K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-11-2009, 01:08   #11
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Hej frklarsen

Er enig med dig... -det er et sørgeligt "system", >>og hvis man ikke er meget syg, bliver man det helt sikkert i deres ineffektive sagsbehandling<<.

Og de burde vide ALT om kugledynens effekt, da vi allerede brugte den på nogle af vores børn/unge(ADHD og autister) på den arbejdsplads jeg var på for 8 år siden... -mange havde glæde af dynen, men ikke alle.
Men selvfølgelig skal ALLE ting i spil, når det drejer sig om syge medborgere... -for det koster jo samfundet mange flere ressurcer når de undlader det, men det fastholder jo selvfølgelig deres egne arbejdspladser

Held og lykke
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 01:14   #12
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
men det er jo også klart at de ikke bare smider penge ud af vindue hvis man ikke har alt dukomation på den virker osv det ville jo være med til andre ikke kan få hjælp de siger man bare skal søge jajaja jeg søger selv til mi datter og skal have så mange papir osv udtalenser at jeg er ved at brække mig hver gang men kan godt se det fra deres side af men de må også kunne se det fra vores side da vi han sgu andet at rende og bruge vores kræfter på med børn der har ADHD
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 01:27   #13
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
De kunne vel have en låne/prøve dyne, så skulle den sag vel være opklaret?
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 01:48   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
JEG ville da meget nødigt låne en dyne der har været brugt af...hvor mange?? ADRK

Ja, jeg er muligvis lidt sippet, men jeg har altså noget mod brugte dyner, hvis ikke jeg lige ved hvem der har brugt den
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 01:55   #15
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Næ, det er da helt ok, at nogle fravælger hoteller osv. -så er der jo bedre plads til os der "overlever" et besøg på hotel!

Ps. Jeg forstår godt din tankegang... -men hvis man giver folk det valg, at selv betale en "prøve dyne", eller låne en af vores... -så er der vel taget hensyn til alle!
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 02:35   #16
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har ALTID mit eget sengetøj, dyner og puder med hvis jeg skal på hotel....lige som jeg også medbringer mit eget bestik til div restauranter - jeg drikker somregl af flasken.

Men jeg lider jo også af OCD, så det er jo for mig kun så naturligt

Men jo, fint hvis man kunne låne dyner på kommunen, så dem der ville kunne tage imod tilbudet.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 02:41   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
...og i en alder af 39 år, har jeg endnu aldrig været på et offentligt toilet!!!

Det er der også mange der synes er sjovt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 03:15   #18
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Ok helenekr, var ikke klar over din diagnose... -der må sikkert være mange svære situationer med disse begrænsninger, men dejligt at læse Du klarer dig, og et offentligt toilet er sandelig også en klar nødløsning for os der er ved at sprænges...
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 03:43   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Hihi, ja jeg klarer mig heldigvis fint, og er også blevet lidt bedre til nogen situationer der førhen var umulige......synes det hjalp lidt med førtidspensionen, tror det gav lidt hvile og ro til at kontentrere mig om mig selv, i stedet på alt muligt andet der gjorde mig nervøs.

Ja, offentlige toiletter er ikke altid så behagelige, jeg går naturligvis med børnene hvis de skal. Ingen grund til at få overført mine egne særheder til dém - og de tager det heldigvis pænt...og udviser ikke samme særheder som jeg ellers gjorde da jeg var i deres alder. MEGA trøst!!

De sover også med hoteldyner som de synes er bedre end vores egne
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2009, 09:14   #20
Indiansummer
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2009
Indlæg: 637
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Indiansummer er ny på vejen
Smile Af Søren kierkegaard, at kunne hjælpe andre.

At man naar det i Sandhed skal lykkes en at føre et menneske hen til et bestemt sted, først og fremmest må passe paa at finde ham, hvor han er, og begynde der.

Dette er Hemmeligheden i al hjælpekunst.

Enhver der ikke kan det, han er selv i en indbildning, naar han mener at kunne hjælpe en anden.

For i sandhed at kunne hjælpe en anden, må jeg forstaare mere end han - men dog vel først og fremmest forstaae det, han forstaae.

Naar jeg ikke gjær det, så hjælper min mere- forstaaen ham slet ikke.

Vil jeg alligevel gjøre min Mere- forstaaen gjældende, saa er det fordi jeg er forfængelig eller stolt, saa jeg i Grunden i stedet for at gavne ham egentligen vil beundres af ham.

Men al sand hjælpen begynder med en ydmygelse; Hjælperen maa først ydmyge sig unden den, han vil hjælpe, og herved forstaae, at det at hjælpe er ikke at herske, men det at tjene, at det at hjælpe ikke er at være den Herskesygeste men den taalmodigste, at det at hjælpe er Villighed til indtil videre at finde sig i at have Uret, og i ikke at forstaae hvad den anden forstaae.

Tag et menneske i Lidenskab, lad det være saa, at han virkelig har Uret.

Dersom du ikke kan begynde saaledes med ham, at det ser ud, som var det ham, der skulle belære dig, og dersom du ikke kan gjøre dette saaledes, at ham, der utaalmodig ikke vil høre et ord af dig, med tilfredsstillese finder I dig en velvillig og opmærksom Tilhører.
Kan du ikke det, så kan du heller ikke hjælpe ham.
Indiansummer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:09.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension