (og man allerede HAR forsøgt et utal af gange).....
De må heller ikke overbelyse en sag, og blive véd med at presse på og finde på nye krumspring......

Min forrige sagsbehandler var SÅ opsat på at få mig i arbejdsprøvning, at hun gemte lægekonsulentens udtalelse! Og pudsede en psykolog og en sagsbehandler fra REVA på mig der skulle komme hjem til mig og 'pep-talke' mig ud i en arbejdsprøvning.

Heldigvis stod jeg fast og gav dem kopier af speciallægeerklæringen fra min psykiater, statusprofilen fra min læge og mit CV. Da det ikke lykkeds hende at få mig ud i arbejdsprøvningen selvom hun havde gemt lægekonsulentens udtalelse - flyttede hun min sag, hvor jeg efter 10 mdrs venten ENDELIG fik set lægekonsulentens udtalelse og kunne regne ud, at hun havde kendt udtalelsen i over 4 mdr og ignoreret den.

Når min sag engang er overstået, så skriver jeg til Borgmesteren og anmelder hende for groft svig, dårlig og manipulerende sagsbehandling og for med vilje at forsøge at bringe mit liv i fare!!!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Til møde ang pensionssag tumnus Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 11 15-12-2011 10:17
Hvordan foregår det.. Goldie87 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 28-07-2011 10:49
Hvordan foregår en lønforhandling i fleksjob??? vinterpige Spørgsmål ang fleksjob 2 30-03-2011 18:34
pensionssag. sparkongefre Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 5 23-03-2007 19:31
Pensionssag? abbi68 - Slettet medlem Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 04-04-2006 21:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension