K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-05-2014, 16:55   #31
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.726
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Du skal også kende forskel på en Vejledning og en Bekendtgørelse

Kære EJvind

http://www.k10.dk/showthread.php?t=15990

Hvor ingen er forpligtiget til at følge en Vejledning.

Hvor en Bekendtgørelse skal følges og kan ikke stå alene, uden lov. En Bekendtgørelses ord vægter, som lovens.

Ref: "Kilde: Bekendtgørelse af lov om sygedagpenge"

Bedste hilsner

Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2014, 15:52   #32
EJvind
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-04 2013
Indlæg: 15
Styrke: 12
EJvind er ny på vejen
Møde i Rehabteamet

Som en fortsættelse af følgetonen kan jeg tilføje, at jeg i dag har været til møde i Rehabteamet. Mødet tog under 15 minutter og endte med, at jeg blev indstillet til flex med 2 - 2½ time om dagen.

Forinden har jeg i foråret været i 13 ugers arbejdsprøvning og det var det. Jeg nægtede at forlænge perioden med det argument, at min arbejdskapacitet allerede var klarlagt i løbet af de 13 uger.

Min sag har jo nærmest kørt i olie, i forhold til mange af de beretninger man læser om her og i andre fora.

Sagen tog pludselig en helt anden drejning efter Ankenævnets afgørelse, og efter jeg fik tilkendt en ny og langt mere professionel sagsbehandler.

Min nye sagsbehandler indledte i øvrigt samarbejdet med at give mig en uforbeholden undskyldning på systemets vegne over den behandling, jeg hidtil havde fået.
EJvind er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2014, 17:51   #33
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er jo dejligt at se at det skam også kan lade sig gøre...at tingene køre som de skal og en professionel socialrådgiver...

Dejligt med visitationen til fleksjob...så er det bare at finde det "rigtige" arbejde...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-10-2014, 22:50   #34
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Dejligt at høre.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
"At skrive en afgørelse" pjece fra Ankestyrelsen gunvor Et godt link! 1 30-03-2017 21:25
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Opdateret udgave af "At skrive en afgørelse" Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 14-09-2011 11:10
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension