K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2009, 18:14   #1
vivims
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2009
Lokation: odense
Indlæg: 31
Styrke: 15
vivims er ny på vejen
Allevia - Kolding

jeg er blevet henvist til Allevia smertecenter i kolding. jeg vil bare lige høre om der er nogen herinde der har været der og hvilke erfaringer i har
vivims er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2009, 20:36   #2
JJC
Hvor skulle jeg ellers være
 
JJCs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2008
Lokation: Holsted
Indlæg: 150
Styrke: 17
JJC er ny på vejen
Hej vivims.

Jeg har været på et 12-13 ugers smertehåndterings kursus på Allevia med et godt resultat.

Jeg snakkede med en sygeplejeske,en fys,psykolog, og en smertelæge, da jeg var færdig med dem alle holdt de en samlet møde og besluttede hvad de kunne tilbyde mig.

Der er forskel på hvad hver især har brug for, nogle skal ha meget fys eller psykolog osv.

Da jeg startede på Allevia tog jeg ca 24 piller i døgnet og nu er jeg nede på 4 når jeg har det godt plus 3-6 stk hvis jeg har det dårligt.

På mit hold gav næsten alle udtryk for at det havde været godt, men du skal regne med at yde en indsats selv og gå positivt ind til det.
Den på holdet der var mest negativt og småbrokkede sig hele tiden var sjovt nok også den der fik mindst ud af det.

Men held og lykke med det

MVH Jan
JJC er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2009, 09:43   #3
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Vivims

Jeg skulle lige ind og søge på det først.... Allevia viser sig at være det samme som jeg har været på da det hed Vejlefjord og lå i Vejle.
Var også et par gange i Kolding men var ikke klar over det hed Allevia. ;-)
Jeg var super glad for at gå på Vejlefjord nu Allevia. Det var så dejligt at møde mennesker som var eksperter. Som tog hånd om én. Som vidste hvad man gennemgik. Jeg synes både smertelægen, fysioterapeut og sygeplejersker var super søde og tog én alvorligt. Og rigtig dejligt at møde mennesker i samme situation.
Som det også er blevet nævnt så er det selvfølgelig forskelligt hvad man får ud af det. Alt afhængig af hvordan man går ind i det. Men prøv at sortere de negative fra. Brug de mennesker der er der.

Mange hilsner
Bettina
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Smerteklinikken i Kolding kubus Alt det andet 5 21-02-2012 15:05
Ups, Kolding! Risa Det er da strengt ! 6 26-10-2011 21:56
Kolding kommune får en på goddagen! PiaCP Politik og Samfund 10 20-10-2011 16:04
Ast underkender Kolding! Risa Nyt om loven 1 02-09-2011 23:37
Allevia Kolding ette74 Alt det andet 5 16-06-2011 12:40




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:13.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension