K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-08-2010, 10:32   #51
Hexi
Lever på K10
 
Hexis avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-06 2007
Lokation: Bor i Bulgarien
Indlæg: 1.821
Styrke: 19
Hexi er ved at flytte ind på K10Hexi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hammershus Se meddelelser

Vi ser af og til i medierne, at der foregår snyd med overførselsindkomster. Bl.a. sagerne med de ikke-etniske danskere, der modtog førtidspension, mens de arbejdede fuldtid i det irakiske parlement.
Øhhh... var der mere end een sag ?? og var det mere en een person det drejede sig om ??
__________________
Bor nu i Bulgarien... Et paradis for danske fattigrøve...
Hexi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2010, 10:39   #52
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Jeg tvivler på at de enkelte, og det var virkelig kun et par stykker der var tale om, ville have været dumme nok til at have sat deres lønninger fra det Irakiske parlament ind på en Dansk konti, og de kunne kun afsløres fordi nogle journalister, gav sig til at grave i det i Irak. Journalister har jo helt og anderledes frie hænder end myndighederne, det hedder research.

Derfor giver adgangen til vore konti egentlig ikke meget værd.

Jeg er indædt modstander af at de må gå ind og kikke på vore konti, på den anden side må de meget gerne se min, så kan de nemlig se at jeg :

Ikke har været ved frisør i snart 2 år
Ikke har været på nogen restaurant i mere end 18 måneder
Ikke har været i biografen i mere end 3 år
Ikke har være til nogen forlystelser "nogensinde"
Ikke har været på ferie i årevis
Ikke har købt sko eller støvler siden Ruder konge var knægt
Ikke har købt tøj i næsten 3 år

At mine penge udelukkende går til husholdning (mest Lidl og Nett) og regninger, og at der ikke er megen sjov at spore i mit budget. Og er det meningen at vi skal gå rundt og bekymre os om hvad kommunen ville sige til "det" og have dårlig samvittighed hver gang vi giver 100 kroner ud.
Og om det at købe en ting, kan ses som ufornuftigt og derfor må man bekymre sig om hvorvidt det kan skade ens sag, skulle man få behov for at søge en ekstra ydelse?



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 21-08-2010 kl. 10:42.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2010, 10:45   #53
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
I øvrigt er jeg sikker på at Buster skriver "sags(mis)handlere", med mis i parantes da hun godt ved at det ikke er alle sagsbehandlerne der er som vi frygter og ved at mange af dem er.



Ragdoll
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-08-2010, 11:43   #54
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg tror så ikke på, at ret mange snydere vil kunne fanges af den vej.

Jeg kender også til mennesker på fp, som laver en pokkers masse sort arbejde, men disse sorte penge figurerer jo ikke i banken, og så længe de alligevel hæver deres fp hver måned kan det jo ikke afsløres af den vej.

For mit eget vedkommende; jeg har et Dan-kort, men bruger det sandelig ikke hvorsomhelst, det rager ikke min bank (eller nogen andre) hvor jeg bruger mine penge, så når jeg bruger mit Dan-kort er det oftest i NETTO ell.l., og der er jo ingen der kan se om jeg har købt mælk, brød og kartofler eller om jeg har købt printer og rødvin, kun at jeg har brugt så og så mange penge i NETTO.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
når sandheden skal frem-så har han fat i noget østerbro Politik og Samfund 9 01-07-2012 17:36
Kommunal "fifling" frem i lyset! buster Politik og Samfund 2 16-10-2011 10:57
Anonym partistøtte skal frem i lyset buster Politik og Samfund 0 21-07-2010 11:27
Socialt bedrageri skal koste statsborgerskab Ninja Politik og Samfund 8 30-08-2009 15:40
Operation "Frem i lyset" Søsser Lægekonsulenternes Rolle 11 20-07-2008 12:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:36.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension