K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-09-2013, 10:31   #1
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Jobcentret og min bare røv

Jeg ved godt, at dette er lidt udenfor emne, men håber alligevel at nogle har et par fif/ gode råd for jeg får simpelthen ondt i maven af det her jobcenter.

Jeg er pt ledig fleksjobber, og går i jobklub 1 dag hver anden uge, og det er også ok med mig.

Jeg har så en datter på 11 år, med diabetes 1 ( konstateret i feb 2013 ) så forholdsvis nyt..
Hun skal så ringe til mig når der skal udregnes kulhydrater / insulin, får for høje/lave blodsukre mm. Desuden skal skolen kunne få fat i mig her og nu hvis det er alvor.

Nå men jobcentret er så fuldstændig kolde, min tlf skal være lydløs, med det resultat at jeg IKKE kan høre når hun ringer, og det er jeg absolut ikke tryg ved.. ( Der er vist lidt A klassen over dem ).

Jeg kan jo allerede nu forestille mig hvilket ramaskrig der kommer det øjeblik jeg sidder og fortæller en arbejdsgiver at jeg skal have mulighed for at have min tlf på mig, for så vil jobkonsulenten da tænde af.

Jeg er virkelig rystet over at jobcentret ikke har mere forståelse for børns sygdom.

Jeg har virkelig ondt i maven over det her,føler lidt at jeg sætter min datters liv på spil. ved bare ikke hvordan det løses. Tror desværre ikke at der findes principafgørelser på at jobcentret skal være menneskelige...
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jobcentret Fru Luffe Spørgsmål ang fleksjob 4 06-03-2011 20:02
Overrumplet af jobcentret... Susanne2412 Spørgsmål ang fleksjob 43 25-04-2010 20:17
Syg og glemt af jobcentret bla-bla Politik og Samfund 3 15-06-2009 09:37
jobcentret baldur Dit og Dat 10 16-04-2008 12:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension