K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-05-2010, 20:12   #11
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
SÅDAN, peter og tak for den foreløbige opfølgning.

Bliver interessant at se/høre hvordan det udvikler sig

(ps, har INGEN reaktion fået på min henvendelse ang ovenstående, til 3F, hm, det havde jeg nu heller ikke forventet!)
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 21:10   #12
Peter Hansen
Elsker at være her på K10
 
Peter Hansens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-09 2009
Indlæg: 56
Styrke: 15
Peter Hansen er ny på vejen
@buster, først og fremmest tak for din opbakning og ikke mindst den tid du bruger på andre. Dine jokes ved ugens afslutning er blevet fast inventar her på k10. De ses og giver anledning til munterhed, også blandt de af os der ikke får kommenteret hver gang. Keep it going.

Ang. 3F: Fagbevægelsen har tidligere været efter ISS, men koncernen gav dem stryg i Arbejdsretten på praktik-spørgsmålet 2005. Indsætter lige den her pdf..."ISS behøver ikke betale løn"...., scroll lidt ned:

URL http://www.dff-s.dk/7B30DCCA-AD51-43...3-9767BED32851

ISS fik nedlagt to fagforbund i Arbejdsretten, hhv. Sanitørernes Fagforening og Dansk Funktionærforbund. Som jeg forsøger at advare Konkurrencestyrelsen om, er juristerne hos ISS ikke amatører. Det undrer mig overhovedet ikke, hvis fagbevægelsen (+3F) har en vis berøringsangst overfor ISS. Hvis Konkurrencestyrelsen skal have klinket noget med ISS, så bliver der krig. Min indberetning til Konkurrencestyrelsen er lagt ind som erhvervsretligt spørgsmål og lægger sig ikke i det spor hvor ISS allerede har vundet. Så derfor......videre
__________________
www.fugazi.dk
Peter Hansen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 21:18   #13
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Peter Hansen ... kan ikke sige andet end skide godt gået og så kan det undre mig at man ikke høre mere om ISS i medier og om deres aktiverings cirkus og konkurrence forvridning .. har du sendt det her til avisen.dk som pt køre kampagnen arbejdsløse er ikke idioter ??

Ellers kunne det måske være en god ide at få det gjort...

Og herfra skal bare lyde , skrig hvis du får brug for hjælp også til udbredelse er sikker på at vi er mange (inkl mig) der gerne skal gøre alt for at hjælpe dig med at få skovlen under ISS og deres misbrug ...

Lad os endelig høre mere ...
  Besvar med citat
Gammel 03-05-2010, 22:35   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja sig endelig til Peter....om det er spalteplads eller du mangler sted til dine lydfiler/trafik osv...

Man kan da rolig sige at manden/firmaet får/har et forklaringsproblem ang om deres praktikker har et pædagogisk sigte eller om det bare er for at tjene en hulens masse penge på folk i en uheldig situation...

Det er godt nok mange uger, dage, timers gratis arbejdskraft de får ind på denne måde....

Er det fuld tid...5 dage om ugen....7 timer om dagen...ja så giver det med 1000 mennesker ca....

13.000 uger
65.000 dage
455.000 timer

Man kunne så begynde at gange det op i hvad det kunne give i kroner og øre.....da ikke noget under at de synes at dette er en god forretning for dem...og at de er villige til at gå langt for at beholde det...

VILDT!!!
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-05-2010, 09:40   #15
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
syns da lige at jeg vil sætte et svar ind fra 3F´s forhandlingssekretær, som jeg har modtaget i dag:

"Undertegnede er blevet kontaktet af Avisen.dk, vedrørende samme spørgsmål som I stiller os. Jeg har svaret Avisen, at vi pt. ingen henvendelser har fået, hverken på om nogle af de ordinære medarbejdere er blevet ”skubbet ud”, eller om der er fundet misbrug sted i form af fx underbetaling. Vi er selvfølgelig meget opmærksomme på, om der skulle opstå uregelmæssigheder og vil følge det nøje gennem vores afdelinger.

Med venlig hilsen
Henriette Olofsen
Forhandlingssekretær"

Jamen, så kan vi da kun håbe at 3F vil følge det nøje, hm......
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-09-2010, 20:41   #16
Nic
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
Nic er ny på vejen
Talking "Alle tjener penge"

"Alle tjener penge"

Regering mange tak fordi du hjælper mig så god hvordan kan gør det lovlig????????????
Og betaler penge til jobcenter fordi folk er i praktik. Og anden arbejdspaldser gå i stykker.

Jeg synes hvis man vil kør på denne måde skal man sæt hele regering på praktik eller syns i det ikke
Nic er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:34.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension