K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-09-2009, 16:07   #1
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Smile Jeg tror jeg har fået bevilget fleksjob....

Min sag har været til behandling i Nyropsgade i dag - og jeg har (efter at have udtrykt bekymring for sagens udfald) modtaget en mail fra min nye, kanon søde og dygtige sagsbehandler med ordlyden:

Så min kære - nu kan du tage det helt roligt og i stedet glæde dig til din ferie. Sagen gik fint igennem og bliver sendt til Socialforvaltningen, jeg vil tro i morgen. Så du bør få et svar rimelig hurtigt.
Jeg gratulerer og glæder mig på dine vegne.
og så en kærlig hilsen.

Så er der noget man bør være i tvivl om m.h.t. bevilling.
Hvad laver de ved sagen på socialforvaltningen - og hvad skal jeg have svar på...
Nogen, der ved????
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2009, 16:32   #2
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er ren formalitet. Når din sagsbehandler skriver sådan, så er det fordi den er gået igennem. Socialforvaltningen skal bare ordne div papirer og meddele dig fra hvornår du er bevilget fleks....

Så læn dig roligt tilbage, faren er drevet over! Og tillykke med den vundne kamp

Det er iøvrigt på samme måde det fungerer med førtidspension.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2009, 16:50   #3
Morgause
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 22-01 2009
Indlæg: 475
Styrke: 16
Morgause er ny på vejen
Til lykke! Træk vejret dybt, sænk skuldrene, læn dig tilbage og NYD det.
Morgause er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-09-2009, 16:52   #4
Suncil
Ikke aktiv pga inaktiv mailadresse
 
Suncils avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-07 2008
Lokation: midtjylland
Indlæg: 889
Styrke: 16
Suncil er ny på vejen
Tillykke med fleksjobbevillingen

Så kan du slappe af og nyde ferien i ro og mag.

Suncil
Suncil er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2009, 13:30   #5
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Smile Jeg tror jeg har fået fleksjob

1000 tak for jeres søde tilkendegivelser.

PYHA - hvor er jeg lettet over at al den uvished er ovre. Det er noget der tærer på en.

Og jeg har jo mit gode job, hvor jeg både har været i arbejdsprøvning - og hvor jeg fortsætter som flekser. Så jeg er bare SÅ GLAD.

Knus og hilsner
Kirsten
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-09-2009, 13:35   #6
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Lige et PS

Hvornår holder man så møde på arbejdspladsen for at forhandle løn m.v. på plads - er det først efter man har fået sine papirer fra socialforvaltningen - eller kan man bare holde sådan et møde uafhængigt af det.

Min personeljuridiske afdeling vil da gerne i gang, og mødet skal vel afholdes med repræsentanter fra jobcenter, chefen - og mange andre gode folk.

Eller er jeg helt galt på den
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 08:26   #7
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Hvornår holder man så møde på arbejdspladsen for at forhandle løn m.v. på plads - er det først efter man har fået sine papirer fra socialforvaltningen - eller kan man bare holde sådan et møde uafhængigt af det.

Min personeljuridiske afdeling vil da gerne i gang, og mødet skal vel afholdes med repræsentanter fra jobcenter, chefen - og mange andre gode folk.

Eller er jeg helt galt på den
Hej.

Tillykke med det.

Du vil nu komme til at høre under JSV (job på særlige vilkår ) KBH, ligeså snart du modtager din bevilling med posten, dette er dit jobcenter , som flexer.

Ang, ansættelse skal din jobkonsulent fra JSV, din chef, og rep, fra fagforening med til ansættelsessamtale , underskrive papier med skånehensyn, og forhandle din løn.

held og lykkei dit nye job.

KH Thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 09:12   #8
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
undskyld men jeg har forstået at der ikk er noget at forhandle om da man som flexer får mindstelønnen for det man "står i " men det gælder måske kun dem uden uddannelse
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 10:06   #9
mawebbro
Hjemmevant på K10
 
mawebbros avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2009
Lokation: Faxe kommune, vestsjælland
Indlæg: 289
Blog Indlæg: 100
Styrke: 16
mawebbro er ny på vejen
Kommunen yder kun tilskud til den overenskomstmæssige løn. Hvis man får forhandlet sig frem til en bedre løn, er det arbejdsgiver der betaler det fulde beløb af dette...
Og i sjældne tilfælde hvis arbejdsgiver kan bevise at de betaler f.eks 1000kr mere pr mdr end den overenskomstmæssige løn til "alle de andre" i samme stilling, så skal kommunen betale tilskud til dette også.
- sådan som jeg har forstået det i hvert fald
__________________
Livet er for kort til at vågne op til fortrydelse. Så elsk de mennesker, som behandler dig ordentligt. Glem alt om dem, der ikke gør. Tro på, der er en grund til, alting sker. Hvis du får en chance til, så grib den med begge hænder. Hvis det ændrer dit liv, så lad det. Ingen har sagt, at livet ville være let ♥
mawebbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-09-2009, 13:41   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
fagforeningen er også med for at tilse at dine skånehensyn overholdes og skrives ned på korrekte måde i jobaftalen, dertil er der jo nogen der ansættes inden for eget fag og måske har anciennitet med og her er det også fagforeningen der forhandler løn
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er bevilget fleksjob Nico Spørgsmål ang fleksjob 3 21-10-2011 08:43
Tror i jeg får bevilget førtidspension? MartinS Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 15-09-2011 16:13
Bevilget fleksjob - Hvad nu? elbossen Spørgsmål ang fleksjob 2 04-07-2011 14:11
Endelig bevilget fleksjob granny Alt det andet 0 27-05-2011 16:09
Jeg har fået bevilget flexjob leneu Din historie 7 19-06-2007 17:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension